AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi Co:heart:Ja de dagen vliegen om als je bezig bent:) voor je het weet zit je werkdag er weer op en nog eerder dan je er erg in hebt is de avond ook al weer passé.Dus ga ik nog heel eventjes op de bank na het was ophangenZie ik je morgenochtend effe gauw?Truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Dan zie ik je vast niet morgenochtend;)uitslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hoi CO,Gisteren weer slapeloze nacht en dit keer heeft blauw", heel goed gewerkt!Je bent vast moe! Terug werken enzo!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Fijne dag dan morgen CoIk kom je wel weer tegenSlaap lekker allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hey Alf zonder baard!!Ik heb nog steeds maagpijn maar ben dus niet zwanger! (vind het zelfs als ik heel eerlijk moet zijn een beetje spijtig, maar beter niet nu)Waarom voel je je dan zo down?Kan ik iets doen of zeggen om je je beter te laten voelen?LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Nien ja soms lukt dat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Alf, strijden tegen een depressie, wat loodzwaar doe je.Je zit op depressiefora punjes te tellen, yep elf punten,ik ben depressief.Of jij deprssief bent of niet zou ik door een arts laten bepalen.Ook ik heb hier Seroxat liggen (niet ingenomen)Ook ligt hier een verwijzing voor een eerste lijnspsycholoog. ( niet aan begonnen)Het loskomen van drank is geen peulenschil. Dus geef het tijd. Meer tijd!!Ook hier kunnen veel zaken beter.Ook ik ben soms down. Maar... heel geleidelijk is er een hoop groei, en de ergste klachten worden minder.Alfie, geef het tijd. Maak je de kop niet gek.Somberheid- ongelukkig voelen hoort bij het leven. Niet leuk, maar het is niet altijd leuk.Depressie is een ziektebeeld. Sta eerst langer droog en kijk dan naar de restverschijnselen.Is het dan nog onhoudbaar, dan naar een arts.Stoppen is niet in eens een jubelgebeuren.Tijd Alfie, geef het tijd.En verleg de aandacht.Play your banjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hey Co leuk dat je er weer bent. Morgen een dag vrij. Mag wel. Want het is zwaar zat zo van de ene op de andere dag weer te moeten werken en je aan schema's te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Inderdaad Sweety, jubbelen is er voorlopig niet bij!!Maar dat komt nog wel terug toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Vlaams meisje,Als ik dat vertrouwen niet zou hebben, was ik misschien weer gaan drinken.Mocht ik het nodig vinden, dan ga ik naar de psycholoog.Alles beter dan drank.En.. vlaams meisje, ik kan heel blij zijn.In m'n laatste drinkjaren kende ik geen blijheid meer.Dus ik denk dat het met ons wel goed komt.Drank de deur uit en actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hannah hier schrik ik heel erg van. Maar onder de laatste regel schrijf je dan weer iets waardoor ik niet weet of het goed is om verder te vragen of niet. Dat is dan zo lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Vanmiddag stelde de thrapeut de vraag aan mij "waarom mag een mens niet lijden"Ik kon hem hier geen antwoord op geven. Als ik dan het verhaal van Hannah en Alf lees denk ik "daarom". Maar dat zal niet het juiste antwoord zijn vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Niknok,Vanochtend en laat vanmiddag in de file Nijmegen in en uit; vooral uit was lastig doordat het asfalt kapot was en de weg afgesloten (in de spits 2 stroken afgesloten en iedereen na 100 stoplichten ook nog over de vluchtstrook geleid). Toch maar een saffie in de auto, is niet mijn gewoonte maar het duurde zo lang...Alf,Mijn werk nog afgekregen vannacht; niet door de mand gevallen. Wel weer een hoop opgekregen voor de volgende keer, maar dat ga ik nu maar weer trouw uitsmeren (hopelijk geen nachtwerk meer). Het forum heeft de afgelopen weken veel van mijn normale werkzaamheden afgetroggeld, maar dit stuk is nu even belangrijker dan de andere.Ben overigens wel erg moe nu; had veel meer energie in de tijd dat ik dagelijks dronk (gek ik dat hoeveel energie ik dan overdag had, terwijl ik me nu veel gezonder voel). Terwijl ik overdag niet eens dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Bolletje,Even op de Boeddha toer!Wat zei deze leermeester: Het leven wordt gekenmerkt door lijden.Wat houdt het lijden in stand, hunkeren en begeerte.Hunkeren is niet dat men iets prettigs wil, maar ook dat het onaangename wegblijft.Dus door het hunkeren en de begeerte op te heffen, neemt het lijden af!Dus kappen met de drankhunkering en het leven helder in de ogen zien.Dan zijn we op de goede weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hannah dan schiet mij gelijk de vraag binnen, wat als die 1e ook uit vliegt. Wat dan. Misschien doe ik je erg pijn met deze vraag maar dan hoor ik het zeker wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Soohte Raak. Das wat hij ook zei. Begeerte is een van de drijfveren waarop wij op deze aardkloot rond dobberen. Het is tevens een hele sterke emotie die niet zo makkelijk op te heffen is. maar iedereen is op zijn manier goed bezig.Ja geweldig zijn die uitspraken. probeer me altijd daar aan vast te klampen maar ze glippen ook zo gauw weer uit je handen. Dit komt doordat je weer zo gauw in oud gedrag valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Zie mijn onderschrift. Men maakt het complex. Stoppen met hunkeren maakt het zeker beter.Natuurlijk niet aléén de drank. Hunkeren in z'n algemeenheid.Beetje meebuigen als bamboe in de wind.Het is moeilijk maar wel mooi.(vind ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Men doet wat men kan! Ik ook.Ik probeer een beter mens te worden, kan het vandaag niet,dan misschien morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Hannah misschien voel je nu niet prettig en misschien gepasseerd. Dat is niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ga goed Adam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Tip tegen neerslachtigheid: St. JanskruidMaakt het net even wat fleuriger. En dan wel KIRA nemen, geen eigen merk troepLet op: dit werkt tegen neerslachtigheid en moedeloosheid, niet tegen depressies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Woman dat hebben we, Jos en ik, gebruikt. We werden daar hyperactief van. Mensen met een hoge bloeddruk moeten hier voor op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Veel tijd Coco, hier ook.We leven in een opgefokte supersnelle maatschappij.Een klik op de PC en we zien resultaat.Blijkbaar vraagt dit meer tijd, dat moet dan maar.Hou vast Coco, laat het je niet ontglippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Seroxat, Soothe, dat is best een pittig goedje...goed dat je er vanaf gebleven bent. Zo kreeg ik ooit Lithium voorgeschreven na 1 gesprek met een psych. Dat recept heb ik verscheurd en weggegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Mensen en in het byzonder Hannah, een rustige nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden