niknok Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Goedemiddag allemaal,Einadi; is dat de pianist of een componist; of beide Alf.Alf, wat klote van je werk !!!!! Wat voor soort werk doe je ? Kennelijk wel een vrij grote club waar jij werkt; met een afdeling personeelszaken ! Veel sterkte ! Ik ken je alleen van het forum en ik heb veel respect voor je . Zit jij ook de Refusallekes ? VM --> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ik mag van mezelf om 20.00 uur naar bed vanavondDus dat is nog 7.5 uurtjes wachten Even volhouden nog....mn hondje ligt heel verleidelijk op bed, maar ik wil dit echt even doorzetten nu. Ik ga even douchen en dan een brood bakken ofzo. Of iets anders lekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Heyu, lieve Bolletje .... ik vergeet jou helemaal te begroeten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 TapsHet was confronterendmaar ook goed voor de anderen om te zien dat ik me niet aanstelof iets fakewant de energie is echt opop dit momentdat was wel duidelijkgoed dat ik wel ben gegaan en mn goede wil heb getoondwant wilde eerst helemaal niet gaan..Idd, vooral niet in blijven hangen maar iets gaan doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Woman, ga vanmiddag even een slaapje doen ! zzzt zzzzzt zzzzzt mmmm lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Nee joh ben je beroetert dan lig ik alsnog vannacht wakker, en daar moet ik nu juist vanaf !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 als ik vanmiddag ee uurtje slaap ben ik als nieuw ! vanavond kan ik zomaar om 22.00 weer lekker in slaap vallen slapen is mij altijd goed afgegaan omdat ik tegenwoordig regelmatig droge dagen heb, heb ik gemerkt dat ik dan NOG beter slaap ! Niky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ben altijd al een rare slaper geweest, als jong meisje al.Tis een beetje voor mn gemoedsrust, als dit niet lukt dan laat ik het gaan. Nog maar eens een poging om in het gareel te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ben niet meer boos op inter - emo - implo -explo liefje .Waarom was je boos op dat geheimzinnige liefje, Vlaanderke ? Nik, in-de-boot-uit-de-boot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Hoi NikAlles goed captain?Ja grote instelling, misschien kan ik elders nog terecht maar denk dat ik iets anders ga zoekenEn Enaudi, weet ik ook niet, heb het van SoothBen geen Refusalleke!Dat zou bij mij niet werken...WomanWat 20.00 uur al naar bed?Er komen nochtans wel wataardige films..Kan het niet zo gauw linkenwant internet is opeens weer zo traagteken van hogerhand dat ik moet gaan stofzuigen dat werkje ligt er nog van gisteravond...En..o ja brood bakken, ga ik ook maar eensoude is alweer opStrakssszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Hey Nik ook goeie middag kerel. Alles goed bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Alf heb je het gevoel dat, als je de dag start, je al zo ontzettend moe bent? En dat het s'avonds een beetje beter gaat?Ik hoop echt dat ze eindelijk iets vinden met het onderzoek. Want goed slapen is zo ontzettend belangrijk. Ik gun het je zo van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ja Alf, ik mag in bed nog wel televee kijken maar ik vrees dat daar niet veel van komt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Omdat inter-liefje niet meer met mij mocht praten, en daarna de moderator mij niet toeliet om mijn onderschrift te veranderen!NBollie, ik heb ook honderduizend spijkerbroeken!!!Groetjes ook van de Ldy die heel erg haar best doet!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Goedemiddag,Zo ik ben weer terug en ben er helemaal klaar voor! Eerdere pogingen mislukten omdat ik er niet 100% achterstond maar nu ben ik zover dat ik nee ga zeggen. Eerste stopdag vandaag, al wordt het zwaar ik wil niet op mijn 33e al de vernieling in. 18 jaar wegzuipen is genoeg geweest ik wil dat mijn kindjes niet aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Hoi Suus,Mijn kinderen vinden het super dat ik niet meer drink. Helder, fitter, gezelliger.Sterkte en doe het dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Vind het overigens zelf ook een openbaring.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Nieneke niet mocht praten met je internet liefje? Moet je me maar eens uit leggen hoor. Snap daar de ballen van.Dank je voor de groeten van Lady T. Ik hoop dat het haar gaat lukken. Dat moet gewoon.Ikzelf heb tijdens mijn vele pogingen om te stoppen, toch af en toe mogen proeven van het nuchtere leven. En die kleine beetjes helpen om op een gegeven moment toch een keuze te maken voor een beter leven met minder, of zonder alcohol.Hoorde voor het eerst een merel fluiten in jaren. Ik vond dat zo mooi, en dacht toen, wat heb ik toch veel gemist.Hoop dat zij, en iedereen ook mooie ervaringen krijgt waar hij of zij zich aan vast kan klampen. Want er zijn zoveel mooie dingen in het leven.Een hele rotervaring heb ik net mee gemaakt. M'n broeken passen niet, dus terug met die dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Welkom terug Suusje. Hopelijk dat het je deze keer wel lukt. Je hebt het voordeel dat je kinderen hebt, waardoor je toch meer gestimuleert wordt om te stoppen. We willen je hierbij heel graag helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ik ben boos op iedereen die me niet begrijpt. Ik doe mijn best maar gaat niet zo snel als ik zou willen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Desi, wat moet er begrepen worden.Het bericht is wat vaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Heel vervelend Desi.Nee snel zal het niet gaan. Gelukkig heb je binnenkort een stok achter de deur! Zet m op.En boosheid is erg vervelend juist als je minder drinken wil of stoppen moet.Ik heb nog veel van Ludovico beluisterd en was al die tijd ingelogd!!Ik ga nu voor een middagdutje... was er veelste vroeg uit vanmorgen!laters..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Dat ik echt mijn best doe en er personen zijn die alleen met oordelen komen en niks aan jezelf vragen. Ik ben er ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Wat is te hoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ja Desi, drank kan de dingen in de war sturen.Men oordeelt snel. Aan de andere kant, kan er sprake zijnvan geschonden vertrouwen.Dat herstel duurt lang. Bewijs eerst dat je de drank laat staan.Op een positieve actie volgt vaak een positieve reactie.Maar nogmaals deze zaken kosten tijd.Eerst een volwaardig Desi worden. Boosheid richt zich tegen je, en houdt het drinken in stand.Werk aan jezelf en bewijs wat je kan.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden