Negruj Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Dan je Al,en ik altijd denken dat daarmee werd aangegeven dat op ditjes en datjes nieuwe berichten waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 http://img16.imageshack.us/img16/4946/sl700450.jpgEen probeersel mensen...Ik ga zodirect de foto die ik eigenlijk bedoelde (ree in achtertuin) van vanmiddag nog even proberen te downloaden.Dit plaatje is meer zoals het op zijn ergst was in het noorden in mijn achtertuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Wat ziet dat er mooi ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Shit Spud:heart: een overpeinzing voor de 18de? daareuhhh moet ik ècht nog over na denken hoorHeb jij je slinger al klaar;) en zelfcasteiding vind ik goed zoals jij het schrijft:)Spuddie, tòch ben ik trots op je, met alles wat je mee maakt tegenswoordigs in positief en negatief, houd je wel je eigen wil hoog, door niet méér te gaan drinken.Dat vergt veel moed, uithoudingsvermogen en wilskracht, daarom ben ik trots op je.ennuuhh ik steek ze ook nog per dag op hoor, maar voel me zo`n watje daarmee dat ik er nooit over schrijf en bovendien is het Adb en niet Rdb;)Love yeEn inderdaad dit hoeft niet per pb hoor, ik had het ook niet als dusdanig gevraagd toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Gelukt Cathy, en het ziet er toch wel erg mooi uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Sorry dat ik even nergens op reageer, het experiment Foto van ree in achtertuin is best spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Succes Ari:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Geeft niks Cathy, ik snap het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 http://img682.imageshack.us/img682/9548/sl700457.jpgDaar is ie!Stel je voor: ik zie dat dier ineens (zeer ongebruikelijk hier in een dorp), en pak mijn fototoestel en ren zó de schuifpui uit, de sneeuw in.Het is niet heel goed gelukt, maar toch... ik heb hem!Grappig hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 He allen,Ik ben ook benieuwd naar de ree. Vandaag heb ik gewerkt en lees nu de dagdraad. Zelf ben ik een minderaar en ben van plan de rest van mijn leven niet meer te drinken dan 10 glazen alc per week. Dit gaat nu twee weken al goed (alleen oud en nieuw liep slecht af) en toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan zag ik tot mijn stomme verbazing dat ik 2 kilo ben afgevallen!Het is mijn eerste poging maar moet zeggen dat dit toch wel een hele leuke bijkomstigheid is. Eigenlijk hoef je niets te doen maar alleen minder drinken. Ik slik wel vit B trouwens. Het in slaap vallen was een ramp maar ook dat begint beter te gaan.Voor mij is dit een hele gave boost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Albert dit komt even giga binnen. Nee, heb geen slingers, die kopieer ik wel van anderen. Ik wilde je oude nummers plaatsen waarmee je hier begonnen bent, to turn the stone en It´s my life. Ze gaven jou de spirit dat je elke dag de eerste hebt laten staan en ze hebben toch ook wel een band tussen ons geschept denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 He Cathy, Waar zit tie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hahahaha, en zoveel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Oh ik zie hem al, Wat gaaaaaf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Mijn kat heeft een keer een wezel gevangen, dat vond ik minder gaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Spud, kwam het ook niet gewoon omdat het een hele tijd zo rond de feestdagen een gekkenhuis was op het forum? Dan ga je vanzelf meer pb-en. Het is nu rustiger en beter te overzien allemaal.Spud, ik doe het ook een beetje zoals jij: dagelijks worstelen en zelfcasteiden (die houden we er in).AR, is het stoppen met roken niet gelukt? Jammer, maar potver3 ook erg moeilijk hoor! Probeer je nu te minderen? Per uur een sigaret is ook al mooi toch?Bakkom: blij dat je de ree toch nog ontdekte;) was ff bang dat je ... ehh. Nou nee hoor, ik begrijp juist dat je je A gebruik goed in de hand hebt gekregen! Mooi meid. Ik wil dat ook zo. Zit nog wel boven de tien per week helaas.Nou, ik ga zo naar de tv, om half 9 op 3 een docu over eetstoornissen. Is net zo verslavingsgerelateerd hoor. Interessant.Ik wil de documaakster nog wel vragen (mailen) ook eens een docu te maken over meiden die er na jaren alsnog zijn afgekomen. Lijkt me voor iedereen wat hoopgevender dan al die hopeloze gevallen die ze straks gaan laten zien....tot later dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hé Bakkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi Buuf!!Hier zelfde prob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Tjeetje Cathy wat gaaf! Wilde al bijna gaan zeuren dat ik ´m niet zag. Wow! Andere woorden heb ik er niet voor. En misschien de tijd van het jaar, kan je gelijk in hebben. Ik blijf van mening dat er mooie en interessante info verloren gaat door dat pb gebeuren. Maar enfin, ik moet nie zeuren, speciaal is het ook wel weer.Ik wil alleen niet iemand worden die enkel inlogt om pb´s te checken en die kant begint het wel bijna op te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hé Buufke, maar wij kunnen het nog altijd oplossen via sms of tel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hé Akelei! Jij ook een goeie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 zo, ik ga een filmpie kijken,Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Mag ik feedback van degenen die mij lezen (en houd je vooral niet in )Ik denk, het heeft zin om super enthousiast te zijn over dingen, misschien help ik net die ene twijfelaar wel over de drempel. Om ook enthousiast te zijn. Want enthousiasme is positiviteit en dat geeft energie.(mijn hobby is pessimisten om te turnen tot optimisten, maar da´s nog nooit gelukt, is een volkje apart )Ook denk ik, kan zwaar iritant zijn, dat overmatig happy.Wat vinden jullie? Ongezoute mening heb ik meer aan dan verpakt in een leuk papiertje. Immers ik deel met jullie de ruimte, ik wil wel rekening houden met, maar stel tegewoordig zekers, mezelf voorop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 En zoveel meer Spud;)Cathy wat een ontzettend gave foto heb je gemaakt, hij(of zij) kijkt je recht aanEn wat dat roken betreft pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Yeps Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden