Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Dhendro de zonnige Dochter van Apollon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Soothe; romantisch; kan ik ff ruilen van man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Overleggen we een keer Dhendro.Ik leef in de verkeerde tijd. Ik had in de tijd van de hoog romantiek moeten leven.Je gaat nog steeds klasse Dhendro, dat stemt mij goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Okee jochie, tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Dhendro:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Yep Soothe, het gaat uitstekend; het is steeds prettiger; non-alco. Nu dapper "de opluchting" aan het lezen. Fijn dat jij er ook weer staat met je nuchtere mening Hee AR; aan het aftellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik ga nu ook de hond uitlaten en dan naar bed. Morgen ga ik weer werken.Tevens begint er morgen een nieuw leven voor mij.Welterusten en tot morgenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Zo ben ook weer thuisHééééérlijk gedansd vanavond En ook ik eet savond wel een liter yoghurt of vlaBeter dan een fles of een zak snoep of chipsVind het lekker om direct uit het tuutje van het pak te slobberen. Voor mij de beste optie omdat ik savonds na het eten snaai of snack trek krijg. De sigaret na het eten doe ik allang niet meer dus dan is een pak yoghurt het beste alternatief. Ik had ook een poosje een pot appelmoes helemaal leeglepelen, maar daar zit vaak ook veel suiker in. Wat ik wel geleerd heb van ayurvedisch eten is dat ik beter rijst kan nemen dan aardappelen bij mn maaltijd. En dat klopt ook, dan voel ik me daarna niet zo ingezakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Trusten Kirk!Altijd wel wat ja..Ga zo eens wat etenEn ook langzaam richtingpittenMorgen wellicht de financieële administratieveachterstand ietwat bijwerken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Wing sommige verbindingen weet ik wel maar ik heb me het meublemaken grotendeels zelf aan geleerd. Ook het hout draaien. In die tijd 35 jaar geleden had ik nog geen comp. om alles op te zoeken. Bovendien weet ik niet of ik het geduld op zou kunnen brengen. Heb de meeste tijd achter de draaibank door gebracht. Een vriendin van mij wel, die kent al die verbindingen wel en het is ontzettend knap als je ziet wat ze maakt.Heb je trouwens ook foto's van datgene dat jij gemaakt of gerestaureerd hebt. Ben erg benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik weet nietTerug op wegnaar huisZat ik zingend op de fietsHet kan ook een oprisping zijnMaar ik herkende ietsDaar werd ik blij van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Nee Dhendro niet aan het aftellen, dan lijkt het net alsof ik het een zwaar jaar vond en dat moet ik ontkennen.Wel heb ik vreugde sprongetjes in mijn buik iedere keer als ik aan de 18de denk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Haha AR, ik snap je maar ik bedoel het positief; opgewekt jaar 2 ingaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Dank je Wing,Dhendro ik snapte jou ook wel hoor;) tuurlijk leef ik er naar toe, en weet je eigenlijk gaat het gewoon voorbij zoals iedere andere alcoholloze dag, maar ik wil er gewoon even bij stilstaan. Om er daarna gewoon nog een jaar aan vast te knopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 truste Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Mensen ik ga ook weer stoppen. Verwarmingsdeken aan en dadelijk weer lekker een schoon bedje in.Trusten allemaal en tot morgen weer.Oké Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Truste Bol, Akelei:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 truste Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik heb er patent op denk ik, om binnen te komen als iedereen zn mandje in duikt.Weltrusten voor wie gaan slapenen hallo voor wie zn pc nog aan heeft staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Doe ik met je mee AR, als je het goed vindt (als je het niet goed vindt trouwens ook ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hannah dat klopt, ik denk dat het er mee te maken heeft dat je in het begin zó vol van alles bent, en je in principe geen raad weet, en alles nog zo nieuw is en onbekend wat je allemaal te wachten staat.Nu gaat alles gewoon z`n gang, iedere dag hetzelfde, ja als ik iets mee maak vertel ik dat ook wel.Het is ook net of ik steeds minder tijd heb en de dagdraden langer dan vorig jaar.Maakt ook niet uit, voor degene die iets van me wil weten sta ik paraat hoor:)Pak jij jezelf weer bijelkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 hee hannahdacht dat jij ook weg ging???Hoe is t met je??Ben ff aan t bijlezen maar tis zoooo veel.Kreeg vd week helemaal een brok in mn keel toenik je berichtje las, dat je eigenlijk al vanaf je jeugdjaren je niet lekkerin je vel voelt.Za net wel iets dat je morgen gaat proberen jezelf in kleren te bekijkendat herken ik wel. Dat je opeens denkt, oh jaaa met normale kleding ziet t er tochwel weer wat anders uit.Hoop dat het je dan ook weer een beetje beter gevoel geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Witte daar had ik dus ook een handje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Kleine eigenwijs die je d`r bent Dhendro;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Stom he, AR dat je soms niet verder komt als een joggingpak.Ik dwing mezelf nu wel is, als ik het bij het wakker worden al weet, om te douchen en direct kleren aan te doen.Dan is de stap om de buitenlucht in te gaan toch weer wat kleiner, als dat je midden op de dag dat hele ritueel nog moet gaan doen. Maar somssss lukt t gewoon ff niet, so be it... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden