lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 een redelijke omschrijving van de karakterstruktuur van de masochist Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 quote: Originally posted by: jane4zumme dat gedoe over 2 forums gewoon loslaten? to be and to let be:present: Sluit me daarbij aanieder zn meug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 quote: Originally posted by: dhendroHoi Alf, ik merk het aan m'n gr taal hier; ik dacht dat ik op een bepaald nivo zat en dat wel ok vond maar in 1 keer pik ik nieuwe woorden op, zie verbanden in de gr taal die ik eerder niet zag en heb zin om me er weer meer in te verdiepen. Dat soort highlights ken ik ook wel, maar bestendig is het bij mij nietHoop bij jou wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Anna als je er nog bent56dus ja ook gewoon slecht geheugen op de korte termijn, was al gedeeltelijk zo,maar had/heb nog steeds de illusie/hoop dat het weer verbetertdus afwachten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Ook ik hou van Frederick van eeden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunVoel mijn hand door dit papier, mijn huid. (Vroman) Of deze Eerlijk duurt wel vaak het langst, maar verliest het van de angst.(Vroman) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Jane, ik heb ook een kop als een zeef.Anna kan het beamen.Het is droevig met me gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 misschien gaan emigreren Alf!en ja dat er zoveel woorden met wr zouden zijnnee niet kunnen bedenken,maar nu is het spelletje wel in een klap uispelbreker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 He Vro wist ook al iets van 2 fora af:D:)Twee Partijen Er zijn twee hachelijke partijen: één strevende naar het belachelijke, dat is die der levenden; en één van gezag, dat is die der doden; en als het aan mij lag waren beide verboden. Lag het aan mij dan stichtte ik graag, en liefst nog vandaag, een derde partij. De 'Waar Alleen Zij Die Nergens Toe Horen, Toe Horen Partij' zij hierbij geboren. Ik nodig degenen die zich klimdrab of zitsteen menen tot lidmaatschap, en maak bekend dat dit gedicht zich tot hen richt als president; want evenals gesprek en spook heeft het geen leven en geen dood ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 een masochistdie niks kan onthoudenoohhh why me?thats me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Nee ik zie het niet als een highlight; die had ik toen ik dronk in 1 keer een "helder" inzicht. Dit voelt anders; structureel, logischer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 quote: Originally posted by: wingchunHet is een bekend verschijnsel dat een mens hecht aan zijn problemen. Dat is ook logisch, want dat is vertrouwd. Men kent zijn problemen. Dat heeft iets lekkers, al klinkt dat raar. Wat nou als die problemen er niet meer zijn? Men staart in een grenzeloze leegte, of ruimte zo u wilt. Dat is beangstigend. Dus trekken wij ons wederom terug op onze problemen. Niet helemaal mee eens Wing.Het klopt dat problemen die men al een leven met zich meedraagt vertrouwd aanvoelen.En dat het eng kan lijken ze "op te lossen".Sommige problemen, en vooral degene die we al heel lang bij ons hebben, kunnen echter zo pijnlijk zijn dat ze een mens belemmeren gelukkig te zijn, of in het dagelijks leven te functioneren.Zo'n mens kan de neiging hebben voor allerlei situaties weg te vluchten, of helemaal weg willen vluchten, bijvoorbeeld in de roes van drank.Ik heb het meegemaakt. Zowel het vluchten als het stoppen met vluchten in drank, omdat mijn hele leven kapot dreigde te gaan.Wroeten en roeren in die problemen is pijnlijk, maar kan met deskundige begeleiding er ook toe leiden dat je anders tegen het probleem aankijkt.Mijn problemen zijn niet verdwenen, niet één ervan.Wat gebeurd is is gebeurd, dat verandert niet.Maar hoe ik ermee omga, hoe ik ernaar kijk, dat is wel veranderd.Het is wat minder pijnlijk nu, en ik heb minder behoefte om te vluchten.Dus een beetje wroeten en roeren heeft mij geen kwaad gedaan.En nu moet echt mijn hondje uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 quote: Originally posted by: jane4misschien gaan emigreren Alf! en ja dat er zoveel woorden met wr zouden zijn nee niet kunnen bedenken, maar nu is het spelletje wel in een klap ui spelbreker! ...............Jane We moeten wel serieus blijven hedaar staan we hier om bekend tochniet teveel lolligheid :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Wát een discussie hier over dat andere chatprogramma!Mij maakt het niet uit. Ik maakte een uitstapje bij tijdelijk gebrek aan AdB. En nu ben ik gewoon weer hier. Het was toch goed dat Carolien dit uitstapje had mogelijk gemaakt!Prima, wie daar vertoeven wil. Erg grappig juist omeens even te stoeien met wat plaatjes.Alleen zag ik wel dat Kirky zijn vliegen zijn geland.... jammerrrr........Jane, ik heb - nu ik al weken aan het minderen ben - al het idee dat ik tegen een behoorlijk slecht geheugen aanloop. Ik deed en doe heel veel met briefjes, maar vraag me niet wat ik een paar dagen terug deed. Dan moet ik diep nadenken. Ik heb zo 1,2,3 geen andere voorbeelden. (vergeten?)Tegelijk merk ik ook dat ik heel veel dingen minder belangrijk ben gaan vinden, mede door het nieuwe leven wat ik met mijn vriend heb. Ik ben mensen kwijtgeraakt in de afgelopen periode, ik was altijd trouw achter iedereen aan het aanrennen. Dat doe ik minder. En ik kan ook veel meer loslaten.Vreemde gewaarwording is dat wel omdat ik voorheen nogal dwangmatig was. Ook daardoor ontstaan er soms hiaten.... heb ik meer tijd over.... mijn beleving van dingen is ook heel anders nu.Ik laat het maar even gaan en vertrouw erop dat het bij trekt.Van horen zeggen weet ik dat het wel even kan duren voordat het geheuigen zich helemaal hersteld, na lang A gebruik.Nou, ik wou geen heel gesprek meer beginnen; moet zo echt mijn bedje in. Met boek.Die pil van Millenium schiet nog niet erg op.Welterusten allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 nee niet teveeldat kan ik nog niet aanmaar een heeeel klein beetjetoch wel verdiendwehhh en dat is nu ook nog weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Lieve Soothe,ik kan beamendat jouw zeefheel wat minder gaatjes teltdan de mijne.Hond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 JaneOm het goed te maken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Oh, en Jane, ik hoop ook van harte dat je geheugen verbetert.Je weet het immers nooit!Is er voor mij misschien ook nog hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 3 delen Millenium in 3 wekenmidden in forumverslavingdat dan weer welB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Wie hoort mij nog nabij het late moment van vermoedelijk ochtendgloren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Ik ga mn brood eens afbakken..het rijst de pan uit..en dan eens vroeg naar beddwz voor 12 uur...Enne...ik staak mijn zoeken naar een anderforum, er is geen betere (dan deze...)(of betreft dat een wasmachine??)Woont er iemand in de buurt van Nijmegenen heeft nog spullen over voor een verse kamerbewoonster?Mijn 2e dochter heeft per 02 een kamer in Nij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 OK Anna, misschien zijn jouw gaatjes groter:Den dan nu een loving reminder: moest jij niet weg??Die heb je in elk geval wel gemeen met Soothe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Hallo Jane4 Bedoel je met Milennium de drie dikke boeken van Lars Stiegsson die ik ademloos heb uitgelezen ? Vertel, o Jane ... vertel Nick, ook lezer van boeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 Goed Kirky, en ik praat er niet meer over.Het is alles gezegd.Wat overeind blijft staan is dat mensen met een drankprobleem,hier een veilige haven hebben.Aangezien ik een ieder een zekere wijsheid toedicht,komt het wel goedIk groet u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 bak ze maar weer bruin Alfen op het draadje gratis af te halenkun je natuurlijk een "gevraagd"item plaatsen, je weet nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden