Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dank je Dar, ik was er inderdaad al min of meer uit, maar dat je nog meedenkt vind ik lief van je. Weekend voor jou, lekker!Spud ik heb 1 keer in mijn leven een man met een toupet op gekend, en dat vond ik zo'n onsympathiek figuur! Dat vind ik trouwens ook van die kalende mannen die hun resterende haarslierten over hun kop kammen, met een beetje vet, gètver! Scheer die kop toch kaal, dat is nog seksie ook.Ik dacht dat ze een toepet vastzetten met speldjes aan het resterende haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Bolleke, wellicht dat je harde schijf soms een beetje overbelast wordt? Immers jij bent bij iedereen betrokken en hebt voor iedereen wel een ondersteunende bijdrage klaar. Is dan toch niet gek dat ie harde schijf dan soms wat haperd?Jezelf het nu niet alteveel aanrekenen hè? Kan de beste gebeuren hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Vie, met toupetten zou ik denk ik niet zo´n moeite hebben maar inderdaad dat haarsliert model. Da´s best heel erg. Kaal is dan zekers vele malen beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Spud bedankt en Wing het is inderdaad aangepast maar zit te brullen achter de p.c. Voor het zelfde geld doe je iemand zo'n pijn met je stomme kop. Ik geloof dat ik pissig ben.Iedere keer moeten jullie me weer duidelijk maken Bol lees eens goed.Heb ook net best een intensief gesprek gehad met de Kabouter. Ja dan kun je eigenlijk niet gelijk weer reageren. Moet daar straks maar eens goed over na denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Misschien is het tijd dat Bol wat minder leest en wat meer ruimte voor zichzelf inneemt. Mooi wat je doet hoor, maar ik ben bang dat het je ooit op zal gaan breken. En dan is Bolleke misschien weg en dat willen we natuurlijk niet. Pas je een beetje op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ok Spud buurvrouw dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dag lieve mensenga de kou trotseren en met dochter lekkervolleyen, misschien nog tot heel laaten anders, fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik heb begrepen van een aantal spiritueelen dat er in januari 2010 een heftige koude zou komen, waardoor er tekort zou zijn aan energie en water. Een eerste voorspelling die een klein beetje uitkomt, dus ik ben reuze benieuwd hoe dit verder afloopt.Bovendien, in de winter echt koud! In de zomer snik heet! En da´s precies de bedoeling want hittegolven zijn mijn afdeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ZoEven op de bank gelegenrillend onder een dekbedKachel loeihoog en nog steeds koud brrrrJa dat krijg je danMaar even plan van aanpak maken voor deze avondMoet nog douchen, de was ophangen en etenHond uitMaar even patat halen dan, de hond mee voor een plasen later op de avond douchen en de wasAlles is me nu te veel, alle energie is uit me weggelopenAls een ballon die leeglooptGek gevoelAansterken anders wordt het nix morgen met die tattoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Gelukkig hebben we Kirky nog die ons allen veilig thuis brengt op de schaatsebaan wegen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Waar kom jij dan vandaan Vlaamsmeisje? Alleen maar zeggen als je het kwijt wil hoor, geen enkele verplichting om te antwoorden. Gewoon nieuwsgierig, as always. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Balen, naast Mol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 En jij ? Waar in Limburg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Was dat die met die boter Kirky?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hoi Wingchun, Na 4 januari wordt het eerder licht en vanaf 14 december gaat de zon weer later onder.Dit verlengt zich met ongeveer een minuut per dag.Groetjes, Sjaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Bol het was helemaal mijn bedoeling niet om je aan de huil te krijgen.Ik vroeg me alleen af, wat is de waarde van zo lief op iedereen proberen te reageren als je niet eens de tijd hebt om goed te lezen waar het over gaat? Dan ben ik het eens met vorige berichten: concentreer je wat meer op jezelf en probeer een ander eens wat minder te helpen.En het is ook, dat ik van mezelf uit redeneer: ik zou zoiets nooit als kwetsend opvatten, alleen maar van: hee ja zeg, volgende keer beter opletten.Maar dat is een lesje voor mij, om wat meer rekening met de gevoelens van een ander te houden.Kom meid, hier een doosje virtuele tissues.Zelf ben ik wat hyper, want iets te veel suiker op de wentelteefjes, en ik eet anders nooit suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hoelang hebben we dan nog te gan Sjaak! Min./dag, wanneer is het dan om 8h. terug normaalL licht ?Zonder dat idiote uurverschil!! Kan echt niet langer meer wachten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dus Spud,ik zeg van war en jij antwoord niet???Maar dat hoeft ook niet als je niet wil!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hahaha, vlaamsmeisje praktisch bij je om de hoek. De weg is weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Werd even afgeleidt Vlaamsmeisje. Leopoldsburg, vlak naast Balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Buurvrouw praktisch he!!Thanks:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Hoi Vlaamsmeisje, zo half februari is het om 8.oo uur 's morgens weer licht. En pas half april is het 's avonds rond 20.oo uur nog licht. Tot die tijd zullen we met z'n allen voor elkaar een lichtje moeten zijn.By the way, vandaag wordt mijn eerste vrijdag zonder drank in 25 jaar. JOEPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Mooi! Haal ik nu even de straat weg want die hoeft niet te blijven staan. Vanaf nu ga ik je Buuf noemen! Fijne aaf Buuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Richting Balen, Lommel, aan den 900 rechts ofzo, ofwel langs de quatre bras links??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden