Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 Januari 2010

niknok

Aanbevolen berichten

Dank je Dar, ik was er inderdaad al min of meer uit, maar dat je nog meedenkt vind ik lief van je.
Weekend voor jou, lekker!

Spud ik heb 1 keer in mijn leven een man met een toupet op gekend, en dat vond ik zo'n onsympathiek figuur! Dat vind ik trouwens ook van die kalende mannen die hun resterende haarslierten over hun kop kammen, met een beetje vet, gètver! Scheer die kop toch kaal, dat is nog seksie ook.
Ik dacht dat ze een toepet vastzetten met speldjes aan het resterende haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 442
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolleke, wellicht dat je harde schijf soms een beetje overbelast wordt? ;) Immers jij bent bij iedereen betrokken en hebt voor iedereen wel een ondersteunende bijdrage klaar. Is dan toch niet gek dat ie harde schijf dan soms wat haperd?

Jezelf het nu niet alteveel aanrekenen hè? Kan de beste gebeuren hoor! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud bedankt en Wing het is inderdaad aangepast maar zit te brullen achter de p.c. Voor het zelfde geld doe je iemand zo'n pijn met je stomme kop. Ik geloof dat ik pissig ben.
Iedere keer moeten jullie me weer duidelijk maken Bol lees eens goed.
Heb ook net best een intensief gesprek gehad met de Kabouter. Ja dan kun je eigenlijk niet gelijk weer reageren. Moet daar straks maar eens goed over na denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het tijd dat Bol wat minder leest en wat meer ruimte voor zichzelf inneemt. Mooi wat je doet hoor, maar ik ben bang dat het je ooit op zal gaan breken. En dan is Bolleke misschien weg en dat willen we natuurlijk niet. ;)

Pas je een beetje op jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begrepen van een aantal spiritueelen dat er in januari 2010 een heftige koude zou komen, waardoor er tekort zou zijn aan energie en water. Een eerste voorspelling die een klein beetje uitkomt, dus ik ben reuze benieuwd hoe dit verder afloopt.

Bovendien, in de winter echt koud! In de zomer snik heet! :D En da´s precies de bedoeling want hittegolven zijn mijn afdeling. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Even op de bank gelegen
rillend onder een dekbed
Kachel loeihoog en nog steeds koud brrrr
Ja dat krijg je dan
Maar even plan van aanpak maken voor deze avond
Moet nog douchen, de was ophangen en eten
Hond uit
Maar even patat halen dan, de hond mee voor een plas
en later op de avond douchen en de was
Alles is me nu te veel, alle energie is uit me weggelopen
Als een ballon die leegloopt
Gek gevoel
Aansterken anders wordt het nix morgen met die tattoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol het was helemaal mijn bedoeling niet om je aan de huil te krijgen.
Ik vroeg me alleen af, wat is de waarde van zo lief op iedereen proberen te reageren als je niet eens de tijd hebt om goed te lezen waar het over gaat? Dan ben ik het eens met vorige berichten: concentreer je wat meer op jezelf en probeer een ander eens wat minder te helpen.
En het is ook, dat ik van mezelf uit redeneer: ik zou zoiets nooit als kwetsend opvatten, alleen maar van: hee ja zeg, volgende keer beter opletten.
Maar dat is een lesje voor mij, om wat meer rekening met de gevoelens van een ander te houden.
Kom meid, hier een doosje virtuele tissues.

Zelf ben ik wat hyper, want iets te veel suiker op de wentelteefjes, en ik eet anders nooit suiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vlaamsmeisje, zo half februari is het om 8.oo uur 's morgens weer licht. En pas half april is het 's avonds rond 20.oo uur nog licht. Tot die tijd zullen we met z'n allen voor elkaar een lichtje moeten zijn.
By the way, vandaag wordt mijn eerste vrijdag zonder drank in 25 jaar. JOEPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...