VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Blij da je der bent Niky!!Kan je me tenminste helpen met al da gedoe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Doegh Kirk!Ja, arme dieren deze dagen.Maar zelf hou ik er ook niet zo van. Knallen rond oud/nieuw, okee. Maar een uurtje bv.Niet nu al. Ik woon op een dorp maar ook hier gaat het er al flink om weg.Mensen, fijne avond. Ik ga het drooghouden en zal maar blijven kijken naar mijn eigen onderschrift hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo, ik vind je meer en meer cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Vlaandertje,Ik houd me 'n beetje in de luwte. Is beter voor Nick. Jane snapt wel wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik hoef geen gelijk te hebbenook geen ongelijkWat schiet ik ermee op?Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Goed zo Kirk, dat je er mee stopt danik was even bang dat je de hele avond zou doormopperen!Dank je MarjoJane, de afgelopen 2 jaar ben ik inderdaad in een hutje op de hei gaan zitten, de eerste keer met 4 mensen en 10 honden in Zeeland, dat was een groot succesaan het strand en de duinen, bijna geen knallen, heel veel gelopen en dus een nieuwjaarsduik genomen Vorig jaar bij Ommen, dat was geen succes... carbid schieten!!! dat waren we even vergetenOp oudjaarsdag liepen we door een bos door de rookwolken en had het veel van de gaza-strook wegwat een rotherrie maken die dingen, het was echt te erg!Vorig jaar waren we met 3 dames ( en 6 honden) en kregen de andere 2 ruzie en liep ik van binnen naar buiten van de een naar de ander te bemiddelenis wel bijgelegd hoor maar kostte me wel erg veel energie dus dit jaar gewoon thuis en in mijn eentje. ik dacht dat is goed om de stress te vermijden ... ahum... Eigenlijk zijn vandaag en morgen gewoon de 2 rotste dagen en daarna is het weer voorbij en rustigen daar komen we ook wel weer doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nee, maar toch vind ik je cool Marjo!!En Niky, ik hou 't voorlopig ook bij een roeibootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Nina het is niet wij tegen jullie (zie 17.54) en het is jammer als je het zo zietwant we proberen het juist zo sfeervol mogelijk te houden, ik dus. Het is netalsof je je aangevallen voelt, maar je kunt het ook zien als hoe word ik hier het best opgenomen.Nik ik snap dat het jouw manier is, maar ook voor jou geldt, dat achter die grappen de echte Nik ziten die willen we graag lezen, en dat hoeft echt niet zonder humor te zijn. Ik hoop echt dat jullie erdoorheen kunnen kijken want het is belangrijk dat er nu eens duidelijk over wordt geschreven en het is fijn als iedereen zich hier welkom en gehoord blijft voelen. Geen partijen dus, gewoon een forum.En nu ga ik gremlins meppenop het voleybalveld en tussendooroliebollen eten (voor cathy: geen smeerboel)tot veel laters dusen ja ik lees terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Had ik al begrepen JANE!Succes met het meppen!, Je hebt toch wel de juiste knuppels bij he!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Jane4 --> dank voor deze wijze samenvatting; ik ga 17.54 er nog even op naslaan XXX had jij 11.15 nog gezien. Daarna ging Jane een soort van in de aanval BOL --> een mini-PB tje aan jou gestuurd vanuit de luwte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 17.54 is van VM aan het FORUM;Nina begroet mij in het openbaar : "Blij da je der bent Niky!! Kan je me tenminste helpen met al da gedoe!! "Ik voel deze verwelkoming als een warm bad. Bolletje zegt ook altijd iets liefs of gezelligs tegen me als ik me meld !!! WAT IS HIER MIS , Jane ???? :huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 En om 11h 15 was ik der nog nie eens!!! Heb pas achteraf gelezen!! Maar Jane gaat nu met een aantal knuppels naar het veld, toch Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 ik zal er wel tussendoor flitsen maar hoidiebooiii deze avond!!na twee dagen geen computer te hebben gehad kan ik nog steeds de alleen de laatste pagina lezen en is de rest voor mij acadabara.ik zie dus alleen lege vakjes en geen tekst!sorry dus als ik een serieus gesprek onderbreek maar ik wilde even vertellen;IK LEEF NOG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Welkom tassie,Seriieuze gesprekken,,,,, praat maar lekker mee!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 oeps,dan zal ik even rustig meelezen, kan niet terugbladeren naar de vorige pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hey Tas!Good to see you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 marjo!!!ook weer boven water!!!alles goed meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Heb bij de slijter nepchampagne gehaald. Minder dan 0.5 % alcohol. Dan maar geen refusal slikken, of kan dat wel ?Ben me bewust van het gevaar, de stap naar lingens blond is natuurlijk best snel gemaakt. Nou ja hoge uitzondering op oudejaarsavond ? Welja ook niet zo'n punt van maken. Verder voor drie weken snaaiwerk ingeslagen dus ik denk dat ik oudejaarsavond wel doorkom. Nu even een uurtje borduren en beetje chillen. Tot later weer doegdoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Het gaat wel goed hier TasEn hoe is joe?Woman, prima toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wat een dilemmaVanavond komt Chocolat op tevee, maar ook Acopalypse Now....Dénk dat het die laatste wordt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 womanWat ga je doen????Ga je voor één dag, rottige dag, dit risico nemen ???Nee toch??!!Je gaat zo goed!Haal jip en janneke 0% morgen en gooi deze weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Oh ja Woman, op welke post apoclyps?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 woman,het is het niet waard!!!neem inderdaad een jip en janneke of een zeven-uppie waar je de bubbeltje zelf in moet blazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 sorryspring er zo in... goedenavond..en ik ga ook weerfijna avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Woman,wat ontzettend jammer, je gaat zo goed.Voor één avond, erg zonde.Ik hoop dat je je bedenkt en toch een refusal neemt.Wat kan die éne avond toevoegen?Zonde!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden