Spring naar bijdragen

maandag 21 december


geertjegeert

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote: Kit: "Helaas is de teleurstelling of opluchting van een ieder die afkickt dat hij/zij
niet zo byzonder is"
Dat is de ontnuchterende fase ;) gun iemand nu eerst ff de lol van afgekickt te zijn :P

Hoi Bol, grappig dat je het voor je ziet ;) Ik weet niet of zo'n antwoord van mijn afkickverschijnselen
helpend is, ik vrees dat het eerder een reden is om nog maar ff te wachten met stoppen.
Ik vond het geen hel zoals jij schrijft; die ziet er nog wel wat erger uit, ik vond het wel eng
en onaangenaam.

Willie, toen ik hier kwam noemde ik mezelf nog geeneens een alcoholist; ik dronk een beetje te veel,
nou en? Het kostte mij ook wat tijd om te vinden: o ik ben een alcoholist, de erkenning hiervan
hielp me wel om gestopt te blijven. Nu vind ik mezelf een ex-alcoholist met het besef dat dit etiketje
alleen geldig is zolang ik geen borrel drink. Maar goed: jij bent geen groentje; je bent een
hele echte verslaafde ;) en je gaat lekker; mooi.

Hannah: klinkt goed. Lekker dat verleden een beetje opschonen. Kirky zegt met de dag
meer verstandige dingen. Ik zie het zo voor me "´daar alleen ga je het niet mee redden`.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen bedankt voor de conversatie ik ga stoppen.
Straks ga ik kijken naar de documentaire over TBR mensen die nooit meer vrij komen.
Moet je voorstellen Je licht op je bed en zegt tegen je zelf. De rest van mijn leven moet ik hier blijven. Nooit en nooit meer weg hier.Altijd hier blijven. VRESELIJK ! Ik heb het even niet over wat ze gedaan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: willie
Het is zo'n onbegrijpelijk gevoel dat ik in deze vijf weken ongeveer 450 flesjes bier niet gedronken heb.

Wil,
dat is dus 90 per week oftwel bijna 13 per dag?
Volgens mij noemde je in het begin andere getallen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina dan zul je The golden compass ook wel mooi vinden.
Ik game ook erg veel. Ook games die geweldloos of met weinig geweld zijn. Ook een beetje sprookjesachtige games. Dus alles draait bij mij om een onechte wereld waar veel trucage zit. Geheimen zoeken enz.
Bedoel je Prins Caspian. of hoe schrijf je dat? Dat was het vervolg op de cronicles of Narnia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van de week zo'n home cinema systeem gekocht. Echt heel fraai, net als in de bios dat je het geluid om je heen hoort. Helikopters komen achter je vandaan vliegen enzo.
Alleen :( er zit een giga fluittoon in. Dat is echt jammer want dat stoort onwijs.
Heb deze vraag ook even bij computervragen gezet, tis wel geen compu maar dat leek me toch de plek om em te stellen.
Jammer is dat nou weer.
Heb van alles geprobeerd.
Het fluitgeluid komt uit de boxen.
Misschien heeft het iets te maken met mn digitene ofzo.
Er zit ook een tuner in het systeem, dus daar zal het wel vandaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina je kunt ze, als je een beetje handig bent, zelf downloaden van internet. Dan kosten ze niets.
ff aan passen. Nin als je wilt gaan slapen nu dan gaat dat van je nachtrust af meid. Je kunt beter proberen om daarin wat regelmaat te krijgen. We weten allemaal dat die, als we drinken ver te zoeken is. Probeer dit nu gelijk op te pakken anders raak je helemaal ontregeld.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing jammer, mijn boxen zijn kapot anders zou ik zeker willen horen hoe die klanken zijn. Is het een beetje te vergelijken met de zware klanken die de boedistische monniken kunnen maken op die grote lange trompetten? Of vraag ik nu iets stoms.:$ Dat gaat bij mij door merg en ziel. Zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...