bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Nientje lekker warme kruik? Potje thee met kaneel mmmmmm. En natuurlijk de hoofdmoot.Rust.
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Stuur mij es een zelf gemalen grems op Niky, dat helpt misschien ook tegen maagpijn!!Je scheepsmaatje met maagpijn!
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Warme kruik yes!! Maar ik hou meer van vanille thee!Kom je me verzorgen Bollie??
katje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Vlaams Meisje, ik vind het erg knap en liefdevol wat jij voor je moeder doet. Dat kan niet altijd even makelijk zijn zeg...Maar ik snap dat het je een super gevoel geeft om wat voor haar te betekenen / voor haar te zorgen.
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 An, het gaat goed met mijBen wat aan het opruimen
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Marjo: dat is mooi dat het goed gaat met je.Ik ben ook wat aan het opruimen en ... rondhangen.Ben je nog aan het werken?
katje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Ik kan ook bergijpen dat er soms niet gereageert word op elkaar.Ik heb vanmorgen gekeken, kijk nu weer en dan zijn er echt heel veel berichtjes!
annie Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 hoi,voor iedereen een goede namiddag gewenst.daarnet een twee uurtjes sneeuwwandeling gemaakt na mijn tweede dag zonder alcohol.Wel, dat heeft me enorm veel deugd gedaanHad ik jaren niet meer aan gedacht en gedaande koude lucht, de felle zon, de witte sneeuw, gewoon ZaaaaaaaaligNu lekker tasje thee en met boek knus in de zetelen hopen dat mijn derde avond zonder alcohol (besloten te stoppen op 1 januari) lukt.Morgen weer werken (na 14 dagen verlof) en de dagelijkse routine zal hopelijk helpen om niet alleen maar aan de drank te denken.Alle restjes zijn in de gootsteen beland op nieuwjaarsdag dus moet ik me echt naar de winkel begeven als ik echt iets zou moeten hebben. Ik hoop dat dit al helpt om 'nee' te zeggen en het bij water te houden.
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Hooi poesje,Misschien dat ik daarom nu maagpijn heb he!!Maar bedankt! Mijn ma heeft voor mij ook veel gedaan!!LiefsN
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Er is iets gebeurdEn wat er is gebeurdKlopt precies!Crashed right in the middle..Dus als ik een beetje blijf oplettenWordt ik vast 82 en een half
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 An, nee niet meer aan het werkMaar ik wil wel graag weer werkenWant dat is leuker dan thuis zittenAch, ben onderweg..
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Annie: mijn start was ook 1 januari, vandaag gaat toch wel goedkomen, niks in huis, lekker handig.
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 zo ik ben dr ook weerTerug uit dromenland. Ze gingen goed tekeer vannacht, die dromen.De hond is uit geweest, dus nu lekker aan de koffieZit met de buurvrouw in mn maag. Ik vind het moeilijk om op een vriendelijke manier afstandelijk tegen haar te doen. En dat is wat ik moet leren. Ze kwam veel te diep in mn vaarwater. Nou maar eens een beetje over mijmeren vandaag. Heb er wel onrust over. Niet fijn.
An Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Marjo: we zijn allemaal onderweg. ..... misschien lukt het je weer om wat te vinden.
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Lieve Nieneke ik zou het graag willen doen hoor jou verzorgen maar je moet nog ff wachten. Heb hier iets in petto voor je;)
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Tuurlijk! het vind mij vanzelf wel weer!Komt helemaal goed!Lekker bezig An!Fijne dag nog!
VM1 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Wat wou ik dat er nu geen domme sneeuw was!! Dan was ik nu lekker bij Bollie op de sofa!!!
Otje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Hoi An, ben blij dat je er weer bent. Fijn dat je weer meedoet. Ik heb je koppie wel gemist hoor !
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Binnenkort mijn moeder eens bellenwat zaken opruimen..Misschien rijd ik er wel naartoe gewoonBinnenkortEerst hier alles aan kant
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Woman dat is die bewuste buurvrouw waar je het vaker over hebt gehad hé? Wat zou je het liefst wilen doen maar wat je eigenlijk niet durft? Je schrijft afstandelijk reageren, maar waar ben je dan bang voor?
Mai Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Nog één dingetje dan,ik kan het niet latenik heb oom agent vandaageen hand gegeven!Hihi Coole gastwas het!Best wel
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeWat wou ik dat er nu geen domme sneeuw was!! Dan was ik nu lekker bij Bollie op de sofa!!! Zeker weten Nietje en ik lekker bezig met de kids
bolletje Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Hey Akelei, nu eerst als de donder de verwarming om hoog zodat je weer lekker warm wordt.
niknok Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Geplaatst 3 januari 2010 Wo-man wat heerlijk je in je onderschrift als Wo-vrouw met masker te zien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden