Spring naar bijdragen

dinsdag 29 december 2009

lady jane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 426
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet wat je bedoeld Valentine,
Ik heb het gister ook weer meegemaakt.
Gelukkig was niet iedereen dronken, maar die het
wel waren, waren echt heel vervelend.

Ik vond het wel grappig te constateren dat ik nu in een fase zit
dat je bijna plaatsvervangende schaamte af en toe krijgt,
als mensen met wie je goed omgaat, zo dronken zijn.
dat ze zichzelf voor schut zetten en dat totaal niet door hebben....

Ben ff weg, tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was leuk, dansen met de juf :)
Nog muziek uitgewisseld en sjaals bij haar gekocht voor een prikkie, die ik dan weer kan versieren voor mn verkoop.
Heb besloten om mn kleine kamer om te toveren tot showroom. Echt te gek !
Flink schilderen in orientaalse kleuren en dan mooi inrichten. Jippie wat een goed en heel erg blij idee :)
Tot zover even, xx ik kom me later nog even melden dahag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Bolletje, ik ben alleen thuis op oudejaarsavond...

quote:

Originally posted by:
bolletje

Zijn er trouwens ook nog mensen die de avond van oud op nieuw helemaal alleen thuis zijn? Ik denk dat ik zo'n iemand ben. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn.

Niet dat ik bang ben te gaan drinken hoor, heb vandaag mijn refu's gehad, eindelijk, maar wil toch graag wat babbelen die avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff opletten:

je gaat naar (bijvoorbeeld) google / afbeeldingen .

als de afbeelding op je scherm staat ga je met je cursor op de afbeelding staan , klik je rechts en kies je ''eigenschappen'' .

dan komt er een url te staan , die klik je aan ( rechtsklikken) en dan kies je alles selecteren . dan wordt de url blauw als het goed is . als dat zo is kies je ''kopieëren'' .

dan ga je op deze site naar ''antwoord'' ( zoals je een nieuw berichtje plaatst ) en klik je op '' http''

daar rechtklikken en de url ''plakken'' .

op ok drukken en in het nieuwe scherm een naam typen ( mag je zelf weten )

en dan het berichtje plaatsen .

heel duidelijk Kirky, dank je erg veel ; war is URL ? ik ga het proberen

:huh::wine: = limo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik ben het gedeeltelijk met je eens maar van de andere kant denk ik altijd "Wie ben ik om een ander de les te lezen op een confronterende manier". Ik kan dat niet ik heb daar het recht niet toe. Ik heb daar nog erg veel moeite mee. Ook denk ik dat als ik een stuk begrip toon, dit ook aan komt. Een van de grootste triggers voor mij is dat ik op mijn donder krijg voor mijn gedrag. Een ander confronteren met zijn gedrag vind ik erg moeilijk ook omdat ik mezelf altijd af vraag wat voor 'n schade ik teweeg kan brengen.
Misschien als ik wat langer op het forum ben dat ik het dan wel durf maar nu durf ik het nog niet aan. Ben zelf nog zo'n groentje.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, ik heb wel wat therapie gevolgd, maar het meeste leerde ik van het doorleven tegen wil en dank en in mijn werk> verslavingsgerealteerd. Ik kwam mezelf daar goed tegen. Ik denk dat voor mij mijn Lief heel erg belangrijk is, degene die onvoorwaardelijk van me houdt. Hij zegt me dat er niets ergs gebueren zal en ik geloof hem.... bijna! en dat is al veel!!

Ik toets hem nog op zijn betrouwbaarheid!
-----------

O en Dar: ik moet jouw verhaal nog maar eens lezen. Ik begrijp het niet goed?

Wil je de worstelaars onder ons, die de mist in gaan, echt meer op ons kop gaan geven?
Wb reflectie/interactie ben ik het met je eens. Er gebeurt veel te weinig hier. Het is te vluchtig om goed iemand zijn écht zwakke plekken te kunnen zien. denk ik... er wordt te weinig doorgevraagd. Geluisterd...
En dán nog gaat het om de manier waarop je dan confronterend wilt zijn.
Al zou ik nog zooo hardnekkig zijn, in het diepst van mijn zelf weet ik wel hoe het zit. Breng het op een nare / beroerde manier en het wordt dan alleen maar erger. Misschien zoek ik het wel op...??!
Soort borderliner?
Bewijs maar dat je kunt zien dat ik een goed mens ben!
En geef me terug dat je je herkent in mij?

Verdiep je eens écht in mij! Diepe roep.
En dat verdiepen mag, door een confrontatie, maar op een forum als dit zal dat nooit goed lukken.
Ik chat met een maatje van hier. Dán kan dat lukken. Maar niet op deze dagdraad.
Ik vind hier althans niet wat ik zoek. Zoals ik al eerder zei: wel in de pb's van div. mensen.
En natuurlijk... een beetje kletsen is fijn. Ik snak naar saamhorigheid.

Hum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey? bOLLIE?
Alles wat je kan doen om je "medemensen" te helpen doe je toch!! En als ze hier commentaar hebben over jou en je goede bedoelingen kan ik alleen maar zeggen ,kijk naar jezelf, wat doen jullie dan!!
Hoe dan ook ik geloof ook nog steds in delen en samen iets oplossen!!!!
Wat ze ook zeggen ,ik sta aan je kant!! En dus liever zalm dan verse makreel he!!!!!
Knuf, n.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zit ik weer
Weer zie ik mij zitten

Na mijn terugval
Zoop ik door

Willens en wetens
Ik heb een keus

Ha! Daar waren alweer de spoken
uit het verleden

Huilend zeeg ik ineen op de bank

En ik zag: Daar ben ik eerder geweest
Weliswaar een andere bank, maar verder
precies hetzelfde

Na 7 maanden de laptop terug
En internetaansluiting

Wow!
Where to begin?!

Gewoon hier...

Ik heb een plan opgesteld
Heb wel iets geleerd

Maar oehw, de neiging tot wegzakken
Bij de les blijven maggie!!!

Ik ben terug
Tot mijn spijt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine Ik ben iemand die heel, maar dan ook heel moeilijk tegen kritiek kan. Merk nu ook dat dit de rede is waarom ik nooit geen ruzie wil en dit ten koste van alles wil voorkomen. Ik zie kritiek niet als iets positiefs maar het komt bij mij altijd negatief over.
En wil ik echt van de alcohol af. Ja, als ik met een kater zit zeker, maar na verloop van tijd verzwakt dat gevoel weer.
Toch heb ik in de tijd dat ik bij het forum ben, 2x gedronken dus het forum helpt me. Heb al zo vaak gezegd in het verleden ik wil stoppen, het is me nog nooit geluk om dit helemaal te doen, daarom kan ik dit nog niet tegen mezelf zeggen, misschien in de toekomst, wie zal het zeggen.
Maar dat het forum mij helpt, ondanks de vaak weinig zeggende berichtjes van mij, voel ik me toch sterker worden. Vaak heb ik het gevoel, ik wil zover komen als de oudgedienden onder ons. Dat gevoel moet sterker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het helemaal met je eens ben Dar.

Maar het lastige hier is dat als je iemand een keer een spiegel voorhoud
je niet kan zien wat er aan de andere kant gebeurd.

Daarnaast denk ik ook dat het toch niet voor iedereen even makkelijk is om
aan reflectie te doen. Simpelweg omdat, dat iets is wat niet iedereen kan.
En ik denk dat iedereen het wel kan leren, maar dat alleen het forum onvoldoende is om dat te leren.

Ook weten we van tevoren niet hoe iemand die aangesproken wordt zal reageren in de toekomst.

Dit zijn zomaar mijn overdenkingen bij jou stuk Dar.

Maar ja het is ook lastig dat je niet van iedereen te weten komt hoe ze erover denken, omdat ze niet reageren of omdat ze jou vraagstuk niet lezen, omdat ze niet zijn ingelogd. En niet iedereen leest terug...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...