bolletje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Alf 81 dagen droog. Je bent geweldig man. Hopelijk ga je je nu ook weer wat beter voelen. Ik gun het je van harte. Als iemand het verdiend,(buiten de rest van de frummes) ben jij het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nien het wordt weer voorjaar meid. Begin je de paard rijd kriebeltjes al te voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Nounou BolDat verdient toch iedereen?Maar dank voor je opwekkende woorden:heart:Overigens klopt het niet, het moet 82 dagen zijn, maar storing he, kan onderschrift niet veranderen.....En drank is momenteel niet zo'n probleemmaar de bijwerkingen van het stoppen welEn die zijn niet mis..en zeker niet overOverigens krijg ik op 10februari dat onderzoek naar de oorzaak van de apneu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Francois. Hoe is het vandaag gegaan met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Zit iedereen aan de warme hap?Hier pruttelt wat, de witlof, de gehaktbal. Degelijk hapje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Goed Bolletje, dank je wel. Wil wel bekennen dat ik rond deze tijd wat oxazepam mag innemen en dat helpt me wel.Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Cathy klinkt goed zeg. Doe je het met kaas in de oven? Ik doe er altijd wat komijn over heen. mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik moet nog naar de winkel, en dan ga ik bedenken waar ik zin in heb, al heb ik ook nog wat boerenkool in de vriezer liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Geraspte kaas op het bord erbij. Ik ben heel lui en eet bv rustig een pot rode kool koud leeg....Ik ben alleen vandaag en doe dan makkelijk, de witlof kook ik bij de aard. in.Tja, kan best en scheelt ook afwas.Heb jij al gegeten Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Bollie ik kan niet wachten tot dit idiote weer voorbij is!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Hoe idioot is het daar bij jou VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ow, tgaat over eten..ga ik ook maar eens doenzelfgemaakte vegetarische erwtensoepIk niet, maar M. natuurlijk)Leg daarnaast wel een rookworstdenk ikals optie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Gebonden, Cathy, koud, paarden binnen! Ik ben geen wintermens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ha die Alf!!!Lekker snert!Eet ze.VM: hier is het miezerig en koud.Er ligt nog best veel aan sneeuw hier, aan de randen van de weg, al die eerder ontstane heuveltjes.Als het weer gaat vriezen 9 en dat is zo) dan blijven er nog hardnekkig gladde stukken over.Ik ben eigenlijk ook geen wintermens, maar die sneeuwperiode vond ik toch erg mooi. Alleen dan moet je niet de weg op willen...Hoe is het met jouw voet nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Voet is bijna terug ok! die dokter zei 6 weken maar met 2 kleine jongens en ma, pa enz.Te lang!!!! Maar dat grijze misterige gedoe is nog erger dan sneeuw, maakt me depri!!Ik wil minstens maart maar nog liever mei!!Alf, ik hou enorm van rookworst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ja, weg met die mistige miezerigheid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Snel eind maart he Cathy!!!Voel me bheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Alles ok bij de dierenartsZowie ging juichend naar binnen en juichend weer naar buiten haha wat een grapjas. Terwijl het toch echt niet prettig was op de behandeltafel. Maar zo leuk dat ze zelfs tegen de dierenarts zo sociaal is. Ze heeft een mooi lijf en mooie flanken, kreeg complimenten daarvoor, natuurlijk omdat ze zoveel rent en speelt. Ook haar vacht werd anders benaderd dan ik verwacht had. Had een preek verwacht, omdat ze dreadjes heeft, maar nee hoor. Kreeg bewondering omdat het zoveel werk is. Goed nieuws dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 .... of er wat van maken VM. Dicht bij de kachel kruipen met een boekie of de tv.Er is toch niets aan te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Cathy ,ik vind dit bheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuIk moet met de kids dingen doen, voel mezelf niet al te best, ma,pa verwacheten heel veel van mij, job ook behoorlijk vermoeiend!!!!Sorry voor het gezeur maar als het buiten lekker warm is, gaat het toch iets makkelijker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ben niet meer boos op inter - emo - implo -explo liefje Wat een mooie zin VM Nik, roeier Hallo Alf ..... ik wordt ook depri van dit soort weer ... neerslachtig futloos en ook een beetje boos Nik, buienradar-watchermijn lichtpuntje straks is pasta de Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Vanavond komt nog een héle late film on tieviehttp://www.tvgids.nl/artikel/3..._en_huiveringwekkend/Met Harvey Keitel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 De verleiding van een open haard en ...... een boterham met gestampte Gremlins is groot Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Niky weet toch dat "NiNA" betere sushi's dan pasta's maakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Woman --> welke film en op welke zender ? .... is de movie alcohol-related ..... ? .... zoals die film met Sandra Bullock ? weet de naam even niet meer .... Nik in een senior moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden