Emmaroos Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Nou dat is dan een raadsel Ies.Was benieuwd hoe je dagen waren geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: witteOeps nu was ik te snel met mn conclusie. Alhoewel nog wel achter mn laatste zin sta... Kate, ik wil ook graag dat je blijft of af en toe terug komt. Sorry voor het ondersneeuwen van je berichtje. Witte, wat ben je snel.Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: kirkygroepstherapie ?maar dan op de AdB manier ? Ja dit kan dus hier alleen virtueel!Overigens met die dekens was geen aanval of zo, dat hoef ik toch niet uit te leggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Alf, Zal ik voortaan jou naam ook mijn berichtjes zetten, scheelt je een hoop toetenbordstress denk ik:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ben nu echt weg,fijne avond allemaal!Laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Alf hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje beter dan gisteren? Toen voelde je je erg depressief. Er zit wel weer wat spririt en dat is een goed teken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 ALFJE --> ben je er nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 VM waar zit je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 DAR --> jij bent een toppertje op dit forum ; echt een bindende factor !!!!!!!! mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Ik ben er wel weer even klaar mee. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 VALENTINE ---> dat gelijk geef ik je --> ik moet meer aan tekst doen ... en jij ... ??? hahahaha .... Dag Valentineke Nick, roeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Probeer de kids te laten slapen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Dag Hermie , als je klaar bent , moet je wegaan je hebt gelijk Nick, roeier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 wegaan = weggaan ... tikken is typen .... sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: Dar quote: Originally posted by: AlfHeb 20:19 uur gelezen (had ik al gedaan overigens..)antwoord tussen * * - Maar het is wel belangrijk als mensen je een spiegel voorhouden!- * blijft de vraag hoe je dat doet, je hebt geen spiegel, je moet het met woorden doen of beter,met geschreven woorden, tekst dus en dan moet je verdomd goed kunnen schrijven en je ziet toch zelf ook al wel hoe vaak en snel er misverstanden ontstaan, ook bij jou lees ik regelmatig: o,zo had ik het niet bedoeld... ..* - En als die spiegel niet klopt is het ook belangrijk dat je dat leert te omschrijven, die ander duidelijk te maken dat dat niet klopt...- *ook dat vraagt een hoog niveau van communiceren, misverstanden zijn niet snel recht te zetten of je moet kunnen typen als een directiesecretaresse..* - en niet stampvoetend weglopen of verdrietig in een hoekje gaan zitten- * en juist dat heb je niet in de hand, je kunt niet iemand achternalopen of terugfluiten en wat gebeurt er als jezelf uitlogt...?* Dit zijn namelijk, denk ik zo, een van de grootste struikelblokken en triggers.. en daarvoor zijn we hier, die te baas te komen.. het leren die dingen onder woorden te brengen... *dat is jouw persoonlijke opvatting, ik denk dat er ook zijn die daar helemaal niet voor komen jij wil dat wel graag, omdat je wet dat dat belangrijk is, maar een ander heeft soms hele andere belangen..* dan komt het inzicht namelijk *en daarna...?* Inzicht leidt niet automatisch tot gedragsverandering, is een groot misverstand!* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Is ALF verdwenen ... ter kooi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 De kleinste wil heeldere verhalen horen over stoomboten!En ik ma uitleggen dat het nu diesel en GPS is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 ALH ik heb je weer een PB tje gestuurd Nick, roeier met bijverdiensten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 ALH = natuurlijk ALF sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Jammer da'k Alf gemist heb!! Ik hou van Alf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: kirkymaar er is weer een aardige wedstrijd bezig in wie ''het'' het beste weet . terwijl het zo simpel is . wil je het ergens over hebben dan meld je dat , wil je het ergens niet over hebben kun je dat ook melden . komt er vanzelf een zinnig gesprek op gang waar iemand op dat moment iets aan heeft . virtueel of niet . KirkKunnen we jouw geen voorzitter maken? Of gesprekslij(ei)der? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Niet meer als van jou hoor Niky!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeJammer da'k Alf gemist heb!! Ik hou van Alf!! VMIk ook van U, ik ben er nog, maar niet zo lang meer...Ben op..leeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 quote: Originally posted by: kirkyach , aan dit ''oudje'' hebben jullie toch niks . Dat is toch meer een tekst voor mij Kirk? Niet voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 Wat bedoel je Kirky? Alf is een van de coolste op het forum!!!Of heb ik je verkeerd begrepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden