VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar wat bedoel je dan juist Dhendro?Dat je gevoelens, emoties sterker zijn of dat je het zonde vindt van de "verspeelde" tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goedemorgen allemaal,Ik was druk bezig de stemmen te stemmen in Arreslee om een gezamenlijk Kerstlied aan te heffen. Horen jullie het?Ga zo het ontbijt maken voor de kinders daarna worden ze opgehaald (ergens, weet niet hoe laat) door hun vader voor het familiediner bij zijn familie.Dochter heeft nog iets heel leuks gekocht gisteren in de uitverkoop, de verkoopster had er nog zo'n allerleukst kort spijkerjasje een soort bolero-jasje over heen gedaan, het stond zó leuk!Iedereen vind natuurlijk zijn eigen kind het mooist, maar die van mij is het écht . Maar mevrouw vond het jasje te tuttig (het was juist superhip)... nou ja scheelt weer geld. Dar, nog gefeli met je verjaardag gisteren, sorry dat ik te laat ben. Was gisteren wel érrug drukjes. Ik lag toch keurig om 24 uur in bed maar ik zit me toch een partij te geeuwen, niet te kórt zeg.Ga maar eens aan de koffie! Fijne dag allemaal, en als je er niet aan denkt, mis je de alco ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goedemorgen allemaal,de lucht is hier een beetje grijs hier in twente en de sneeuw is langzaam aan het smelten volgens mij.Vanmiddag maar eens lekker een paar uur lopen in het bos.Het is voor mij ook de eerste kerst sinds jaren zonder drank.Moest er gisteravond even aan denken.Normaal was ik dan al flink beneveld, dat begon na het werk in de kroeg.Dan was ik al half dronken als ik thuis kwam en dan moesten we nog gourmetten met de benodigde vooraad wijn...Ik wens iedereen fijne droge kerstdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 VLM,Ik weet niet wat de tip was, maar ik doe altijd CTRL indrukken + muisscrollen tegelijk dan kun je je scherm vergroten en verkleinen, is het minste werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Vm, in mijn dranktijd heb ik onbewust veel stil gezet in m'n ontwikkeling; emotioneel en praktisch; nuchter is dat soms wat confronterend en ja veel verspeelde tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 quote: Originally posted by: houtjeGa zo het ontbijt maken voor de kinders daarna worden ze opgehaald (ergens, weet niet hoe laat) door hun vader voor het familiediner bij zijn familie.---------Dat lees ik dus vaker en isv oor mij nog zo nieuw. Ik kan en zal er voorlopig niet aan wennen en hopelijk hoeft dat ook niet meer, maar afgelopen half jaar had ik het beroerd. Zeker nu met kerst vind ik dit nare gedachten. Het gezin wil ik compleet en zeker met de kerst. Jongens, ik ben zo sentimenteel geworden. Wat was ik anders voordat ik kinderen had zeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goedemorgen allemaal .... ook hier sneeuw en kerkklokken .... de protestanten links van me en de katholieken rechts .... ze klingelen tegen elkaar op .... iedereen wens ik een vrolijk Kerstfeest toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Dhendro, daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen! Vooral die verloren tijd!Hela lieve Niky, ook hier de klokken hoor! Helaas weinig variatie! Hier in het Vlaamse,platte land zijn ze nogal Katholiek! Maar OK voor mij, ieder zijn ding (Verslaving, de kerk Opium voor het volk!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar het zal lichamelijk vast gezonder zijn???? Alhoewel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 HO HO HO merry christmas everyone. In Gelderland vallen dikke vlokken. Helaas zend de BBC al jaren niet meer de originele versie van Scrooge uit. Die heb ik jarenlang gekeken, 's morgens om 7 uur. Alle verfilmingen daarna vond ik minder maar ja dat is persoonlijk. Kind wordt ongeduldig, wil de pakjes uitpakken haha. Gaan we dus nu doen en daarna gezamelijk de tafel voor het gourmetten vanmiddag dekken. Wordt een lekker allegaartje van servies want ja met de scheiding wordt alles gedeeld. Mijn goede daad voor vandaag wordt de buurman die alleen is vanmiddag hierheen halen voor het eten. Diegenen die allen zijn of het moeilijk hebben wens ik sterkte en weet dat er ergens altijd wel iemand is die aan je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik ga vanmiddag een duinwandeling maken .... vast erg mooi nu .... Vlaandermeiske --> hebt ge nog in 'Wie =Wie" gekeken ? Op die rubriek maakte Albertina attent. Ze kon mij daar niet vinden. Waar U zich voorstelt aan het Forum ( op de markt der hinkepinken ) heb ik U ook iets geschreven. Als ik inspiratie heb zal ik me zelf daar ook gaan introduceren. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goedemorgen allemaalWitte, wat leuk dat je de draad opent. Meestal kom ik je s avonds laat nog tegen.Ik wist niet dat dat pas mag als je geslapen hebt?? Waar staat dat?VierenIk wil nog even iets opmerken over een posting van Willie gisterenHij vindt het eigenlijk onzin om elkaar te feliciteren nadat je eenperiode niet hebt gedronken. Ook Gelukkig Nieuwjaar wensen is flauwekul,want niet gemeend zo schrijft hij etc.Dat brengt mij op het volgende: wanneer vier je iets?Het is tenslotte een feestdag vandaag (of niet?)Persoonlijk heb ik niets met verjaardagen, zeker nu ik al 55 benVoor jarig worden hoef je niets te doen, dat gaat vanzelf en alsje ouder wordt komen er meer gebreken (ja ik weet dat dat watpessimistisch is, maar het is wel een feit..). Heb ook metenkele mensen afgesproken geen cadeaus meer uit te wisselenmaar wel gezellig bij elkaar te komen op een verjaardag.Ga ook lang niet meer naar elke verjaardag. Verjaardag vierenop zn nederlands is overigens een hoofdstuk apart....Dat je in je huwelijk of relatie weer een jaar verder bentvind ik wel een reden om te vieren, daar moet soms hardaan gewerkt worden! Dat gaat zeker niet vanzelf.Huwelijk is niet voor niets een werkwoord.Maar dat iemand die jaren excessief gedronken heeft besluit omer mee te stoppen vind ik ZEER ZEKER een reden om te vieren!Zeker als iemand het daar heel moeilijk mee heeft en het desondanksvolhoudt!Eigenlijk verdienen we dan ook om ELKE DAG gefeliciteerd te wordenen zeker in deze tijd!!!En daarom feliciteer ik iedereen, ook jij Willie, met weer het behalen van eenalc. vrije dag. En vandaag ook. En morgen drinken we ook niet. En danzien we wel weer verder!.:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Hermie,Wij doen de pakjes met oud op nieuw! Wil dus zeggen 2 zeurende kinderen die absoluut, liefst een week geleden al, de pakjes willen open doen!Veel plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Ik weet het Nina, heb een paar jaar in België gewoond. Effe doorbijten maar voor hun komt de pret nog toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alf, wat een mooie tekst, het raakt me zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 'k heb ' t gelezen Niky! Thanks, nu gij nog he'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Het kostte me overigens veel moeite, meer dan gisteren om vorig bericht erop te krijgenGelukkig had ik de boel gekopieerd.Ben ik de enige nog met problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Mijzelf ook AR, het komt dan ook direct uit het hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Maar nee Alf, Het is blijkbaar iets beter lijkt me maar toch! Dus ik hou het voorlopig kort want anders inderdaad copieren enz.Liefs, N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Heeeeeeeeeeeee Alfje,Good morning .... iets vieren --> altijd met het motto " nunc est bibendum " ( daar moet op gedronken worden ) .... en : "nunc aut nunquam " ( nu of nooit ) ben zo terug Nina --> heb je uitgebreide PB alsnog binnen gekregen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Alf, dat klinkt als een (kerst) klok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Nee Niky, dus blijkbaar toch wwer ergens op het forum "verdwenen"??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Merry Christmas frummers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Goeie morgen allemaal,Het heeft me zeker 5 min. geduurd voor ik op het forum kon komen. Wat is dat lastig zeg. Heb gisteren maar afgesloten want ik had er geen zin meer in.Maar goed. Ik wens iedereen een heel fijn kerstfeest toe, en dat we maar mogen genieten van al het lekkers dat klaar gemaakt is door de vrouwen, of mannen die daarvoor tijden in de keuken gestaan hebben.Ik ga dadelijk weer eens naar m'n schatje toe. Kijken of het niet al te veel port gedronken heeft, want hij ging zo goed met het niet drinken.Verder voel ik me toppie en ga straks lekker t.v. kijken. Er zijn veel mooie films vandaag dus dat wordt genieten voor de Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst 25 december 2009 Merry Christmas Jane ... all my best wishes to you and your family and friends en frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden