Spring naar bijdragen

zaterdag 9 januari

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou dan is het helemaal opgelost toch
Trouwens 8 jaar heb je ze niet gezien toch?
dus zoveel weten ze dan ok niet van je lijkt mij.

Ik wens je een leuke reunie toe en
vind het het leuk van je dat je vanavond het LDH gaat helpen
Staat trouwens altijd goed op je CV ook, dat je dat vrijwillig doet
Ik snap wel dat je het daar niet om doet, maar tis een tip om m toe te voegen op je cv;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me trouwens twee dingen van gisteravond af:
Is het al bekend of er nou wel of niet een ban of bannen zijn uitgedeeld???

En bedoelde Akelei nou in dr berichtje dat ze bijna een hele fles heeft opgedronken?

In beide gevallen hoop ik in ieder geval dat het antwoord nee is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag Buuf!!! :D
Dit vinden de mensen niet iritant hoor. ;) Mag ik toch hopen...

Bovendien heb ik liever dat men 900x hun iritatie naar me uitspreekt, dan dat ze 900x zich zitten te verbijten achter dat scherm. Dat geeft veel meer onderliggende spanningen, dan even lekker fel tegen elkaar zijn. :) Wat jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Lieve Witte. Een hele goeie middag meis. Ja sorrie in het begin schreef ik alle namen op. Maar daar is geen beginnen meer aan. Dat wordt me toch een lijst pppppffffttt.
Maar ik lees je nog steeds hoor. Hier deze zijn voor jou. En als er inderdaad nog meer emotions komen, krijg je er nog meer.:heart::rose::light::sun::rose:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super tof Isa! Geniet van je weelderige haardos. :present:

Witte, mocht het zo zijn dan neem ik aan dat iemand anders hier dat wel komt melden. Voor alsnog heb ik niks van een ban gehoord dus ik ga ervan uit dat er geen bannen uitgedeelt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He lekker bol, dat miste ik gewoon ff
Niemand die me even terug groette en ik weet dat ik bij jou dan
aan het juiste adres ben. Krijg ik nog leuke emo's toe ook
Je hoeft er ook niet op te letten hoor Bol.
Concentreer je maar op 1 iemand, dan roepen wij vanzelf wel als
we iets van je willen, is dat geen goed idee???
Hoef je ook niet te stressen, wat dat betreft :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liever bleef ik hier lekker warm binnen met jullie babbelen, maar daar krijg ik morgen dan weer spijt van.
Dus nu op een rappeke douchen en aankleden en op zoek naar snowboots! Anders heb ik morgen steenkoude pootjes als ik hokken ga bouwen.

Fijne dag allemaal! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
witte

He lekker bol, dat miste ik gewoon ff

Niemand die me even terug groette en ik weet dat ik bij jou dan

aan het juiste adres ben. Krijg ik nog leuke emo's toe ook

Je hoeft er ook niet op te letten hoor Bol.

Concentreer je maar op 1 iemand, dan roepen wij vanzelf wel als

we iets van je willen, is dat geen goed idee???

Hoef je ook niet te stressen, wat dat betreft
:heart:

Ja een heel goed idee lieverd. Gewoon roepen naar de Bol en je krijgt antwoord terug. Als ik er niet overheen lees. Maar de wil is er zeker.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie!!!, je dacht toch niet da ik je vergeten was!!!! Je bent de hele tijd in m'n hoofd!!:heart:

Enorme sneeuwstormen hier en ik heb de wandelstok van Ma geleend! Ik dacht natuurlijk dat ik na een dag of 2 weer gewoon kon stappen!! Overschatting ,weeral!!!

Hou van je!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte ik heb nog zeveel foto's van mijn schilderijen. Moet daar gewoon eens voor gaan zitten.
Onze wijze Woman heeft iedere keer foto's onder haar berichtjes maar ik weet niet hoe ze dat gedaan heeft.
Zou makkelijk zijn dan hoeven mensen die ze willen zien gewoon maar dat aan te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag dus geen school, mamaaa de hele dag door. Maar zoals iemand hier al zei, ze hebben ook beentjes en handjes en kunnen (moeten) nu maar es even zelf hun melk,fanta, psp's enz. pakken!!!!

Met die storm hier zitten ze natuurlijk de hele dag binnen! Met Z. de kleinste kan je nog lekker kleuren en verhaaltjes vertellen. Die blijft dan rustig. K. wil veel te moeilijke spelletjes doen en komt constant vragen "en wat moet ik nu doen", "wat zeggen ze ?" hij heeft er ook wel met nederlandse tekst, of frans, en dat verstaat hij allemaal wel. Maar vaak is het ook in het engels, wat hij ook nog wel verstaat of in het Japans (veel games opgestuurd gekregen van daar), tja en dan is het mamaaaaaaa. En als ik niet snel genoeg reageer omdat ik aan het kleuren ben met de kleinste, wordt ie boos.........

Dus zo gaat het met de jongens!

Dikke kus Bollie, ik hoop je snel te zien!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag dus geen school, mamaaa de hele dag door. Maar zoals iemand hier al zei, ze hebben ook beentjes en handjes en kunnen (moeten) nu maar es even zelf hun melk,fanta, psp's enz. pakken!!!!

Met die storm hier zitten ze natuurlijk de hele dag binnen! Met Z. de kleinste kan je nog lekker kleuren en verhaaltjes vertellen. Die blijft dan rustig. K. wil veel te moeilijke spelletjes doen en komt constant vragen "en wat moet ik nu doen", "wat zeggen ze ?" hij heeft er ook wel met nederlandse tekst, of frans, en dat verstaat hij allemaal wel. Maar vaak is het ook in het engels, wat hij ook nog wel verstaat of in het Japans (veel games opgestuurd gekregen van daar), tja en dan is het mamaaaaaaa. En als ik niet snel genoeg reageer omdat ik aan het kleuren ben met de kleinste, wordt ie boos.........

Dus zo gaat het met de jongens!

Dikke kus Bollie, ik hoop je snel te zien!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,
het weer is je gunstig, want ik hoor net op de radio
dat de hardloopwedstrijd van morgen niet doorgaat.
Dus je been krijgt nog ff de tijd en wie weet gaat de wedstrijd later
wel door en kun je je uitdaging alsnog waar maken.
Is dat niet mooi!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...