VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Vlaamse land misschien toch te ver??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dhendro we gaan het gewoon proberen. Ben al zo lang 16 jaar of zo, gewend om Refu te slikken, dus moet ik gewoon door zetten. Heb net nog weer eens gebeld maar de noodarts schrijft het ook niet voor. de schijters hier. Nu genoeg geklaag en op naar het gewone leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Heb je Hermie gelezen Bol??paar berichtjes terug?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hermie morgen is het toch 1e kerstdag? Of zit ik er nu zo naast?De postbode komt 3 dagen niet:devil: Maar ik ga de 4e jan. zeker nog eens naar de h.a. want 14 dagen zonder dat wordt toch wel erg moeilijk.Ik Moet gewoon sterk zijn. En ik kan de arreslee niet in. Er staat een wachtrij van jewelste zeg. Iedereen heeft wel geleerd om voor zichzelf op te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ja Bol idd was ook een impulsieve reactie, sorry. Maar als je nu de verslavingszorg bij jou in de buurt belt (voor mij Iriszorg) dan denk ik dat die arts wel een recept uitschrijft als je de situatie uitlegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Oei dar, Dar geen leuk kadootjeop je verjaardag.el knap dat je zo bij jezelf bent geblevenwat je wel en niet wilt.Daar kan ik nog een stukkie van leren!Nu wel genieten hoor van je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Als het niet lukt met de refusal Bol, dan krijg jij de ereplaatsin de arreslee!!!Gaan we met zn alle om je heen zitten en krijg je extra steun van ons allemaal..Hoe vind je die??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nee hoor VlaamsMeisje, al zat je op de Noordpool. Hebben ze daar ook internet?Ik ben zelf een Zeeuwse. Voel je je genegeerd? Wel wil ik even zeggen dat Tactive een bericht over de storing heeft geplaatst bij Mededelingen, maar dat heb ik nog niet kunnen lezen.... omdat ik er steeds werd afgegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik ga de stoof peren vast opzetten maar bijna overal staat een recept met drank er in, ik heb limonadesiroop met bosvruchten daar zal het toch ook wel mee gaan? ik probeer wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Appie je kunt het alleen niet flamberen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Witte ik kruip lekker tussen jullie in hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Joehoeeeeee!!!!!!!ik waag weer een poging om iets te posten.Dhendro,proficiat met 10 maanden nuchter!!!!!!!!:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Niknok,Ik kan je postings maar met moeite volgen.Geertjegeert,ik kan me voorstellen dat je je af en toe niet gelezen voelt.Toch gewoon blijven schrijven.Ik wens je sterkte.AlbertRemmo.Verder stop ik er nu mee op een ieder te reageren,de site ligt er steeds uit..Vanmorgen naar therapie geweest en daarna was er een prachtig kerstverhaal door de geestelijk verzorgster(domina).Echt heel erg mooi, het ging over dieren en dat vertelde ze zo prachtig dat ikontroerd was.Het verhaal werd voorgelezen in de kliniek waar de mensen zijn opgenomen diehet niet alleen met dagbehandeling kunnen redden.Toen ik naar buiten ging was ik zo vreselijk dankbaar dat ik daar niet hoef te blijven.Dat ik mezelf ondanks alle ups en downs toch staande kan houdenzonder opname, al is het wel een paar keer kantje boord geweest.Daarna boodschappen gedaan voor het geval dat er zoveel ijzel komt dat we nietweg kunnen, je weet maar nooit.Zo, nu de boodschappen even opruimen en dan kom ik nog even kijken hier,als het lukt tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Beste forumdeelnemers, Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, kampt het forum sinds gistermiddag met technische problemen. Er wordt hard gewerkt om het forum weer naar behoren te laten functioneren. Op dit moment is het nog niet duidelijk hoe lang dit gaat duren. Onze excuses voor het ongemak. We doen ons best om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Vriendelijke groeten, de moderator Dit stond bij MededelingenMoet nog vergeten boodschapjes halentot laterrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hoeft ook niet Bol,Ik ben flamboyant genoeg van mezelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik vind het helemaal tof om te lezen Dar.Das een hele grote stap vooruit.Goed dat je dat allemaal zo bewust doet.En zussies kunnen gelukkig wel watvan elkaar hebben, tenminte bij mij wel.Maar hoe doe je dit in vriendschappen??Ben je dan ook zo of pak je dat anders aan??Ik vraag het omdat ikd at zelf nogal is moeilijk/lastig vind.Die loyaliteit is nogal wat anders dan familieloyaliteit nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hoeft ook niet Bol,Ik ben flamboyant genoeg van mezelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ar stoofperen maken met speciale stoofperensuiker (te koop in de supermarkt) en kaneelstokjes zit geen druppel drank .. jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Deze voor jou Albertina :present: Omdat je zo keihard aan jezelf werktGoed dat zo een inzicht je dan zomaaroverkomt.Geeft mij ook wel een boost hoorlezen dat het ook heel anders kangaan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Zit me al dagen lang suf te piekeren. Zou mezelf zo graag tussen oud en nieuw op een drankje willen trakteren maar weet de naam niet meer.Misschien kan iemand mij helpen. Het zit in hele kleine flesjes en is alle jemig duur. Smaakt bitter en je kunt ze per 6 kopen. Er staat op non alcoholica en is heel mooi geel oranje van kleur. Het past in een wijnglas zo weinig zit er in. Het smaakt bitter. maar lekker....mmmmmmmm:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Crodino Bol, neem voor mij dan ook maar mee want dat lust ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Hey bolletje, Kai gaat je straks zeker een mail sturen!Wij vieren eerder nieuwjaar dan Kerst!Ik hoop echt dat het niet te slecht gaat zijn op de wegen volgens weekend! Anders zal het 't weekend daarop worden!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Dank je Hermie, maar ik heb alles al in huis en zo`n pretje vind ik het nu niet om nog iets in de winkel te gaan halenhalf uur bij de kassa voor 1 pakje suiker?:$bij de volgende keer zal ik er aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Iedereen op de hoogte dat er ijzel voorspeld is??Kijk je uit, en ik hoor het graag nog van je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 En trouwens die kinderchampagne is ook lekker en vooral leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Naaah vooruit dan maar AR maarre.. niet de kaneelstokjes vergeten hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden