Spring naar bijdragen

Woensdag 23 December, met vandaag in het nieuws...


Suffertje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 428
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nina natuurlijk is het moeilijk. Maar blijf hopen wat dat doet leven meis. Eens zal het jou ook lukken. Jij zou toch willen proberen om te gaan minderen? Zou je niet eens kunnen proberen om i.p.v. een halve fles, een glas te pakken. Want van een halve fles heb je toch geen effect> Dan voel je toch niets? Of is dat bij jou wel? Of dat je eens probeerd om druivensap te nemen. Dat proeft toch ook een beetje naar wijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Coco,
ik had beter die oordoppen gaan halen!!!!
He maar dan juist op mijn heure suprème (14h. ) sluiten ze hier alles af!!
Stel je odyseus voor op z'n schip en op het moment suprème zeggen ze tegen hem, oh ok, effe pauze zoek het zelf maar uit!! Trek je plan (zo zeggen we dat hier in Vlaanderen!), en dan dus weer die halve (gelukkig maar een halve!!) fles wijn!! Was trouwens tijdens een etentje met "klanten". Weet dat het enorm dom is want als er nu geen sneeuw, ijs was, was ik alweer al lang op weg voor de volgende!!
Die stomme sirenes ook steeds he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Met het teruglezen zie ik dat het niet aan mij ligt. Ik maakte me al zorgen, gelukkig lukt het lezen dan nu wel.

Overigens ga ik wel zwemmen met oud en nieuw, maar dan in een subtropisch bad. Jullie lijken wel gek; veel te koud, veel te veel beestjes en plantjes voor mij.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina
Je weet van de zanger Orpheus, die het gevaar inzag en een lied speelde dat de stemmen van de Sirenen overstemde?
Dat ga jij ook kunnen straks als je dat echt wilt, jij zingt straks jouw lied, jij hebt straks jouw stem in je die de lokroep van de drank weerstaat, let maar op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine er komen zelfs hondshaaien in de noordzee voor. Brrrrr. Die doen niets hoor en worden maar 1 mtr lang. Ja en kwallen komen alleen met oostewind als ik het goed heb. Ik zou nog wel eens garnalen willen gaan vissen met een schepnetje. Nog nooit gedaan maar dat lijkt me ontzettend leuk. Moet daar voor wel naar het strand. Maar mmmmmmmm dat heb ik er wel voor over hoor.:) Dan moet wel het :rose: netje schijnen en zo'n 20 gr. zijn.
Anders maar weer eens lekker gaan zeevissen. Goh wat mis ik dat.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willie natuurlijk denk ik ook aan jou. Je hoort er toch gewoon bij.:heart: Heb het alleen fout geschreven het heet Advil. Het is een zalfje in een tube en dat smeer je op de pijnlijke plekken. Als het goed is merk je het al na een half uurtje. Er zit een pijnstiller in. Ik gebruik het voor m'n rug en ben er erg tevreden over. Je zou eens kunnen Googlen om te kijken of het bij jou ook helpt. Het is niet goedkoop maar werkt echt heel goed.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Het is dat waar ik naar zoetigheid niet taalde toen ik zoop.
Nu is er geen snoepje of koekje veilig voor mij.
Toen mijn huisarts hoorde dat ik niet meer dronk kreeg ik bij mijn bezoek spontaan een grote doos bonbons van hem.
Ik was zo blij dat mijn bierbuik zou verdwijnen.
Ik ben al van het roken af. Met drank ben ik druk bezig is de volgende fase dan van de zoetigheigheid afblijven
Het leven moet toch een beetje leuk blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik moet even afstand nemen van het forum, het wordt me teveel.
Ik wil steeds bijlezen en dat lukt me gewoon niet, ik ben maar een paar uurtjes per dag fit genoeg.
In de voormiddag wordt ik al zo moe dat ik naar m'n bed verlang, ik heb flinke pijn in mijn onderrug, ik overzie het allemaal niet meer.
Krijg 2 drukke kerstdagen waar ik als een berg tegenop zie. (niet dat ik ga drinken, nee, daar ben ik van overtuigd en ook heel gerust op).
Nee, ik ben moe, gebroken, ik barst af en toe in huilen uit, kortom: ik moet rust gaan nemen.
Ik hoop dat dit bij het afkicken hoort, dan weet ik dat het ook weer weggaat.

Ik zit in de arreslee en daar blijf ik zitten, als je iemand met overgave hoort zingen, dan ben ik het.

Ik kom af en toe kijken en meld me weer als het wat beter gaat.

Lieve iedereen, alle geluk, liefde en sterkte toegewenst,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willie
Nou inderdaad.
Ik taaaaalde niet naar zoetigheid, alleen hartig.
En nu, je haalt de woorden uit mijn mond, zo herkenbaar,
alle zoets gaat onder mijn neus. Niet één of twee bonbons, nee
hele doos. Niet één of 2 koekjes, nee hele pak, Niet 1 klein schaaltje
chips of andere knabbels, nee hele zak en ga zo maar door.
In plaats van afgevallen ben ik nu al 5 kilo aangekomen, gátver,
was er weer even af na de Sinterklaas,maar is weer begonnen het gevreet.
Alles moet blijkbaar overdadig:huh:
En dat is ook niet gezond en voelt ook niet lekker al die
zoete troep, bah.
Maar ja, ik rook niet
en ik drink niet....
Goed hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...