witte Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Die uitdaging ga ik aan Albertina.Maar eerst mn boosheid laten zakken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dat is mooi Witte,oefening baart kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ja Witte wat zou jij willen zien veranderen, waardoor je minder boos wordt? Ik heb de vraag al een paar keer gesteld op het forum, wat we kunnen doen om het beter te laten lopen maar heb tot nu toe maar een reactie gehad.We moeten toch kunnen proberen om dit te veranderen. Misschien een nieuwe opdracht voor het aankomend jaar voor velen van ons. Als het maar duidelijk wordt hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Maar waarom is iedereen dan zo boos? Omdat ze zich genegeerd voelen? Omdat ze zichzelf niet zo goed voelen? Ik heb nochthans echt de indruk dat iedereen hier zijn best doet om te helpen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Coco en Alf een welgemeende felicitatie van mij met jullie behaalde doelstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi Rudy!Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi allemaal,De dag voor oudjaar.Nog 2 dagen, een nieuwjaar in het verschiet.Wat zal het ons allen weer brengen?Inderdaad jammer, dat veel mensen een soort boosheid voelen m.b.t. het forum.Veel gelezen, maar boos kan ik me niet voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goeie middag Rvanth en Rapilos. Regent het bij jullie ook zo hard? Ik had beter mijn aquarium dat ik vanochtend binnen schoon gemaakt heb en leeg heb laten lopen, buiten kunnen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Heb de Gayantri Mantra opstaan.Gehad van mijn yogaleraar.Wie kent dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi Bolletje en Isa,Alles goed hier hoor.En nee, het regent hier helemaal niet, het is saai,grijs, donker en koud buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ook een goedemiddag Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 RapilosJij drinkt al heel lang niet. Dus jij kan mij raad geven.Ik zie niet tegen de feestdagen op. Dat is een peuleschil maar die 365 dagen daarna. Hoe heb jij dat ervaren? verledenjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Rapilos Gayantri hoe?? Nee nog nooit van gehoord. Maar woman zeker wel.Goeie middag Willie. Hoe is het gegaan met je? Hoe is het lichamelijk? Heb je nog steeds last van diaree of is het nu helemaal weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goedemiddag!Hoi Rapilos, fijn je te zien!Ik ken de mantra niet.Althans, het zegt me zo niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nee Bolletje,Ik heb begrepen dat ik jaren mijn lichaam gemarteld heb. Dus je kan niet verwachten dat het na een maand weer koek en ei is.Maar af en toe zie ik verbetering en dat geeft moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi WillieJe zou het kunnen omdraaien:Je verheugenIn plaats van er tegen op te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Phoe Willie, je vraagt wel heel veel:).Ik denk dat je niet zo ver vooruit moet kijken.Als je denkt aan 365 dagen, lijkt dat bijna onoverkomelijk.Ik telde steeds de maanden, dus b.v.; nu drink ik 3 maanden niet meer. Op naar de 4 maanden.Dat is veel overzichtelijker, en zo rijgen de dagen,weken en maanden zich vanzelf aaneen.\Sommige mensen doen het zelfs per dag.Elke dag denken;vandaag drink ik niet, morgen zien we wel weer.Waarop je de andere dag natuurlijk weer precies hetzelfde moet zeggen.Ik was/ben ook zo standvastig omdat ik het doodzonde zou vinden om weer opnieuw te beginnen met tellen.Nee hoor, gestopt, is gestopt, en alhoewel moeilijke momenten blijven, wordt het toch over het algemeen steeds gemakkelijker.Goed kijken naar mensen die teveel drinken en daardoor veranderen helpt ook goed, zo wil jij/ik toch niet meer worden.!Succes, je gaat al heel goed vind ik ondanks dat je wel eens wat moppert, maar dat hoort er af en toe ook bij he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Willie,het is nogal wat om 365 dagen vooruit te kijken.Dat kan niemand, geniet ervan dat je lichamelijkvooruit gaat.Bekijk het voorlopig per dag.Kijk niet te ver vooruit.Dan maak je het jezelf erg lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hoi Marjo,Ja, heb je een tijdje gemist, maar ben je wel blijven volgen hoor.Jammer, dat het na 1.5 jaar weer mis ging, wel fijn dat je je hier weer gemeld heb.En dat de meeste Gayatri Mantra niet kennen, snap ik best,Voordat ik opyoga zat had ik er ook nog nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Voor Isa dus Beetje laat, was met dingen bezig, maar perfecte reactie!!!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Willie en drie keer per dag een sneetje ontbijtkoek? Dit stopt. Of een hard gekookt ei? Witbrood is ook erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Gelukkig is Willie der ook weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Vezels?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Jammer..Wat verlorenMaar ook wat gewonnen..Zo gaat dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden