bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Mensen ik ben weer naar mijn kabouter. Later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Verder dan drie dagen raak ik voorlopig nog niet!Maar zoals ik zij we geraken er wel!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 VM, hartstikke goed.... je bent dus ook al aan het stoeien. Daar begint het mee!Succes!O Hannah, het is mij ook ontgaan, behalve dan gevaarlijke kids met vuur. Liep het wel goed af, begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Oja, ik zou gaan douchen zei ik.Tabé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Groetjes aan Mr. Grumpy Bollie!Fijne, hete douche Cathy!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 GoedemiddagCAthy, ik voel me nu toch schuldig want ik meen dat ik de woorden p*** en fl*** heb gebruikt. Ik schrijf ze nu niet want je lijkt er gevoelig voor te zijn.Lijkt me lastig want komt denk ik wel vaker voor.Wordt wel moeilijk een forum over drank waar niets over drank gezegd kan worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hee, Bol is er weer in de bekende gedaante! Mooi.Knuf voor de kabouter....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Na 3 dagen fop je vaak jezelf weer om te denken dat je het in de hand hebt en ach eentje...maar daar ligt nou juist het probleem, bij die ene, want die wordt standaard gevolgd door een tweede, een derde, een fles enzDe beste manier om te stoppen is hier al een tijdje niet meer echt duidelijk aangegeven maar wel de manier waarop de meesten van ons het doen:Als je sochtends wakker wordt neem je het besluit om alleen vandaag niet te drinken, morgen zie je wel weer, morgen beslis je opnieuw, het gaat echt alleen om vandaagKrijg je trek, dan stel je het toch uit tot morgen... want vandaag drink je nietwat je morgen of overmorgen of met oud en nieuw of volgend jaar doet daar denk je niet aan, het gaat alleen om vandaag. 1 dag is te doen! en verder hoef je niet te denkenmorgen neem je weer een nieuwe beslissing over die dag.het gaat dan niet meer om 'nooit' meer mogen drinken, het gaat er alleen maar om dat je vandaag niet drinkt.Ik beslis nu al 2,5 jaar lang iedere dag dat ik vandaag niet drink en dat bevalt me prima, wat ik morgen doe zie ik dan wel weer, maar vandaag drink ik niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ach Alf, het waren mijn eigen hersentjes die flitsten. Stoor je er niet aan hoor. Het is ook zo dat ik het in huis had... een dichte fles, om het af te willen leren. Dom dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Tapas,Dat lijkt me een goede methode! Ga ik ook maar eens proberen!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Dank je wel Tapas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wat een gedoe alweer om te antwoorden enzo!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Als ze echt capacity problems hebben dat ze der dan iets aan doen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kikrky, proficiat met je 18 maanden:light::):present::light::):present::light::):present::light::):present::light::):present::light::):present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Als ze dan toch zo'n "capacity problems" hebben, dat ze daar dan wat aan doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hi VM, wat vervellend voor je ... al dat gedoe met emmers en aan bloedworst moeten denken Hi, Dar --> staa je goed dit nieuwe beeldje ! Hoe laat verwacht jij je gasten Hi Alf, Alles wel jongen ? Hannah, het is hier gezellig hoor ... blijf er lekker bij :light::wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik weet zeker dat ze keihard aan het werk zijn bij Tactive om de problemen op te lossenschijnbaar valt dat erg tegen en als ze bv afhankelijk zijn van een provider dan is die natuurlijk nu ook niet aanwezigIk ben bang dat we gewoon toch wat geduld moeten hebben, uiteindelijk lukt het toch om berichten te plaatsen.Ik heb vanmorgen hard gelopen, ik zag er enorm tegenop en nu ben ik zo blij dat ik gegaan benal zit ik hier met een rooie kop achter de mijn toetsenbord Blij dat de kerst voorbij is, nu alleen nog oudjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 In dat :wine: zit een knipoog .... had ééntje te hoog gemikt ,,,, solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik vind die icoonveranderingen niet echt prettigverwarrend en Niknok die van jou vind ik helemaal niet bij je passenhoud niet van die afgeplakte mondenbelemmert de conversatie.Dar, jammer, was gewend aan je koppiemakkelijk te zoeken en er was er maar één van net als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Als er drie stemmen zijn dat ik m'n stetoskoopje weer uit de verkleedkist moet halen dan doe ik dat .... Alf, jij bent stem no. 1 Nina, wat vindt jij ? Moet ik me gaan verkleden ? Dar ? Bolletje ? Tapas? Hannah ? Willie ? Jane 4 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoi NiknokGefeliciteerd met de kleineHeb je intro gelezen en beantwoordIs wel persoonlijk en voor iedereen ook buiten het forum te lezen....maar dat maakt voor jou misschien niet meer uitJe hebt vaste wal onder de voeten nu he.Zal je pb nog wel beantwoordenMet mij gaat het niet zo, maar dat was gisteren ook alHad het in voorgaande vakanties toch veel leuker..Misschien maar uit die slee stappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Zou graag de baard van mijn ico afscheren, maar dat gaat niet heMisschien kan Tact nu ze bezig zijn met de site ook toestaan eigen ico's in te voerenAls een soort douceurtje voor het geleden ongemak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 27 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Alf, hoezo voor iedereen van buiten het FORUM te lezen ? Bedoel je daarmee dat een willekeuriger internetter mijn introduktie in Wie=Wie kan lezen ? Dat was niet echt mijn bedoeling ! Maar inderdaad als dat het geval is denk ik inderdaad : Ach wat ....... Er werd trouwenes helemaal geen keuzemogelijkheid aangeboden ..... of wel ? Als die materia digitalica .... 't gaat me wel eens duizelen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Middag AriGelukkig nog een bekend gezicht.Had nog willen vragen hoe het in Rome wasHeb je interessante plekken bezocht, was het de eerste keer?Waren 2 jaar geleden in It. en wilden toen een excursie doen. Keuze Rome of ElbaHet werd nipt Elba. Een hele goede keuze achterafwant schitterend eilandEn Rome zou te heet geweest zijnMaar gaan het nog eens doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Nik maakt mij niet uit hoor hoe jij Nok aankleedt.Alf ik heb je net vastgebonden hoor in de Sleeje blijft waar je bent en ik de staat waarin je bentook al ben je wat sjaggie, je bent goed zolas je bent:Den ik wil je niet aangeschoten meemaken hier, pas op hoorbig mama is watching you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden