zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik ga mijn best doen. beloofd. Stoppen is mijn streven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Desi, een strak plan. Je weet zelf wat de beste optie is.Voor de cerebro-vasculaire aandoeningen, lijkt het me zeker beter.Desi, het is te doen. Met wat steun van het forum kan het slagen.Velen gingen je voor.Gaan met die banaan.Ik ga nu met woef lopen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Desi gwedig, hopelijk is het niet al te moeilijk voor je en,je wordt met open armen ontvangen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Bolletje, je drinkt hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik weet niet van wie je het hebt Soothe, maar ik vind dat aperte nonsens.Je blijft gewoon zolang je dat goeddunkt. Je hebt ook een stuk geschiedenis hier liggen en... soms zie je anderen worstelen en zul je blij zijn om van dat beginnersgeworstel af te zijn. Ja toch?Dat sterkt, lijkt me.Ik kan me trouwens niet herinneren dat je ooit onzin schreef... juist niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 @Bolletje,Doe je aan blind typen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Bol heeft i i g ruzie met het toetsenbord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Kan me wel vinden in Soothe's stelling.Bij de AA zitten idd ook mensen soms al 20 jaar. Nog steeds om zelf scherp te blijven, maar zeker om anderen te helpen.Kom er nu zelf een 9 maanden, en vind het een grote steun. Zonder AA zou ik nu zeker niet droogstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Zijn er hier mensen met ervaringen van de Buitenveldertgroep?Een lotgenotenclub. Het is er anders dan bij de AA denk ik.Het valt me namelijk op dat daar veel meer jongeren zijn dan hier op het forum.(of zijn dat de meelezers??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Freddy hoi, welkom.Ik had me nog niet tot jou gericht.Als het werkt , en het blijkt te werken, doen.Ale handvaten beetpakken.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Oh Cathy, vind je me een ouwe zak? ;)Ken Buitenveldert wel, maar de groep niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Soothe.Heb je woef al uitgelaten?Das vlug! wat voor hondje is het? ik heb een cairn-terrier. Heeft alle tijd om uit te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Zou niet best zijn als ik dat vond Soothe, want ik ga dicht jouw richting op hoor!Helaas moet jij me denk ik wel voor blijven. hihi hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Ik ga me ECHT een buitenstaander voelen hier.Heeft werkelijk iedereen een HOND? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Cathy;)@ Desi, ik heb ook een Cairn, zal even een foto plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Cathy,Niet helemaal, heb ook geen hond.(meer, sinds ik gescheiden ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hij gaat straks uit Een geduldig type! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Bollie heeft ruzie met haar toetsen bord lijkt me!Middag allen,Heb veeeeeeeeeeeeeeeeeel gewerkt! Desi, ook ik had het in het begin moeilijk om mijn plaats te vinden hier! Sommige vonden mij waarschijnlijk heel vervelend, maar met anderen heb ik ondertussen een geweldige band!Ik kan soms heeel onnozel doen maar als het er echt op aankomt ook best serieus zijn!En, ik doe mijn best en dank zij dit forum lukt dat redelijk! Maar met vallen en opstaan kom ik er wel!En jij Desi zeker ook!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Shake hands Freddy!Wij moeten ons zelf uitlaten hè?Ik ben net wezen sporten, is in de opbouw, dus vandaag net als gisteren 4 kmgelopen en gefietst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 ik log even uit.Dochterlief is er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 JimmyDesi, the boy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 En nu wandelen!!!Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 We laten onszelf wel uit. Cathy, goed van je. sportief hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Hoi !Het gaat allemaal niet zo goed hier hoorVandaag weer véél te laat wakker geworden, huilend pffffZit in dubio4 februari is D-dayDan is het twee jaar geleden dat mn pipa om het leven is gebrachtMaar dan is het ook generale repetitie voor het optredenHet liefste zou ik het combineren, smiddags de herdekning en dan savonds dansenPerfectMaar ja, dan zijn er weer mensen die werken enzoMaar ja moet ík me dan schikken ??????Help !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Woman,Je kan nooit voor iedereen goed doen!Volg je gevoelens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden