Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeWing ik ben het niet altijd met je eens maar eerlijk gezegd........ jij bent de liefste man van de wereld;) Hé, hé, hé Bol hoe zit dat?:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 OOOO Eu Alf bliep bliep, als je je baard laat staan ben jij de liefste van het hele universum:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik stop ermee, er is geen doorkomen aan, erger dan ooit tevorenMoet 6 x posten...7 x op teruglezen, dan weer 6x op doorschakelen..tabeeEn VM, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 hallo allemaal.oh wing, je bent de liefste, en deel je liefde met ons allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik heb niet zo heel veel last van storingen. Ik klik gewoon heel snel heel vaak op "volgende" of "antwoord" als ik een berichtje wil plaatsen en dan lukt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik stop ermee, er is geen doorkomen aan, erger dan ooit tevorenMoet 6 x posten...7 x op teruglezen, dan weer 6x op doorschakelen..tabeeEn VM, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeOOOO Eu Alf bliep bliep, als je je baard laat staan ben jij de liefste van het hele universum:sun: Net op tijd Bol......Moet ik aan Wing vragen of hij mijn baard wil 'terugsteken'(leuke vl uitdrukking)HermanInteressant onderschrift...TheeJe moest eens weten hoeveel liefste mannen hier op het forumzitten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Even een tussenstand hoe het hier gaat. Ben nog steeds knorrig maar erg dankbaar voor een droge kerst. Volgend jaar zal het vast beter gaan Ik weet nog goed mn eerste droge weekend, daar had ik ook zo'n moeite mee. Daar vergelijk ik het nu mee, want de weekenden gaan wel makkelijker met de tijd. Zo zal het met kerst ook gaan in vervolg. Ook in het weekend ben ik nog wel eens knorrig maar ik weet dat nu op te vangen. We mogen beretrots zijn op onszelf, ofwat !!!((((APPLAUS)))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Javier op Verenica is echt top!!Snijd bijna alle onderwerpen aan waar het hier over gaat..Duurt nog tot 20.30Is aanrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wjoin de 'knorrige club'Idd, weekenden gaan beter is ook mijn ervaring,van de kerst zijn er helaas maar één per jaardat zul dus wat langer duren voordat dat went... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wjoin de 'knorrige club'Idd, weekenden gaan beter is ook mijn ervaring,van de kerst zijn er helaas maar één per jaardat zul dus wat langer duren voordat dat went...welja 2 keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Isa ik heb Nien aangeraden om haar man de deur even uit te zetten. even een ommetje te maken en daarna terug te komen om over de dingen te praten. Dit omdat dan misschien de boosheid wat gemindert is. Niet om hem het uit huis te zetten maar gewoon om hem een beetje te laten bedaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Xavier is echt goedHet was lachen en huilen tegelijk vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 ((((((((*********aplaus voor Woman*******)))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 alf je hebt gelijk en ik in een pb naar tactive dan ook gevraagd naar de e-mail adressen van hun chefs.ik voel het genoegen in mij opkomen om ook deze heren eens te vertellen, hoe het is om te klooien met de site in de week voor kerst en het risico te lopen dat ze het niet voor elkaar krijgen om de site weer goed aan het draaien te krijgen in de belangrijkste week van het jaar.het is ze dus niet gelukt, wat ik al dacht en ondanks de vele negatieve reacties van mede forum genoten die zeiden"ach niet zeuren dit is tijdelijk" .het is jammer temeer voor hun omdat diverse mensen in deze moeilijke periode juist nu tegen dit soort problemen aanlopen.maar het is schijnbaar verboden om hier wat van te zeggen.hoe de forumer in het algemeen op mij reageerden zie je in de tekst die ik vanaf nu onderaan vast met mij meedraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 voor mij zat de liefste van de wereld een aantal jaren geleden gewoon op een schrijf met vrienden site.dus gewoon blijven schrijven levert vanzelf wat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 ik wil echter wel graag eens, met niet de moderator in gesprek gaan , maar met de beleidbepalers er achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Isa ik had het, zoals gewoonlijk weer heel onduidelijk op geschreven. Je bent lief hoor:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 je hebt gelijk isa, ik weet zelf ook niet waarom ik mij er zo druk over maak.maar goed dat is nu juist het laten gaan van het negatieve , waar ik een probleem mee heb.op het moment dat ik het schrijf ben ik de helft ervan alweer kwijt maar kan goed begrijpen dat jullie er dan weer mee zitten, en dat is echt niet mijn bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 HermanNu even to the point zoals de engelssprekendenhet zo mooi formuleren: wie is er nou werkelijkin de problemen gekomen door het slechtwerkende forum??Niemand bij mijn weten!Het feit dat mensen uit alle macht hebben geprobeerd er toch doorheen te komen heeft ze vooralsnog van de drank afgehouden.Het gaf ook een onverwacht gemeenschapsgevoel:met zn alle tegen de boze T.Het maakt maw onderdeel uit van de therapie!!en wat blijkt? Ook jou helpt het om je negatieve energie kwijt te kunnenMooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Heeft iemand van de forumleden er ervaring mee als je bericht gekopieerd wordtals onderschrift???Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen op dit forum en wil graag weten hoe hier mee om te gaan.Mag op draad en/of in pbHoor graag ervaringen en als het niet bekendis hoe kan ik er dan het beste mee omgaanMoet helaas weg, wil graag antwoord, van jullie allemaal krijgen, zodat ik de beste optie er uit kan pakken.Hoop dat jullie ook hierin met me mee willen denken,Want dit is volgens mij niet de manier hoe we hier met elkaar omgaanGroetjes Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 WING!!Wat een prachtexemplaar!!Kan dit het logo worden van AdB???Stuur er ook één naar Willie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Mijn antwoord was weer even lost in cyber space blijkbaar!Had net Pa op bezoek die S. de les kwam lezen ! Dat werkt wel hoor, maar voor hoe lang???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 woW wing COOL!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 woW wing COOL!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden