Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hi Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik herken veel in een eerder bericht van AlfWat betreft voornemens over het forum..Alle stadia doorlopenEn ik dacht: Nu van voor af aanGotcha!No Way!Hee Alf: gewoon laten gaanYou never know!Frustie huh? Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Volgens mij zag ik vandaag iemand ingelogd met de naam Alconon.... quote: Originally posted by: kirkyalcononconcurentie voor tactive ??????????? of gewoon collega,s . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Marjo wat wilde je dan zeggen?Klinkt wel heel helder en duidelijk wat je schrijft, zo herkenbaar.Natuurlijk ben je een mooi mens.Bij mij begon het geemmer ook rond die tijd.Vijf maanden gestopt met roken, ik werd er helemaal, helemaal gek van.Dat was mijn experiment.Fout experiment, waar ik voorlopig niet meer over nadenk.Drank is toch het allerergste.Je leven wordt op een gegeven moment overgenomen.En dat zint me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Waar ik me aan stoor en erger, is dat er mensen zijn die nooit iets te melden hebben maar na weken ineens binnenkomen met kritiek op een ander. ****** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Het zint mij ook niet AnMaarja..Ik heb al een tijdje een tekstergens uitgeknipt, op de schouwliggenHeel belangrijk voor mij, het is hoeik het in wezen zie/weet;We zijn hier om te spelen met elkaar Dat is wat deze planeet nodig heeft Spelende mensenIk ben bezig een collage te makenvan dingen die belangrijk voor mij zijnDit is het uitgangspunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ach Woman!Let it go!Totaal niet belangrijk!Mooie muziekop de radio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Kennelijk CaroWhat everIk genietmet mijIs dat wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 HihiHuilen en lachenIs hetzelfde!Mooi dat ik beide doeIeder op zijn tijd!Ik vul ook al zelf, digitaal!!! Belastingformulieren in!Zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik las ovulatie... Huh? Kirk! Dat doe ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 O ja! en AnIk weet dat ik daargeen drank bij nodig hebIntegendeelEr zijn zaken die ik over het hoofd heb geziennee, weggeduwd, verstopt..Mooie miziek op de radio! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Carolien wil je heel veel sterkte wensen namens mij aan Drup. Hopelijk komt ze gauw weer op het forum en blijft ze er niet aleen mee zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ja zeker Kirkdat kan vreemd voelenIk zei altijd: heimwee-gevoelVroeger..Het is thuiskomenloslaten, alles gaat voorbijVanzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik wil even iets anders melden. Nu de sneeuw achter in mijn tuin ligt en mijn zelfgemetselde kippenhok, met twee raamjes, in het midden staat met daarin een lampje aan, lijkt het op een sprookjeshuisje. Jammer dat met mijn dig. camera geen foto's kan maken. Het is zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Probably, I don't know! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Mischa Maisky net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 De hond grimten ik wil wat eten..Later dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Caro bij de d.a. kun je een regeling treffen hoor, dat moet mogelijk zijn. En ja ik hoop inderdaad dat ze dadelijk laat horen hoe het gegaan is, en vooral hoe het met de kat is.Verder heb ik een klein vraagje. Jij schildert schreef je vanmiddag. Heb je daar ook foto's van? Misschien zou je die kunnen plaatsen. Ben erg benieuwd. Zoals je misschien weet schilder ik zelf n.l. ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Sorry, ik raak hier niet meer bijgelezen.En het normale leven vangt weer aan, dat betekent om 20:30 broodpakket maken en bankhangen met een boek en een glas water. lekker!Wing, het is zoals Jan in de Wei zei:het is beter dweilen met een helder hoofd dan met de kraan open!Toedeleratseflats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hannah dat is al gebeurd en ook geflost kijk: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Jane inderdaad move on,zo zie ik het ook hoor;)Bol dat zie en voel ik dan morgen wel weer, zoals je weet bekijk ik het per dag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik lach me sufEn denkWhat's the matter?!Enjoy people!:light:You only can do it once!Hond..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nope!For always together! Han! wij hebben ietsBest genôchWat mij betreft!Goed bezig, muts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Marjo, nix gebroken met je schuiver? How's the car? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hûn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden