Otje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Owja en ik heb bedacht dat mn tatoo nog meer bewekt gaat worden. Het is nu echt een opgeplakt ding. Misschien beetje versieren met wat krullen ofzo in de omgeving zodat het niet meer op een bloedzuiger lijkt heheIk bedenk wel wat moois. Moet in februari toch terug voor de tweede laag. zat ook te denken dat het wellicht mooi is om het rood in te kleuren....Nou ja allemaal mogelijkheden. Nu zo eerst chillenx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Chill ze W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Vanavond op Canvas:http://www.tvgids.nl/programma/8901696/Chinatown/Van Polanski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 13 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi daar ben ik ook weer na een dag noeste arbeid. Ik heb net lekker gegeten en zit nu even hier. Ik word hier zo weer weggejaagd omdat mijn zoon de computer nodig heeft voor school.Isa, complimenten met het lijnen. Rapilos, even zo goed mogelijk tot rust komen en alles helemaal laten bezinken. Je bent met een groot innerlijk gevecht bezig waar je eerst uit moet komen. Sterkte meid.Woman, met die tatoo komt goed, weet ik zeker.Vlaamsmeisje,Groetjes aan ladyT, ik hoop dat ze een fijne dag heeft. Ik hoop dat ik straks nog even terug kan komen.Groetjes, Sjakie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Alles kits Sjakie? W. I love Polanski!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 13 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Kei goed, Vlaamsmeissie. Ik efkes foetsie, Tot Straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Kijk met de kids naar sponge bob!! Ben fan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Eindelijk nog es iemand!!!Dag lieve Willie!!Voel je je een beetje beter al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Nina,Ik ben een beetje bang omdat ik eigenlijk niet naar drank taal terwijl ik relatief toch pas gestopt ben na 40 jaar zuipen.Lichamelijk nog lang niet oké maar ik heb goede hoop. De laatste twee maanden heb ik 650 flesjes bier niet gedronken. Ik schrik me dood als is die voor me zie.Wat kan je leven in twee maanden veranderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoeveel waren dat er per dag en waarom had je der genoeg van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Al een tijd had ik steeds meer door dat ik me zelf aan het slachten was.Er moest een moment komen.17 november 2009 was dat moment Eerste dagen nog een paar biertjes 25 november niets meer.Daarvoor dronkt ik ongeveer 12 biertjes per dag en bij feestjes makkelijk het dubbele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoe waren de eerste dagen? Talen daarbuiten gelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi iedereen.Ik ben er weer even.Willie, Ik ben blij dat het jou zo goed afgaat. Ik had vandaag verschikkelijk veel trek.Waarschijnlijk gewoon te weinig gegeten en gedronken. Nu gaat het weer een beetje.Maar poeff. Ha het Vm. Alles okay in Belgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 En had je, voor je stopte lichaamlijke klachten? En erna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Hoi J.Vlaamse sneeuw en kou brrr! Ben het beu!Alles ok met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Ondanks dat je drinkt heb je toch een bepaalde regelmaat al slacht de drank je lichaam. Die heb ik gruwelijk verstoord door opeens niet meer te drinken. Dan komen de klachten uit alle hoeken in mijn geval. Ik heb gelezen dat dat meer voorkomt.Natuurlijk waren die klachten er al toen ik dronk maar veel en veel minder en je kon drank de schuld geven bv van diaree. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Met mij gaat het nu goed. Ik vind het goed te horen wat de lichamelijke klachten van mensen zijn. Dat geeft zo veel herkenning.Net las ik dat ook andere mensen totaal aan het snoepen zijn geslagen: als ik toch niet drink ,kan ik lekker snoepen. Minder calorien. Ik eet haast iedere dag een zak chips. Foute boel.Willie, had jij al last van je lever na al die tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Negruj, De huisarts gaf dat wel aan bij bloedonderzoek dat iets behoorlijk verhoogd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Dan heb je toch echt geluk gehad en bent op tijd gestopt.Gelukkig maar want ik las dat je veel kinderen en kleinkinderen hebt. Voor hen doe je het tenslotte ook. Zij willen jou nog lang als opa hebben, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Weet trouwens iemand hoe je pb's kunt lezen? Schrijven is geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Waar ik nu last van heb is hoge bloeddruk ( die zakt gestaag) jicht ( moet je je eet patroon op instellen en VITA KOE schijnt een homeopatisch super middel te zijn) Mijn eetlust is niet echt goed.Wat wel goed is Mijn hart (iedere twee maanden een cadiogram) en bloed. Ik zit in een test. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Het valt me op, dat ik de afgelopen 2 maanden meer gepbt heb dan in heel mijn eerdere ADB carrière.Heeft er een verschuiving plaatsgevonden ofzo en heb ik dat gemist?Ik merk het aan het feit dat ik inmiddels geneigd was om via pb een antwoord te geven op een vraag, die mij hier op het forum gesteld is. Dus ik loop al redelijk met de "mode" (als het dat is?) mee. Ik heb weinig tot niets te verbergen, bovendien wil ik dat pb gebeuren toch echt als noodoplossing zien als het privacy is ofzo.Maar iedereen mag dit best weten, dus komt die dan. Hé Albert, ik zie je nu online staan en je vroeg me laatst hoe het met het drinken gaat.Het geheel onthouden lukt me gewoonweg niet dus die droom heb ik maar opgegeven. Minderen, da´s een leuk idee maar hoe dan ook gaat dat uiteindelijk ook mis bij mij, dus daar heb ik ook afstand van genomen. Ik hoor dus niet in het clubje geheelonthouders, maar ook niet in het clubje minderraars. Inmiddels heeft het echte leven, er wel voor gezorgd dat ik niet meer tot het uiterste hoef. Een drankje of 3 en dan stop ik, terwijl dan eigenlijk pas de echte trek begint. Soms een hele discussie met mezelf, maar.... Er is zoveel wat ik nu meemaak waar ik dronkenschap niet bij kan gebruiken dat deze opstelling van soms zelfcasteiding (schrijf ik vast verkeerd ) binnen een half uur opgelost heb. Hoe? Gewoon een beker melk. Ja, stom! Vind ik ook! Toch heb ik die uitvlucht blijkbaar nog nodig. Ik wil pertinent geen medicijnen slikken en alcohol is en blijft mijn medicijn. Alleen is het nu dus gecontroleerder dan eerst. Ik ben benieuwd of dit ook over een paar maanden zo ook nog werkt als alles wat gewoner wordt. (ja, ja, ik ken mijn eigen minderings periode ook nog ) Ik neem een groot risico. Maar en dat vind ik nog het belangrijkste, ik kom mijn belofte aan jullie na. Ik zou onder invloedt van drank niet meer hier schrijven. En dat doe ik dus ook niet meer. (hé wil niet zeggen dat ik als ik hier niet ben continue dronken ben )Wel schrijf ik nog steeds onder invloedt van nicotine (ben met m´n laatste shagbuil bezig....), hyperbuien, filosofeerbuien, petrolieum (da´s nu opgelost ik heb oliekachels ) en onder invloedt van de verbazing die het leven mij geeft en da´s heel breed aan invloeden. En ik kijk met veel enthousiasme en tikkeltje jaloezie naar je overpeinzing de 18de! Ooit zal ik ook wel zo wijs worden denk ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Negruj, naar nieuwe berichten gaan en dan op de naam klikken, zou moeten kunnen dan;)zeg anders even wat het probleem is, misschien kunnen we het oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Oh! Wil er even bij zeggen tegen al die pb-ers, voel je niet aangesproken of aangevallen door mijn opmerking. Als ik het echt heel erg vervelend vond, zou ik dat 1 wel zeggen, 2 antwoord geven op de scroll of 3 gewoon geen reactie geven.Dus niet twijfelen, of je misschien schuldig voelen of iets anders negatiefs. Niet nodig! Is prima zo! En ergens vind ik zoveel aandacht ook wel leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden