Spring naar bijdragen

maandag 28 december


albertina

Aanbevolen berichten

Spud, heel lief van je dat je het zegt. Ik denk eerder dat je eigen kracht jou geholpen heeft.
Maar jij weet nou wat echte liefde is. Zou je een tipje van de sluier kunnen oplichten van wat dat dan voor jou is? Nee ik wil geen namen weten, maar een beetje van het gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ik kom me even droogmelden van het feestje/ Het was makkelijk omdat niemand dronk. Kun je je een beetje indenken wat er was gebeurd als ik nog wel had gedronken - als enige, en mezelf weer eens zwaar voor joker had gezet. Dus nu zonder moeite, en het was hartstikke gezellig.
Nu even chillen op de bank. Tot later xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

nu is de site weer normaal , begint mijn hoofd vreemd te doen .
:huh:



elke keer als ik een poging doe om na te denken krijg ik ''error404'' . waarschijnlijk een tijdelijk capaciteits probleem .
:huh:



Kirky, ik heb al wat mail gewisseld met de mod en er is inderdaad een capaciteits probleem. Ze hopen dit snel te kunnen oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve kanjers ik ben er weer.
Heb ff vlug gelezen hoe het vandaag is gegaan op het forum. Ben erg geschrokken van het bericht van Alf. Ik voel me machteloos omdat je hem alleen kunt bereiken via de p.c.. Dat voelt rot aan omdat je niets kunt doen om hem te steunen, daar baal ik van maar goed. Hopelijk komt hij morgen weer op het forum, al is het maar even om te zeggen hoe het met hem is.
Verder hebben we het niet al te druk gehad bij de D.A. Moesten wel een dode hond naar mensen brengen, omdat ze hem in hun eigen tuin wilde begraven. Er waren drie jonge kinderen bij die begonnen te huilen, ja en dan ben ik zo'n watje dan houd ik het ook niet droog.
Verder is het vrij rustig geweest dus niet veel door de kou gelopen. Alleen een aangereden ree zoeken, die natuurlijk al weg was met deze dagen, een kat en twee vogels.
Verder wil ik iedereen waarschuwen dat, diegene die een nieuwjaarduik willen gaan doen, eerst goed na denken, het gaat 15 gr. vriezen. Dit kan toch niet meer gezond zijn?:wacko:
Goed nu ga ik ff eten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welcome back Bollie!
S. heeft zich, natuurlijk, weer met een knieval verontschuldigd! Hij is werken nu, met een enorme kater op z'n schouders natuurlijk!!
Niet leuk zulke dagen!! Vandaag was gezellig met de kids, veel leuke tv films!!
'K hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Liefs N.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Hey lieve kanjers ik ben er weer.


Verder wil ik iedereen waarschuwen dat, diegene die een nieuwjaarduik willen gaan doen, eerst goed na denken, het gaat 15 gr. vriezen. Dit kan toch niet meer gezond zijn?
:wacko:

Goed nu ga ik ff eten.
:)



-15??? Ik denk dat ik wel weet waar ik mijn nieuwjaarsduik ga houden :D ..... in bed wachten tot het over is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Nien. Het huis van Anubis? Bedoel je de game? Als dat zo is is dat denk ik niets voor hem maar de film die ken ik niet. De titel lijkt wel goed, ook omdat ik van zulk soort films houd.
Ja wat betreft je partner, Die kater is morgen weer een heel eind over. De vraag of het verleden zich niet herhaald.:wacko:
Maar hoe is het vandaag met jou gegaan? Ja toen ik het bericht van Alf las, kon ik me niet zo goed concentreren op de andere berichten. Maar je bent lekker actief op het forum en dat is altijd goed. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal.
Ik kom ook weer ff langs, veel gewerkt de laatste tijd.
Mijn gewone werk en af en toe vrienden helpen, heb afgelopen nacht en vandaag ook gewerkt.
Maar geeft niks, werken is goed voor de mens.

Nu even kop koffie en dan ga ik mijn eigen huisje ff poetsen.

Alf, pas je goed op jezelf en laat je nog even weten hoe het met je gaat??
In ieder geval een hele dikke knuffel van mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi die Martens. Ja het is ook zo'n geweldig fijn werk. Ik kan zoveel liefde aan de dieren geven, zeker de kneusjes. We hebben nu een kat zitten die een fikse wond achter heeft bij haar bovenbeen. En toch spint ze en knuffelt ze zonder dat ze me kent. Dat zijn zo van die momenten dat ik denk"Ik neem je mee naar huis"maar er zijn zoveel zielige dieren bij ons.
Ik wil daar blijven werken tot ik echt niet meer kan en dat gaat nog lang duren.:)
Hoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is origineel een of andere tv serie maar hun games en films zijn wel cool!!En wat S. betreft??? Tja hij drinkt niet zo vaak maar als hij drinkt, onuitstaanbaar!! En dat helpt mij ook niet echt dus ik weet niet goed wat te doen???

Jammer van Alf he, ik heb hem ook proberen moed in te spreken mare????

Dus normaal, als de wegen meewerken vertrekken we de tweede rond een uur of 10, maar daar hebben we het later nog over!!
LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He lieve Bol, alles onder controle hoor!!!
Het gaat best lekker met me, lekker druk.
Morgen en morgenavond werken en dan als het goed is vrij.
Morgenavond komt hier ook een loge met wie ik donderdag een nachtje naar Rome ga
om Oud en Nieuw te vieren.
Dus niks te klagen, alleen soms beetje slaap te weinig en een beetje te weinig op het forum.
Want dat mis dan wel hoor, merk toch nog steeds dat ik niet zonder jullie kan.

Maar jij bent ook weer lekker druk las ik bij de DA :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zoals Alf ooit op een vraag van mij antwoorde, wat is erger een binge drinker of een infuusdrinker?
Ik weet 't niet! Wat ik gisteren weer moest meemaken denk ik bijna dat Binge nog erger is, en vooral veel vervelender voor de partners! Thanks Alf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik het niet helemaal mee eens spud! Partners kunnen ook maatjes zijn en moeten dan ook tolereren dat je nog meer maatjes hebt! Op een ander niveau misschien mar soms even belangrijk, soms minder soms meer!! Dat is toch een relatie niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...