Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 KirkyIk mag toch hopen dat dit geen waarheid wordt:wacko:Ik zie dat er het een en ander verandert in NL ipv ENgels..... Ik was net niet disgusted maar aan het walgen hihiMaar hele fijne dagen, we zien je vast weer eerder, ga ik wel vanuit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Heb net een heertlijke toast met foie gras gegeten (weet't natuurlijk, soory voor die ganzen!), maar het was lekker!!En nonkel Willie, dit heeft inderdaad even niks met alcohol verslaving te maken, maar het was toch lekker!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina WEL! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Geertje sterkte ik zie nu ook dat er woorden verandert, toegevoegd worden en hoofdletters staan waar ik ze niet getypt heb. Ik ga nu echt even weg, want dit is echt te gek.Laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wat een gedoe, wie laat dit forum terug normaal functioneren!!Maar nonkel W. sorry voor mijn gezeur alweer, maar hoe erg zijn die ontwenningsverschijnselen dan, en hoe lang?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 FF kijken O het gaat hier weer.Ik wil TACTIVE ff bedanken hoor. Doordat ik zo gefrustreerd ben door al dat gedoe nu op het forum heb ik twee liter walnotenijs gehaald. Dat is de schuld van TACTIVE. Heb je nu je zin tactieve?Maar wat is het lekker zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina volgens mij heb je nu al van verschillende mensen gehoord hoe het zit met ontwenningsverschijnselen en dat dat per persoon verschilt. Hoe vaak wil/moet je het nog horen? Niet lullig bedoeld hoor maar gewoon stoppen dan merk je vanzelf hoe het voor jou is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ik heb liever dat het forum nu wat hapert wegens werkzaamheden dan morgen en overmorgen en overovermorgen en volgende week..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Oh Hermie nog wel zeker honderdduizend keer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Vlaamsmeisje, In het diepe duiken is best eng. Toch kan ik je beloven dat je kan zwemmen en dat het water lekker warm is. Ik heb ook een lange poos op de kant staan dubben en wikken en wegen. Maar nu ben ik heel blij en dankbaar dat ik de sprong gewaagd heb. Heus, er is leven na de alcohol, ben je niet nieuwsgierig ???Denk het wel, anders zat je hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Dus nog es, Hermie, want daarnet lukte het niet, misschien nu wel?Oh ja, ik wil dat nog zeker honderdduizend keer meer horen!! Tot jullie mijn afkick angst weg kunnen praten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 goeieavond allen.wat doet die site raar of niet?slimme zet van tactive om vlak voor de kerst alles overhoop te gooien met de kans dat tijdens de komende feestdagen de hele site er uit ligt.want dan hebben ze allemaal vakantie en is niemand om problemen te verhelpenjuist in deze periode hebben veel mensen de behoefte om op het forum te kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Nina, hoelang drink je nu een halve liter wijjn? Is dat een week, twee weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hey woman,Wat heb ik ne schrik om die duik te nemen!! Ik ben trouwens al niet zo'n goede zwemmer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Bwa, Bollie een week of vier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Goedenavond allemaal,heb dus vandaag afgemaakt wat ik al heel lang had moeten doen:wacko:en ben er nu dus ook klaar mee.ik lees nog wel even mee hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Herman als dat zo is ga ik het op een zuipen zetten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Goeie avond Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Bollie, heb ik altijd al vergeten te zeggen , ik hou van jou kater die je kan aaien!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ik hoop trouwens dat je kabouter visite goed verlopen is!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik probeer te antwoorden maar wordt er steevast uit gekiepert.dit frusteerd behoorlijk, moet ik bekennen.dus bij deze excuses isa, was niet mijn bedoeling om mij op die manier te melden.dit is nu het vijfde bericht dat ik type en die andere vier zijn verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Denk je Wing??Ik heb mijn doel (2010) Gesteld maar hhoop eigenlijk eerder rond de 28 ste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Denk je Wing??Ik heb mijn doel (2010) Gesteld maar hhoop eigenlijk eerder rond de 28 ste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 hoi Bollie,als ik soms niet reageer ligt het dus aan de site:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Weet ik Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden