Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Niks onzinnig Isa, voor jou doet het er weldegelijk toe, anders zou je het niet plaatsen. En? Blij met die krullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Morgen Buuf! Maar daar zullen we hier voorlopig maar niet meer op terugkomen iriteerd de mensen;)Isa wat doen die 20 dan? Blijven die liever buiten in de sneeuw of vinden ze geen plaats????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nou dan is het helemaal opgelost tochTrouwens 8 jaar heb je ze niet gezien toch?dus zoveel weten ze dan ok niet van je lijkt mij.Ik wens je een leuke reunie toe en vind het het leuk van je dat je vanavond het LDH gaat helpenStaat trouwens altijd goed op je CV ook, dat je dat vrijwillig doetIk snap wel dat je het daar niet om doet, maar tis een tip om m toe te voegen op je cv;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik vraag me trouwens twee dingen van gisteravond af:Is het al bekend of er nou wel of niet een ban of bannen zijn uitgedeeld???En bedoelde Akelei nou in dr berichtje dat ze bijna een hele fles heeft opgedronken?In beide gevallen hoop ik in ieder geval dat het antwoord nee is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Goeiemiddag Buuf!!! Dit vinden de mensen niet iritant hoor. Mag ik toch hopen...Bovendien heb ik liever dat men 900x hun iritatie naar me uitspreekt, dan dat ze 900x zich zitten te verbijten achter dat scherm. Dat geeft veel meer onderliggende spanningen, dan even lekker fel tegen elkaar zijn. Wat jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Volledig mee eens!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Och Lieve Witte. Een hele goeie middag meis. Ja sorrie in het begin schreef ik alle namen op. Maar daar is geen beginnen meer aan. Dat wordt me toch een lijst pppppffffttt.Maar ik lees je nog steeds hoor. Hier deze zijn voor jou. En als er inderdaad nog meer emotions komen, krijg je er nog meer.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Super tof Isa! Geniet van je weelderige haardos. Witte, mocht het zo zijn dan neem ik aan dat iemand anders hier dat wel komt melden. Voor alsnog heb ik niks van een ban gehoord dus ik ga ervan uit dat er geen bannen uitgedeelt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 He lekker bol, dat miste ik gewoon ffNiemand die me even terug groette en ik weet dat ik bij jou danaan het juiste adres ben. Krijg ik nog leuke emo's toe ookJe hoeft er ook niet op te letten hoor Bol.Concentreer je maar op 1 iemand, dan roepen wij vanzelf wel alswe iets van je willen, is dat geen goed idee???Hoef je ook niet te stressen, wat dat betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Liever bleef ik hier lekker warm binnen met jullie babbelen, maar daar krijg ik morgen dan weer spijt van.Dus nu op een rappeke douchen en aankleden en op zoek naar snowboots! Anders heb ik morgen steenkoude pootjes als ik hokken ga bouwen.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ok thnx voor je antwoord spud.En een fijne dag. Ik hoop dat je slaagt voor je moonboots, want er zijn al veel "sneeuw"spullen uitverkochtMaar ja das in Ned en das Belgie niet he, tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ciao Buuf!!Ik laat je later m'n tel nr. weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 quote: Originally posted by: witteHe lekker bol, dat miste ik gewoon ff Niemand die me even terug groette en ik weet dat ik bij jou dan aan het juiste adres ben. Krijg ik nog leuke emo's toe ook Je hoeft er ook niet op te letten hoor Bol. Concentreer je maar op 1 iemand, dan roepen wij vanzelf wel als we iets van je willen, is dat geen goed idee??? Hoef je ook niet te stressen, wat dat betreft Ja een heel goed idee lieverd. Gewoon roepen naar de Bol en je krijgt antwoord terug. Als ik er niet overheen lees. Maar de wil is er zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ga ook een even naar buiten. Mijn Karel z'n kam is nog niet je van het. ff kijken of ik iets kan maken waardoor ze wat warmer zitten. Verder is Kwiebje de hele nacht binnen geweest, heeft z'n buik vol gevreten en z'n pap op en is weer foetsjieTot zo mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Dan roepen we gewoon nog een keer....Ik heb liever dat je je er niet lastig onder voelt als je verkeerd gelezen hebtZo bedoelde ik het.Wanneer ga je trouwens weer is foto's zetten van je mooie schilderijen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Bollie!!!, je dacht toch niet da ik je vergeten was!!!! Je bent de hele tijd in m'n hoofd!!Enorme sneeuwstormen hier en ik heb de wandelstok van Ma geleend! Ik dacht natuurlijk dat ik na een dag of 2 weer gewoon kon stappen!! Overschatting ,weeral!!!Hou van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Witte ik heb nog zeveel foto's van mijn schilderijen. Moet daar gewoon eens voor gaan zitten.Onze wijze Woman heeft iedere keer foto's onder haar berichtjes maar ik weet niet hoe ze dat gedaan heeft.Zou makkelijk zijn dan hoeven mensen die ze willen zien gewoon maar dat aan te klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nieneke blijf rustigaan doen meis. Dadelijk ben je dubbel de pieneut en dan ben je verder van huis.Gaat het nog een beetje met het verzorgen van jouw ukkies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Er staat wel iets over op het forum hoor , hoe je dat kunt doen Bol,maar tis mij ook veel te ingewikkeld.maar ga maar eerst naar Karel en doe m de groeten van ons:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Zaterdag dus geen school, mamaaa de hele dag door. Maar zoals iemand hier al zei, ze hebben ook beentjes en handjes en kunnen (moeten) nu maar es even zelf hun melk,fanta, psp's enz. pakken!!!!Met die storm hier zitten ze natuurlijk de hele dag binnen! Met Z. de kleinste kan je nog lekker kleuren en verhaaltjes vertellen. Die blijft dan rustig. K. wil veel te moeilijke spelletjes doen en komt constant vragen "en wat moet ik nu doen", "wat zeggen ze ?" hij heeft er ook wel met nederlandse tekst, of frans, en dat verstaat hij allemaal wel. Maar vaak is het ook in het engels, wat hij ook nog wel verstaat of in het Japans (veel games opgestuurd gekregen van daar), tja en dan is het mamaaaaaaa. En als ik niet snel genoeg reageer omdat ik aan het kleuren ben met de kleinste, wordt ie boos.........Dus zo gaat het met de jongens!Dikke kus Bollie, ik hoop je snel te zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Zaterdag dus geen school, mamaaa de hele dag door. Maar zoals iemand hier al zei, ze hebben ook beentjes en handjes en kunnen (moeten) nu maar es even zelf hun melk,fanta, psp's enz. pakken!!!!Met die storm hier zitten ze natuurlijk de hele dag binnen! Met Z. de kleinste kan je nog lekker kleuren en verhaaltjes vertellen. Die blijft dan rustig. K. wil veel te moeilijke spelletjes doen en komt constant vragen "en wat moet ik nu doen", "wat zeggen ze ?" hij heeft er ook wel met nederlandse tekst, of frans, en dat verstaat hij allemaal wel. Maar vaak is het ook in het engels, wat hij ook nog wel verstaat of in het Japans (veel games opgestuurd gekregen van daar), tja en dan is het mamaaaaaaa. En als ik niet snel genoeg reageer omdat ik aan het kleuren ben met de kleinste, wordt ie boos.........Dus zo gaat het met de jongens!Dikke kus Bollie, ik hoop je snel te zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Nieneke er zijn Walkthroughs (spelbeschrijvingen) te vinden op internet. Als je geluk hebt, zijn ze in het Ned. Alles wat je moet doen is uit printen. Als je wilt moet je maar eens per P.B schijven met welke game hij bezig is dan zal ik wel op internet zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Voorlopig kijkt hij naar Nickelodeon. Ik zal hem straks als hij terug begint, zelf een mailtje laten sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Isa, het weer is je gunstig, want ik hoor net op de radio dat de hardloopwedstrijd van morgen niet doorgaat.Dus je been krijgt nog ff de tijd en wie weet gaat de wedstrijd later wel door en kun je je uitdaging alsnog waar maken.Is dat niet mooi!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Heel veel plezier Isa en laat ze maar een poepie ruiken. Laat ze de nieuwe Isa maar eens zien. Ze zullen achterover vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden