Spring naar bijdragen

maandag 28 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeee Spud, Hollandse Belg, volgens mij is dat een gaaf taaltje of breek je je tong er ook nog ?

Nog bedankt voor het opwerpen van de vraag op het forum: en onze vriendjes in het
buitenland dan? Dat vond ik lief.

Nee ik laat me niet meer zo gemakkelijk van de kaart brengen. Met dank aan de forummers die
niet mee doen aan roddelen en met dank aan diverse wijze waarheden van Rudy en met
dank aan praktisch advies van Tactus.

Volgens mij heb jij ontdekt dat geven leuker is dan nemen en dat je bij geven vanzelf krijgt ;)
geniet van je ruimere hart, Spud; wat binnen zit mag naar buiten.


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, ik ben een Ram en in het Chinees een Rat. Zou dat erg zijn? ;)
Ik denk dat het in zoverre klopt, dat ik weinig geduld heb en me altijd vol in van alles stort.
Klopt jouw strrenbeeld bij jou?
Verder leg ik wel eens een Tarot, om de moed er in te houden.
Je stelde de vraag trouwens niet aan mij maar aan Bol. Maar ik zeg toch wat. Als je moe bent moet je gaan slapen en je niets aantrekken van een ander. Die zich momenteel kennelijk niets van jou aantrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Vie, ik ben boogschutter ascendant waterman geboren in het jaar van het vuurpaard (was in azie onverantwoord voor meisjes!! Komt maar eens in de 60 jaar voor), en ja, ik ben heel ongeduldig en misschien moet ik maar es wat meer kom af maken met partners die die mij "blokkeren"!
Nie gemakkelijk toch he! Want je ziet ze graag!!
Ik wil vooral van al de verslavingen af en een sain, clean leven leiden!!!

LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien je moet datgene doen waar jij behoefte aan hebt. Als dat slapen is moet je gaan slapen meid. Praten kan altijd nog.
Kies in deze voor jezelf, en als je je daar schuldig over voelt, leg je een briefje neer met de mededeling dat je erg moe bent. Daar moet hij begrip voor hebben.;)
Je onzeker voelen over jouw keuze heeft geen nut en daardoor slaap je niet. Sta achter jouw beslissing daar wordt je sterker van.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...