VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Sorry Kate:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeHou je van fietsen of wandelen Spud? Als je van Mol naar Balen rijdt kom je over de brug kanaal. Hele leuke fiets en wandel paden daar!! Ja daar hou ik wel van! Er is hier zowiezo veel te doen, veel natuur en veel bos! Maar ik ben weg nu, dus als ik niet meer antwoord ligt dat daaraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 See you en hou je sterk!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Kan me het enthousiasme wel voorstellen als je ontdekt dat je vlak bij elkaar woont Nina Misschien moeten jullie maar eens bij elkaar op de koffie. Heb je het een beetje naar je zin daar Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Zware kost of niet, Wing? Fijne aaf allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 bedoel je die 900 aan de bratseflatsekant Of linksachterom van de weidsburgsewal gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Kate:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Nina Nog even en ik zit vanavond ook op 1700 berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Den andere kant Wing!! Ik hou trouwens enorm van verse sprot!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hoi Wingchun, Ik drink al vanaf dat ik een jaar of 15 was. Het begon met stoer doen. Toen gingen we uit en hadden we feestjes in het weekend. Door de week niet. Dan was er school en later werk. In die weekenden en op die feestes werd er heel stevig gedronken. Dit ging / gaat al jaren zo door. Ik was en ben nog wel een beetje een feestbeest in het weekend. Nu ben ik wat ouder (43) en zijn er genoeg weekenden dat ik niet uitga. Ik heb nu mijn gezin. Echter dat stevige drinken in het weekend is altijd gebleven. Het begon standaard op de vrijdag met zo'n 12 flessen bier, dan de zaterdagavond zo'n 14 a 17 flessen bier en 's zondags over de hele dag verdeeld zo'n 2 flessen wijn en een paar pilsjes.Zo is het eigenlijk gegroeid dat ik alleen die drie dagen van het weekend drink. Het probleem is er echter niet minder om. Het valt niet mee denk ik om iets wat bijna 28 jaar "gewoon" is geweest om te draaien. Maar ik moet en zal overwinnen. Dit ben ik verplicht aan mezelf en iedereen die hier thuis van me houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 een huilende Lady T aan de telefoon???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Sjaak, dat is zoals roken, een gewoonte geworden!! Reprogrameren die hersens van je ! Lichaamlijk ga je daar waarschijnlijk weinig last van hebben!! Probeer andere dingen te doen in het weekend!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ja dat krijg je dan als je elkaar goed kent en hier alles open schrijft.Ik trek me weer stillekes terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ha Vlaamsmeisje, van yakult raakt Sjakie aan de.......................sproeipoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik hou ook wel van wat leegte Wing.Niet teveel aan de muren en zo.Dat je ook de muur nog kan zien. En de vloer. Die zijn ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Kai zen is alles in kleine stapjes.Elke dag een krant opruimen. Dan ben je wel nog iets langer bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Een Lady die niet weet hoe ze haar computer moet gebruiken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik ben even weg. Mijn koppie kaalscheren en lekker douchen. Dan kan ik straks lekker fris in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Doe je best met 't scheren Sjaak en zie da je je niet snijdt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Doe je best met 't scheren Sjaak en zie da je je niet snijdt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Voor wie die zweepslag Wing? Toch nie voor mij hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Nu nog even de in de sneeuw rollen om je wonden te koelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kate, maar voor mijn voetje heeft sneeuw echt wel geholpen!! Ontzwellen enzo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Goedenavond allemaal,Ari beterschapIsa ik duim met je mee voor die baanWelkom DodoNina sterkte met je voetKirk gelukkig maarHermie ik duim ook voor jouVie hele goede keuzeBen weer van de partij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Succes,stoere Isa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden