Spring naar bijdragen

Levenspakket voor Marjo


bolletje

Aanbevolen berichten

Natuurlijk Lieve Spud Kun je mee doen. Heel graag zelfs. Hoe meer zielen hoe groter het pakket.
Ja er wordt i.p.v. een bloemstuk, een levenspakket gegeven. Daar heeft Marjo meer aan. Maar eerst moeten we kijken hoe het over ongeveer 14 dagen gaat met haar. Eerst kijken of ze dan naar huis gaat of niet. Op grond daarvan kunnen we beslissen wat we doen en wanneer.
Dus lieve mensen meld u aan. Het is voor een goed doel, n.l. Marjo laten zien dat we haar niet vergeten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Vie.
Ik weet dat nog niet precies. Het gaat er om dat we allemaal wat geld op een rek. gaan storten en ik heb aan Bam gevraagd of we haar rek. nr. via een p.b. kunnen krijgen en daar alles op storten. Ik denk dat ik het aan de mensen zelf overlaat hoe veel ze willen storten.
Ja en ook heb ik aan Bam gevraagd of zij dan voor het pakket zou kunnen zorgen. Heb dat gisteren gedaan dus nog geen reactie gehad. Zodra ik dan heb laat ik jullie weten of zij dat zo wil.
Het rek nr. wat bekent zal worden, of dat nu van Bam is of van mij, zal ik via een p.b. bekend gaan maken.:heart:
Ik heb ook nog iemand anders die hulp wil geven, dus moet het goed komen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Bol, dank voor de uitleg. Ik denk er nog even over na.
Een bedenking heb ik wel: ik ken Marjo niet persoonlijk, alleen via het forum maar heb het idee dat zij heel snel, goed bedoelde bezorgdheid als een last of verplichting voelt. En als ze iets zo voelt, al snel in een soort van paniek raakt. Dat ze aan een beeld moet voldoen.
Zelf zou ik opteren voor een heel leuke, king-size kaart met onze namen er op, dan weet ze toch wel dat er aan haar wordt gedacht.
Persoonlijk zou ik me behoorlijk generen als er een hulprekeningnummer voor me geopend zou worden. Alsof ik een derdewereldkind was, ofzo, dat niet zelfstandig kan functioneren.
Maar misschien zie ik dat verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Vie.
Kijk maar meis. Ik heb gisteren een berichtje gehad van Bam, die het een leuk initiatief vond. Ja ik ken Marjo ook niet persoonlijk dus moet dat af wachten.
Ik laat het dan ook graag over aan Bam, zij kent Marjo. En zal hopelijk weten hoe Marjo dit gaat ervaren.
Als ze denkt dat Marjo het niet op prijs stelt, gaat alles niet door. Maar als ze maar weet dat wij met haar begaan zijn.
Vind het erg belangrijk dat Marjo het gevoel heeft dat ze niet alleen staat.
Maar nogmaals kijk maar meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik weet het niet
In de eerste instantie zou ik heel enthousiast gereageert hebben
te impulsief denk ik dan
niet dat ik het Marjo niet gun
maar waar dan een streep te trekken
en hebben de ouderen die al jaren zonder alcohol leven
en dus ook ervoor moesten knokken ,
en zolang droog staan
hebben die dan geen bloemetje verdiend???????

En dat is mijn mening

Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk deel ik de mening van Vie wel. En eigenlijk dacht ik toen ik me inschreef inderdaad aan een bos bloemen en een kaart. Voornamelijk de laatste want ik heb hier een mooie kaart liggen.

Mij lijkt het in ieder geval ook niet fijn, als mensen rekeningen gaan openen etc. om me een hart onder de riem te steken.... :huh:

Kan ik niet ergens via pb een eenmalig adresje krijgen waar ik m´n kaartje naartoe stuur? Delete ik dan meteen weer. Zodat dat bij Marjo aankomt? Omwegen vind ik prima hoor! Doe ik er wel een extra envelope en postzegels bij.

(dit was eigenlijk mijn eerste reactie op dit draadje en toen melde ik me aan ;) dus ik denk dat ik het beter bij mijn eerste ingeving kan houden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen Als mensen het idee niet prettig of goed vinden, dan doen we het niet. Dus zijn er meerderen die het bij nader inzien toch geen goed idee vinden schrijf dat dan gewoon want dan houd het idee op hoor.
Geeft helemaal niets.
Ik moet alleen ff kijken wie er nog door willen gaan, want als her niet genoeg mensen zijn moet het toch stoppen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atentie atentie nieuw voorstel.
Misschien hebben jullie het op de dagdraad al gelezen maar er is een ander voorstel gekomen. Dit staat op pagina 1. Als jullie dat ff willen lezen?
Opzich een prima idee. Ik hoor wel van jullie of je er mee akkord gaat. Als er binnen 14 dagen iets geregeld kan worden w.b. gedichten enz. heb ik iemand die dat in elkaar kan zetten.
Laat maar horen mensen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las van jullie initiatief
Ik vind het lief
Maar: Niet doen

Jullie zijn zo (op deze manier)
belangrijk voor mij
Ik begrijp het wel,
het idee wat te willen doen

Het forum heeft mij op vele
fronten er al doorheen gesleept
Het is belangrijk er zo voor elkaar te zijn

Dat is mooi
Dat is genoeg
----------------------------------------------------------------------------------
============================================
In bovenstaande bericht geeft Marjo duidelijk aan dat andere waarden dan een cadeau belangrijker zijn voor haar.
Respecteer dat.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...