Spring naar bijdragen

Donderdag 7 januari 2010


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ben ook weer thuis
Hééééérlijk gedansd vanavond :)

En ook ik eet savond wel een liter yoghurt of vla
Beter dan een fles of een zak snoep of chips
Vind het lekker om direct uit het tuutje van het pak te slobberen.
Voor mij de beste optie omdat ik savonds na het eten snaai of snack trek krijg.
De sigaret na het eten doe ik allang niet meer dus dan is een pak yoghurt het beste alternatief.
Ik had ook een poosje een pot appelmoes helemaal leeglepelen, maar daar zit vaak ook veel suiker in.

Wat ik wel geleerd heb van ayurvedisch eten is dat ik beter rijst kan nemen dan aardappelen bij mn maaltijd. En dat klopt ook, dan voel ik me daarna niet zo ingezakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing sommige verbindingen weet ik wel maar ik heb me het meublemaken grotendeels zelf aan geleerd. Ook het hout draaien. In die tijd 35 jaar geleden had ik nog geen comp. om alles op te zoeken. Bovendien weet ik niet of ik het geduld op zou kunnen brengen. Heb de meeste tijd achter de draaibank door gebracht. Een vriendin van mij wel, die kent al die verbindingen wel en het is ontzettend knap als je ziet wat ze maakt.
Heb je trouwens ook foto's van datgene dat jij gemaakt of gerestaureerd hebt. Ben erg benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah :heart: dat klopt, ik denk dat het er mee te maken heeft dat je in het begin zó vol van alles bent, en je in principe geen raad weet, en alles nog zo nieuw is en onbekend wat je allemaal te wachten staat.

Nu gaat alles gewoon z`n gang, iedere dag hetzelfde, ja als ik iets mee maak vertel ik dat ook wel.

Het is ook net of ik steeds minder tijd heb en de dagdraden langer dan vorig jaar.

Maakt ook niet uit, voor degene die iets van me wil weten sta ik paraat hoor:)

Pak jij jezelf weer bijelkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee hannah
dacht dat jij ook weg ging???
Hoe is t met je??
Ben ff aan t bijlezen maar tis zoooo veel.
Kreeg vd week helemaal een brok in mn keel toen
ik je berichtje las, dat je eigenlijk al vanaf je jeugdjaren je niet lekker
in je vel voelt.
Za net wel iets dat je morgen gaat proberen jezelf in kleren te bekijken
dat herken ik wel. Dat je opeens denkt, oh jaaa met normale kleding ziet t er toch
wel weer wat anders uit.
Hoop dat het je dan ook weer een beetje beter gevoel geeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stom he, AR dat je soms niet verder komt als een joggingpak.
Ik dwing mezelf nu wel is, als ik het bij het wakker worden al weet, om te douchen en direct kleren aan te doen.
Dan is de stap om de buitenlucht in te gaan toch weer wat kleiner, als dat je midden op de dag dat hele ritueel nog moet gaan doen. Maar somssss lukt t gewoon ff niet, so be it...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...