Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Bol het was helemaal mijn bedoeling niet om je aan de huil te krijgen.Ik vroeg me alleen af, wat is de waarde van zo lief op iedereen proberen te reageren als je niet eens de tijd hebt om goed te lezen waar het over gaat? Dan ben ik het eens met vorige berichten: concentreer je wat meer op jezelf en probeer een ander eens wat minder te helpen.En het is ook, dat ik van mezelf uit redeneer: ik zou zoiets nooit als kwetsend opvatten, alleen maar van: hee ja zeg, volgende keer beter opletten.Maar dat is een lesje voor mij, om wat meer rekening met de gevoelens van een ander te houden.Kom meid, hier een doosje virtuele tissues.Zelf ben ik wat hyper, want iets te veel suiker op de wentelteefjes, en ik eet anders nooit suiker.
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Hoelang hebben we dan nog te gan Sjaak! Min./dag, wanneer is het dan om 8h. terug normaalL licht ?Zonder dat idiote uurverschil!! Kan echt niet langer meer wachten!!!
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Dus Spud,ik zeg van war en jij antwoord niet???Maar dat hoeft ook niet als je niet wil!!LiefsN.
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Hoi Vlaamsmeisje, zo half februari is het om 8.oo uur 's morgens weer licht. En pas half april is het 's avonds rond 20.oo uur nog licht. Tot die tijd zullen we met z'n allen voor elkaar een lichtje moeten zijn.By the way, vandaag wordt mijn eerste vrijdag zonder drank in 25 jaar. JOEPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Richting Balen, Lommel, aan den 900 rechts ofzo, ofwel langs de quatre bras links???
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Diee nieuwe kringloop? Die is cool!! Ik woon vlak naast de brug, kanaal!
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Maar jij komt via de ring, daarom mac D.
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Hoi Winchun, Op dit moment voel ik me prima. Heb wel al de nodige cherrytomaatjes en het nodige groentesap op. En straks nog het nodige yoghurt. Dit lukt deze avond want ik zeg tegen mezelf :"Sjakie,wij drinken dit weekend geen alcohol!!!" Dit komt allemaal wel heel zelfverzekerd over. Dat ben ik echter niet. Maar ik verdom het om toe te geven aan het drankmonstertje.
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Nog zooooooooooooooooooooooolang wachten Sjakie!!!!
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Nog zooooooooooooooooooooooolang wachten Sjakie!!!!
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Jaja ik weet het, ik ben ongeduldig, impulsief...Dus sorry als het 2X verschijnt!!
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Oude ijzere brug, je hebt eerst de gewone brug en dan de trein brug????
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Den 900 is de beroemte bar uit de regio Spudie!!
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Huei Spud, Is magere yoghurt ook goed, ik heb geen melk in huis?????
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Ongeveer, maar ik denk dat je nog altijd in Mol zit??????
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Ongeveer, maar ik denk dat je nog altijd in Mol zit??????
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Hou je van fietsen of wandelen Spud?Als je van Mol naar Balen rijdt kom je over de brug kanaal. Hele leuke fiets en wandel paden daar!!
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Sjaak, succes vanavond. Gaat je vast lukken Woman Ja hallootjes, als jullie zo bezig blijven van bij de brug rechts en dan de volgende bocht linksen dan elk bericht ook nog dubbeldan halen we de 800 wel weer!
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Haha Wing dacht inderdaad even: sjemig 8 dagen puinruimen, zo'n zooi gemaakt?
Kate Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Geplaatst 8 januari 2010 Kan me het enthousiasme wel voorstellen als je ontdekt dat je vlak bij elkaar woont Nina Misschien moeten jullie maar eens bij elkaar op de koffie. Heb je het een beetje naar je zin daar Spud?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden