Rudy Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Voor ik het vergeet, een goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ach Spuddy, het komt wel, ik weet niet hoe oud, of jong je nu bnt maar ik ben er zeker van dat je zo iemand gaat tegen komen!Maar let natuurlijk op dat je je niet laat bedonderen!!Liefs N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Spuddy, "profiteren van je" noemen we dat hie in Vlaanderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Martens ik hoorde dat vanmiddag bij de Dierenambulance. Ook net op het journaal hoorde ik dat het weer flink ging vriezen, dus hup hup hup de schaatsen onder en gaan met die banaaaaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hola, Bollie Ik hoop dan echt dat de wegen open zijn de tweede!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Spud doe dat lappie dan eens weg voor je mond. Kunnen we zien hoe die slappe lach er bij jou uit ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Heeee Spud, Hollandse Belg, volgens mij is dat een gaaf taaltje of breek je je tong er ook nog ?Nog bedankt voor het opwerpen van de vraag op het forum: en onze vriendjes in het buitenland dan? Dat vond ik lief.Nee ik laat me niet meer zo gemakkelijk van de kaart brengen. Met dank aan de forummers die niet mee doen aan roddelen en met dank aan diverse wijze waarheden van Rudy en met dank aan praktisch advies van Tactus.Volgens mij heb jij ontdekt dat geven leuker is dan nemen en dat je bij geven vanzelf krijgt geniet van je ruimere hart, Spud; wat binnen zit mag naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Dhendro, wat heb jij eigenlijk met belgie als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Zoveel BELISCHE mensen zijn der hier niet denk ik???Maar in Belgie is alles minder anoniem, AA enzo ja, maar dat is in je dorp waar iedereen je kent!!En een forum zoals dit heb ik in Belgie niet gevonden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Haha, "how deep is your love", hoe kan het forum me nou ineens weer naar Night Fever brengen.Ik denk nog steeds: je oogst wat je zaait. Wat denken jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Vie, heb per toeval nog es naar het begin van Saterday Night FEVER Gekeken! Geweldig toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 En wat ben jij dan voor sterrenbeeld Vie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Mensen ik ga ff lekker op de bank hangen. Beetje koppijn. Ben al vanaf 8 uur bezig en gelijk na de dienst achter de p.c. gekropen.Kom straks nog ff een glaasje cola pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Klopt Wing een naam is bijzonder.Daarom schrijf ik hier onder mijn eigen naam.Nooit bij je echte naam genoemd worden is een groot gemis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Wat zou ik doen Bollie, ik ben moe en wil gaan slapen of zou ik wachten tot S. 22h30 thuiskomt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Of heeft dat geen zin, we hebben wel niet meer gepraat sinds gisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Vertrouwen in jezelf vinden.Weer vertrouwen in mensen.Er niet van uitgaan dat je door diezelfde mens weer wordt teleurgesteld.Dat is bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Indeed Spuddy,Ik ga Slapen!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Ik ben weer weg, vrouw heeft de pc nodig.Fijne avond met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 VM, ik ben een Ram en in het Chinees een Rat. Zou dat erg zijn? Ik denk dat het in zoverre klopt, dat ik weinig geduld heb en me altijd vol in van alles stort.Klopt jouw strrenbeeld bij jou?Verder leg ik wel eens een Tarot, om de moed er in te houden.Je stelde de vraag trouwens niet aan mij maar aan Bol. Maar ik zeg toch wat. Als je moe bent moet je gaan slapen en je niets aantrekken van een ander. Die zich momenteel kennelijk niets van jou aantrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Thanks Vie, ik ben boogschutter ascendant waterman geboren in het jaar van het vuurpaard (was in azie onverantwoord voor meisjes!! Komt maar eens in de 60 jaar voor), en ja, ik ben heel ongeduldig en misschien moet ik maar es wat meer kom af maken met partners die die mij "blokkeren"!Nie gemakkelijk toch he! Want je ziet ze graag!!Ik wil vooral van al de verslavingen af en een sain, clean leven leiden!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Nien je moet datgene doen waar jij behoefte aan hebt. Als dat slapen is moet je gaan slapen meid. Praten kan altijd nog.Kies in deze voor jezelf, en als je je daar schuldig over voelt, leg je een briefje neer met de mededeling dat je erg moe bent. Daar moet hij begrip voor hebben.Je onzeker voelen over jouw keuze heeft geen nut en daardoor slaap je niet. Sta achter jouw beslissing daar wordt je sterker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Bedankt!!!!Jullie zijn zo lief, terwijl ik soms agressief uit de hoek kan komen!!!Bedankt, zeker BOLLIE EN vIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Hoera, hoera!!! Join the club!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Bollie, 'tis bijna 22h zou ik dan dan toch niet maar een half uurtje wachten? Wat zou jij met Grumpy doen?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden