Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 januari 2010


David

Aanbevolen berichten

Hallo Vie!
Ja, ik ben meer een kattenmens hoor.

Maar ben je nu op zoek naar ander werk dan? Iets grafisch deed je toch?
Een uitdaging ja, zo gaat het hier ook. Ook ik ben een terug schrikker. Heb een sollicitatie liggen maar hik er dan toch ook wel tegenaan deze te versturen.

Gewoon af en toe hier blijven komen hoor. Maar wel fijn dat je voor je gevoel wel klaar bent met de ergste A stuipen!:)

Good luck!


Soothe is al weg. Moet ikzelf maar gaan youtuben.
Gussie, zal ik ook eens een hondentest gaan doen? Lijkt me wel maf hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Vie. Tuurlijk moet je blijven komen, en af en toe lezen, en raad geven hoor. Dat kunnen we niet missen:heart:

Cathy wat fijn dat je hulp krijgt. Ja die kleuren is moeilijk. Ik zit met het zelfde. De overgang van wit naar een hele andere kleur is toch riskant.
Mijn huiskamer is 3.25 mtr. hoog dus een hele opvervlakte om te schilderen. En het plafont helemaal. Kom ik bijna niet bij. gggrrrrr.
Ben heel benieuwd wat voor'n kleur jij in gedachte hebt.

Moghu Akelei. Ja dat zijn de bekende voorjaars kriebels. Leuk is dat. Het jaar fris en fruitig beginnen in een schoon huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, natuurlijk schrijf ik daar ook op sinds het weekend dat adb er uit lag. En ja, je vindt daar weer andere dingen dan hier. En ik vind toch, als je je ergens aan "gebonden" hebt, of hoe dat ook heet, dan loop je niet weer weg als er weer een andere mogelijkheid geboden wordt.
Ook vind ik het hier soms lastig worden om het over mijn leven te hebben, omdat er toch bij de regels staat: blijf bij het onderwerp. En dat is toch het meest, adb zijn. En dit in alle respect voor deze site, want die heeft mij zeker geholpen om van de drank te blijven!
Zelf zou ik momenteel meer behoefte hebben aan een netwerk van mensen die hun leven opnieuw vorm willen geven, nuttige links en tips daartoe, enzovoort, maar daar is het hier niet de plek voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, een ongekend drama is het.
Je kan alle lettertjes eruit flippen. Eerst een foto maken, ander wordt het echt een ramp!
De folie met electronica eruit halen, en in de vaatwasser, de lettertjes in een bakje!

Ach, voor euro 10 heb je een nieuwe!

Sommige toetsenborden kan je ook halveren en alles eruit halen.
Wel een foto, anderswordt de A een X :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Culturele ochtend hier, van duizenden handen naar Einaudi
Zo, ik ben ook mijn bed uit, hond uitgelaten en zo douchen
ik kom niet echt op gang vandaag.

Woman, bijzonder om je eens in het ochtenddraadje te zien ;)
Ik begrijp dat je de nacht aan het over slaan bent?
Lijkt me lastig als je slaapritme zo door de war ligt.
Wat dat betreft kan ik niet klagen, ik heb niet het optimale ritme
maar van 1 tot 9 gemiddeld is okee

Nou, ga zo maar eens douchen en aan wat verplichtingen beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, wat ik deed de laatste jaren is teksten schrijven voor een reclamebureau en vertalingen doen.
Ik wil juist meer naar het grafische werk toe, maar dat betekent jezelf op de kaart zetten, langs bedrijven gaan met een portfolio enzovoort. Jezelf verkopen dus.
Plus een hele toestand van administratieve dingen.
En waar ben jij naar op zoek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat gaat allemaal lekker hier
Met muziek zitten stoeien, nummer ingekort voor het optreden. Dat lukte zomaar in 1 x
Buurman belde aan of mijn oud ijzer uit mn tuin ook mee moest met de ijzerophaalmeneer, nou graag ja, ben ik er maar vanaf :)
Als ik geslapen had had ik dus nooit en te nimmer opengedaan, dus dat is alweer de winst voor vandaag.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is even doorbijten Tapas, maar ik heb natuurlijk gister tot laat in de middag geslapen dus dat scheelt wel.
Maar ik merk al dat de tijd het snelst gaat als ik achter mn computer zit, dus daar blijf ik lekker hangen vandaag.
Tussendoor veel cola en fruit enzo. Niet te zwaar eten. Pas vanavond als ik naar bed mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Soothe. Ik koop wel een keertje een andere. Die dingen zijn bij noitcA niet zo duur. Ja en dingen uit elkaar halen, daar ben ik goed in. Soms lukt het me om ze dan weer goed in elkaar te zetten maar gaan zitten kluten met zo'n ding. Nee. Ik wacht wel ff. Moet toch ook niet twee boxen kopen. Komt allemaal wel.;)
Heb trouwens in het verre verleden een typdiploma gehaald. Snelheid 245 aanslagen per minuut. Weet gelukkig waar de lettertjes zitten.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge en middag allen

Soothe
Heb net even je Einadi beluisterd
Prachtig! Kende het niet..
Ben gek op pianostukken..
Je link laat het stuk in C horen
terwijl het origineel in D staat..
En tempo is ook iets hoger in D
Vind het beide mooi
met iets meer voorkeur voor de laatste..
Ga er eens meer van luisteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doet Alf nu al weer op het
frum?

Tsja ging vanochtend naar het werk
en eenmaal daar was al na 20 minuten
duidelijk dat ik daar maar beter niet kon zijn
dat werd wel goed gezien....
dus naar huis gestuurd.
Heb nog wel even meegepikt
dat de directeur voorlopig zijn zin
niet krijgt..

Vie, ik ben ook van plan mijn leven en vooral
mijn werkend leven
anders in te gaan richten en ga
binnenkort eerst naar de perso.func.
en dan langs enkele loopbaanbureaus voor
een gratis intakegesprek, kijken wat ze
nog kunnen doen voor een 55 jarige alcie
Overigens heb ik ook Jobrapido(internetzoekprogramma)
ingeschakeld om voor mij te zoeken
Heel handig, dagelijkse meldingen en zo
ben ik al aan verschillende mogelijkheden gekomen
Vind wel dat hier tips over gegeven kunnen worden
want hoe alc.gerelateerd is het als een
alcie.op zoek gaat naar ander werk?

Vandaag 84 dagen bevrijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Vie, ik ben er ook mee bezig. Heb dit jaar toestemming van het UWV om te kijken wat er voor mogelijkheden zijn om bij te verdienen
of eventueel een eigen bedrijf te beginnen met grafisch ontwerp, fotografie en webdesign...
Ik blijf het lastig vinden en een enorm enge sprong maar ik ga hem wel wagen al doe ik het zowat in mijn broek
moet mijn portfolio en mijn website ook nodig aanpassen maar verder mag ik het gelukkig allemaal op mijn eigen tempo doen.

Vie en Alf, goede stap zeg!! niet blijven hangen in iets wat niet lekker loopt en waar je je niet prettig voelt
maar actief op zoek naar andere dingen die je wel leuk vind.

Zal wel even confronterend geweest zijn op je werk vanmorgen Alf maar waarom jezelf kwellen als het niet gaat en je niet goed in je vel zit.
Ik hoop dat er nieuwe stappen uit voort gaan komen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Nien. Ja hoor hier gaat het prima. Wilde vanochtend beginnen met verven maar doe dat morgen. Rede. Ben wezen winkelen. Bij de nameeZ een hoop spijkerbroeken gekocht. Er waren er bij voor e0,50 niet lachen hoor. Maar ik heb zoveel broeken nodig omdat ik nog al vaak werk doe waarbij ik knoei en het dan niet meer uit m'n kleren krijg. Dus ik ben dik tevreden.
Hoe is het met jou meis. Ga je vandaag nog iets leuks doen? Heb je ook foto's van je paarden? En van die kleine ukkies van je?

Goeie middag Tapas en Dhendro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...