Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010


niknok

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Vlaamsmeisje

Hou je van fietsen of wandelen Spud?


Als je van Mol naar Balen rijdt kom je over de brug kanaal. Hele leuke fiets en wandel paden daar!!



Ja daar hou ik wel van! :D
Er is hier zowiezo veel te doen, veel natuur en veel bos! :)

Maar ik ben weg nu, dus als ik niet meer antwoord ligt dat daaraan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wingchun, Ik drink al vanaf dat ik een jaar of 15 was. Het begon met stoer doen. Toen gingen we uit en hadden we feestjes in het weekend. Door de week niet. Dan was er school en later werk. In die weekenden en op die feestes werd er heel stevig gedronken. Dit ging / gaat al jaren zo door. Ik was en ben nog wel een beetje een feestbeest in het weekend. Nu ben ik wat ouder (43) en zijn er genoeg weekenden dat ik niet uitga. Ik heb nu mijn gezin. Echter dat stevige drinken in het weekend is altijd gebleven. Het begon standaard op de vrijdag met zo'n 12 flessen bier, dan de zaterdagavond zo'n 14 a 17 flessen bier en 's zondags over de hele dag verdeeld zo'n 2 flessen wijn en een paar pilsjes.
Zo is het eigenlijk gegroeid dat ik alleen die drie dagen van het weekend drink. Het probleem is er echter niet minder om. Het valt niet mee denk ik om iets wat bijna 28 jaar "gewoon" is geweest om te draaien. Maar ik moet en zal overwinnen. Dit ben ik verplicht aan mezelf en iedereen die hier thuis van me houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...