witte Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Javier op Verenica is echt top!!Snijd bijna alle onderwerpen aan waar het hier over gaat..Duurt nog tot 20.30Is aanrader
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Wjoin de 'knorrige club'Idd, weekenden gaan beter is ook mijn ervaring,van de kerst zijn er helaas maar één per jaardat zul dus wat langer duren voordat dat went...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Wjoin de 'knorrige club'Idd, weekenden gaan beter is ook mijn ervaring,van de kerst zijn er helaas maar één per jaardat zul dus wat langer duren voordat dat went...welja 2 keer...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Isa ik heb Nien aangeraden om haar man de deur even uit te zetten. even een ommetje te maken en daarna terug te komen om over de dingen te praten. Dit omdat dan misschien de boosheid wat gemindert is. Niet om hem het uit huis te zetten maar gewoon om hem een beetje te laten bedaren.
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Xavier is echt goedHet was lachen en huilen tegelijk vanavond...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 ((((((((*********aplaus voor Woman*******))))))))
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 alf je hebt gelijk en ik in een pb naar tactive dan ook gevraagd naar de e-mail adressen van hun chefs.ik voel het genoegen in mij opkomen om ook deze heren eens te vertellen, hoe het is om te klooien met de site in de week voor kerst en het risico te lopen dat ze het niet voor elkaar krijgen om de site weer goed aan het draaien te krijgen in de belangrijkste week van het jaar.het is ze dus niet gelukt, wat ik al dacht en ondanks de vele negatieve reacties van mede forum genoten die zeiden"ach niet zeuren dit is tijdelijk" .het is jammer temeer voor hun omdat diverse mensen in deze moeilijke periode juist nu tegen dit soort problemen aanlopen.maar het is schijnbaar verboden om hier wat van te zeggen.hoe de forumer in het algemeen op mij reageerden zie je in de tekst die ik vanaf nu onderaan vast met mij meedraag.
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 voor mij zat de liefste van de wereld een aantal jaren geleden gewoon op een schrijf met vrienden site.dus gewoon blijven schrijven levert vanzelf wat op
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 ik wil echter wel graag eens, met niet de moderator in gesprek gaan , maar met de beleidbepalers er achter.
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Isa ik had het, zoals gewoonlijk weer heel onduidelijk op geschreven. Je bent lief hoor:rose:
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 je hebt gelijk isa, ik weet zelf ook niet waarom ik mij er zo druk over maak.maar goed dat is nu juist het laten gaan van het negatieve , waar ik een probleem mee heb.op het moment dat ik het schrijf ben ik de helft ervan alweer kwijt maar kan goed begrijpen dat jullie er dan weer mee zitten, en dat is echt niet mijn bedoeling.
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 HermanNu even to the point zoals de engelssprekendenhet zo mooi formuleren: wie is er nou werkelijkin de problemen gekomen door het slechtwerkende forum??Niemand bij mijn weten!Het feit dat mensen uit alle macht hebben geprobeerd er toch doorheen te komen heeft ze vooralsnog van de drank afgehouden.Het gaf ook een onverwacht gemeenschapsgevoel:met zn alle tegen de boze T.Het maakt maw onderdeel uit van de therapie!!en wat blijkt? Ook jou helpt het om je negatieve energie kwijt te kunnenMooi toch?
witte Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Heeft iemand van de forumleden er ervaring mee als je bericht gekopieerd wordtals onderschrift???Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen op dit forum en wil graag weten hoe hier mee om te gaan.Mag op draad en/of in pbHoor graag ervaringen en als het niet bekendis hoe kan ik er dan het beste mee omgaanMoet helaas weg, wil graag antwoord, van jullie allemaal krijgen, zodat ik de beste optie er uit kan pakken.Hoop dat jullie ook hierin met me mee willen denken,Want dit is volgens mij niet de manier hoe we hier met elkaar omgaanGroetjes Witte
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 WING!!Wat een prachtexemplaar!!Kan dit het logo worden van AdB???Stuur er ook één naar Willie!
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Mijn antwoord was weer even lost in cyber space blijkbaar!Had net Pa op bezoek die S. de les kwam lezen ! Dat werkt wel hoor, maar voor hoe lang????
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Wing wil jij mijn arbeidstherapeut worden?Wow komplimenten hoor
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Inderdaad Alf,Al die toestanden hebben mij in alle geval bezig gehouden met niet aan alcohol te denken!!
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 WitteDe quote blijkt dus van jou te zijn.Mijn voorkeur voor reactie heeft de draad, laten we het openhouden, het is tenslotteook openlijk neergezet..Lijkt me duidelijk: bij het juiste adres zijn, dus bij Herman.Had het nog niet zo bekeken dat ongevraagd quoten.. Er staat ook niet bij dat het van jou isnog wordt er naar jou verwezen.dus juridisch lijkt het me moeilijk aanvechtbaar.Mocht Herman niet op je verzoek tot verwijdering ingaan dan lijken mij stappen riching T.noodzakelijk...Lijkt me dat er een beleidsregel uit voortmoet vloeien
witte Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Nog net voor het weggaan.Herman heeft mij verzocht in pb niet meer op hem te reageren, dus die optie is niet mogelijk AlfIn ieder geval bedankt voor je meedenkenIk hoop meerdere reacties te krijgen.En dat mijn vraag niet ondergesneeuwd door het fantische kunstwerk van WingComplimenten daarvoor Wing en ook aan jou Kirky!!!Nu echt wegLaterzzzzzzzzz
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 WingHoeveel ruimte heb je nodig als K. 2 jaar van de drank af is?
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 WitteDat kan H. nou wel verzoeken, maar dat gaat nu niet meer opDaarvoor is de zaak te ernstig.Je kunt het gewoon hier op de draad van hem vragen.Aan de andere kant en begrijp me goed..Hoeveel last heb je ervan?Als je niet had aangegeven dat de qoute van jou washad ik het niet geweten, sterker nog het verbaast me dat ie van jou is, zo ken ik je niet..En waarschijnlijk had je, gelet op de context, ook nog eens gelijk.
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 Iets anders even, als je meer dan 50 pb 's hebt, wat gebeurd er dan? Verdwijnen ze dan ze of wat?
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Geplaatst 27 december 2009 VM je kunt ze exporteren, maar ik weet niet waarheen, maar dan blijven ze bewaard.Je kunt ook een datum intoetsen bijv. 12/25/2009 en dan wordt alles van voor die datum verwijderd en heb je weer ruimte voor nieuwe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden