Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 AlcononGeeft het antwoordWat wij wij allang wetenDe volheid van het levenDaar bang voor zijnDat is de energie die vrij komtwanneer je stopt met drinken..Of kiest voor levenHet is dus een overweging waardAlvorens te stoppen al een duidelijkbeeld te hebbenWaar die energie in te stoppen!Tenminste voor mijAls ik kies voor levenOvervalt het me altijdRichtingloosMateloosZonder doelWing: je kan gerust stoppen nuAan alle voorwaarden voldaanPiece of koekje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Lieve Alaine Natuurlijk gaat het je lukken. Daar moet je van uit gaan. De vakantiedagen zijn goed gegaan dus moet het lukken. Je zit nu lekker in je vel en dat wil je niet meer weg gooien. Natuurlijk is, als je in de dagenlijkse situatie terug komt, onzekerheid aanwezig maar je bent sterker geworden.Ben heel benieuwd hoe je eerste werkdag zal bevallen.Heel veel sterte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ja ben thuis en zal zodadelijk het verhaal vertellen maar nu eerst Banjootje uit pppppppffffffff ben doodop. Maar een erg sterke vrouw hahaha en vertik het op te geven in alle strijd. Minder valide is kee want kan iedereen gebeuren maar ik geef niks op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hee Adam!Je hebt gelijkTuurlijk weet ik dat man!Het lijkt alleen wat lastigZo nu en danBen op wegVoel het levenGimme some timeIk ben hier niet voor niets terugHet doet me goed te lezenDat je om me geeftDat sterkt me!Even weer acclamatiseren.Komt goed! Tnx!Vannacht slaap ik weerop zolder..Daar heb ik je masker opgehangenDat zegt wel wat, huh!Heb vertrouwenIk heb het gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Trusten Caro, knuffeltje en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Dar, dat is zo Ik had een katerEn mijn verantwoordelijkheidmoeten nemenIk heb het uit handen gegevenLekker makkelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Het woord 'gatverdamme'verdient een linguïstische benaderinghet kan een vloekwoord zijn als je er in gelooft....Mijn moeder zei het vroeger ooken zij gelooft...en dat geldt ook voor 'getverdemme'of 'gatverdakke'En dat alleen, omdat het verwijst naareen equivalentgeschreven met 'ooo's'Maar dat kan dus nieteen 'hies' verwijst ook niet naar 'huis'Derhalve is het een kwestievan afspraak.Als de meerderheid het een scheldwoord vindtdan is het zoRest de vraag: als we het gewraakte woordontdoen van alle consonantenis het dan nog een scheldwoord?gvdnee, want het is nu geen woord meervolgens afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 AvondAdam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Eigenlijk wil ik af sluiten, kijken naar h.v. ned. en darten, maar wil ook nog wachten tot DE ENIGE ECHTE haar verhaal heeft gedaan, dus Banjo ff vlug een piesie doen en dan hup hup hup, het verhaal van de enige echte Drup:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Adam, take it as you like!Eens was ik de heldin van het forumIk vind het prima het nu eens van de andere kant te zienAl is de rol wennen enhaakt het oude soms nog in het nieuwe..Ja, dat bedoel ikWant niemand kan zeggenwanneer en hoe ik stopJust me!Heb vertrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Yes Yes Yes wat ben ik blij dat k nog ff op gebleven ben. Lief Cootje blij dat je deze beslissing genomen hebt meis. Hier komt ie dan. Vandaag nagedacht.Conclusie:Blijven op het forumSelectief (door tijdgebrek en/of door naar volgende fase:huh: ) lezen en schrijven.:huh::huh:Ow weer niet goed maar wel zo bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Nou nou ga ik echt slapen. Drup d'r hondje is nog na aan het druppen dus duurt het mij te lang. Morgen dan maar lezen.Lieve mensen het was mij een genoegen:wacko: Ik ga pitten. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Truste Bolen truste allenook wleterustenWing:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 hey bolhet was je een genoegen ???niet dus ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Weten jullieIk begin zo langzamerhandte denken:I don't give a shit!(Dat kan ik niet eens denken)Maar zo is het nietHet maakt niet uitWeet ik nuHoe en of je stoptIt doesn't give a shit!Heb lief, en doe wat je wilt!Ik was nuchter onderwegHad mijn tanden niet gepoetstI'm off!Heb het hier wel gezienLike myself betterWhat a war!Again and againEver and everPeace! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Truste allemaal:lips:deze meneer gaat ook slapen morgen eerste werkdag weer en 1 ding heb ik geen last van en da`s de kater na de dranktot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 slaap lekker ARsweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik bedenk me plots...Niets!Dus; Hou maar opIt doesn't matterReally!===========================================Zeg wat je wiltDenk wat je wiltPrima!Val mij niet meer lastigHet is niet waar!En dat!Iis de enige en volledigewaarheidJip, mooi dat je het forum laatjJ taal wordt vaak niet begrepenDat snap ikHet is confronterendjij hebt altijd gelijkNet als ikIn a kind of way... zie ik hetmaar het kost me moeite..Net als het forumDas mijn probleemkijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hmm beetje slordig huhMaar dat is dan zo Ik vind allesPrachtig!!Echt!Ik kan er niets aan doenShame on you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hee jip!I knowbetter..Jip, ik mag je!Gek huh?Ik voel me nietaangevallenDat is het!jij bent jijEn ik ben ik!Dag lieve Jip!It's not what it seems Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 niets van dat alles wing.Wil alleen weten of je een beetjeover de schrik van vanmiddag heenbent gekomen, want ik begreep dat je er wel fles voor over zou hebben om weer een beetjetot bedaren te komen en dat heb je niet gedaan.Dus is het je gelukt om op eigen kracht met dieschrik om te gaan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 WingIk trek geen partijkijk wel uitvoor je het weet trekken ze aan jou en dat trek ik niet.Anyway, taalkundig gesproken is er geen sprake van iets opleggende toevoeging 'alsjeblieft'is hiervoor volledig verantwoordelijkEn wordt hierdoor een verzoekook wel 'bede' genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ari slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Hahahahahaha!!!Ik ben niet gek!Of toch, who cares?Ik ben BLIJ!Duhuu!!!!Sorry hoor...Terwijl ik huil!Ken je dat?Vast!Dat is overgave!!!Laat het!Zijn!Nu!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Cofijn dat je er weer bent!Ik heb mn nek uitgestoken en werd bijna de Oldenbarneveltvan het forum, een losbol (nee, geen losBolletje dat is een ander..)Maar dat had ik er graag voor overvoor jou en ieder die mij hier dierbaar is.En dat zijn er nogal watHoewel, moet eens de nieuwe stand opnemen...Zie ik Witte daar?Heb je nog een opwekkende, inspirerendeen/of prikkelende gedacht voor mijof ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden