Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Avond WitteEn lees gerust verder...Ik wacht nog even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik ploeter gewoon door zoals je van me gewend bent, Soothe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi Dar,Momenteel is Soothe lekker Smoothe.Soms rebelleert hij wat.Beetje up, beetje down!Himmelhoch jauchzend....Maar wel gegroeid.Het leven kan lastig zijn, daar leer ik nu mee om te gaan.Dat doe jij ook, zo lees ik. Een strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 *Oja en de psycholoog die mijn email beoordeelde, bestempelde mij ook direct als depressief.Ik was echt, oprecht verbaasd.* Dar ben echt nog geïnteresseerd hoe dit kan?Had je alle symptomen al aangegeven?Met sterkte en al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Alf, mooi man.The only thing to do with good advice is pass it on. It is never any use to oneself. Ben het ook niet met alles eens. Je moet er maar opkomen.Hij was een taalkunstenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Mooi Water, ik heb altijd mijn vertrouwen in jou gehouden.Goed hè.Hoe gaan de scales in minor en major? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik beperk me maar tot de pentatonische, Soothe, en de daarvan afgeleide bluesladder.Heb ik m'n handen al vol aan. Letterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 SoothTaalkunstenaar, zekerNederlands equivalent: Fons Jansen (nou ja, komt in de buurt) of Kees Torn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 CoDenken idd wel eens na over een andere HAToevallig is er onlangs een tweede in zn praktijk bijgekomenEen vrouw...Komt een vrouw naast de dokterEn die St J. pillen hebben jou wel geholpen Co?Zonder bijwerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Weet ik Coco. Ware het zo eenvoudig.Het helpt mij alles een beetje te relativeren.Het is mooi gezegd, maar niet echt zo simple.Hoewel, de simple thing is wel the right thing.Back to basics.Coco, het staat te gebeuren!Het roken, of beter, stoppen met. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ach Dar gaat..JammerMaar welterusten dan maarO wacht te vroeg gepost...terug bzzzbzbzbDar, blijven schreeuwen hoor(ik schreef Dart, niet toevallig, richt je pijlen maar op het forum Dart!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Trusten Dar,Niet van het forum dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ze zag er leuk uit, maar dit onbelangrijke detail terzijde..Ben bang niets van haar adviezen te horen, teveel afleiding..Maar heb misschien wel vaker allerlei vage klachten opeens.....Moet ook maar eens naar bed, nog even st J. theeof avondmelange eens kijken...Trusten, denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Daaaaag Co!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Schande, eigenlijk vandaag, is mislukt.Ik hoop zeer spoedig.Je blijft een update ontvagen, in de PB box! Af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik neem voor vandaag ook afscheid!Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Dag VMTot een andere keerEn slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi frummersnet naar ray charles gekekenindrukwekkende film hoor,over verslavingen gesprokenheroine was zijn lot, maar 40 jaarlang afgekikt geweestpfffffWitte:heart:en ook ik ga de St Johns maar eens een kans gevenals oud katholiekwie weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nou zo onderhand allemaal weltrusten dan maar.Pff heavy stof vanavond om te lezen, waren maar 6 blz maar heb er echt ff over gedaan.Erg mooi geschreven trouwens allemaal.Dit zet zomaar ergens een brok rondom mijn slikgedeelte.Geen idee waar dat nou weer vandaan komt....Zal ook wel weer weggaan, zoals het gekomen is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Trusten allen,Ik ga ook weg! Het was leerzaam.Strijders, ga voort.Alfie, kop op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Zo nachtbraker,zie ik je zomaar eens hier voor het uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nou idd ben ik van jou niet gewend Jane...Dacht die ligt al in dr bed met een goed boek en warme melk of gemberthee...Of ben je het een beetje aan het vieren vandaag wat je gister vergeten was??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nou nee, mijn melk is bijna opde film net klaaren mijn boek nog lang niet uitHaar naam was sarahoorlogsboek, best heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik ken het wel van naam.Maar nog nooit gelezen.ff vraagje bedoel je dat je qua leeftijd een oud katholiek bent of ben je oud-katholiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Dan zeg ik U nu ookwelterustenmorgen vroeg opmet de tandarts onderhandelenbye bye:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden