Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Er zit geen schot in de zaakop deze manier....Het schiet niet op zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Niet geschoten is altijd mis!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Terwijl ik naar the Simpsons kijk!!Sjakie ik moet ook van die bordjes in mijn wei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Een schot in de roos Sjaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Schiet me net te binnendat ik moet gaan etenover 5 minuten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 hahawe gaan weer mooi langs elkaar heen as usually AlfWant ik ben net klaar.Was heerlijk///Jij eet smakelijk en een hele fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 quote: Originally posted by: wittehaha we gaan weer mooi langs elkaar heen as usually Alf Want ik ben net klaar. Was heerlijk/// Jij eet smakelijk en een hele fijne avond ----------------------------------------Kunnen we dat niet beter afspreken Wit?Of samen eten?:$Je hebt nog 3 minuten......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hee Nina, Wat zit er bij jou dan in de wei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dan idd beter samen eten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Alf nog een klein verhaaltje over kids. Ik werke in een klooster bij paters.Er was feest daar en er waren ook kleine kinderen. Ze stonden bij de toillet. Er was een urineoir en een gewone toillet. Een zo'n jochie vroeg aan mij, "Mevrouw wat is dat?"Ik zei'Dat is een w.c. voor mannen en die andere is voor vrouwen"waarop een heel klein ukkie zei Öeps mijn pappa is net op die vrouwen wc. geweest"ik zei dat hij maar tegen pappa moest gaan zeggen dat hij dat niet meer mocht doen. Liep dat kind naar de feestzaal en schreeuwde heel hard onder het eten "Pappa jij mag niet meer naar de vrouwen wc. hoor" Lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dan is het wellicht ook nuttig om aangeschoten alcoholisten ondersteboven aan een boom te hangen ter afschrikking.Dieren luisteren blijkbaar beter dan mensen."Het is de mens die er zonder instinctSteeds weer vrolijk in stinkt."En ik ga me ook met het eten bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sjaak:DWitteJe tijd is om, mn schar wacht op menee, geen scharrel, dat is wat anders..Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hazen, fazanten met jonge... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Eet smakelijk Vie en Alf.Ik ga ook weer afsluiten.Fijne zaterdagavond allemaal en hou m droog....Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Fazanten met jongen? Daar is het nu de tijd toch nie voor. Is die hen van slag geweest of zo?Als ze straks groot zijn kun je er af en toe een uitpikken en lekker oppeuzellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeSpudtie was jij nou gebeten? Ik ga maar qouten want ben met 10 dingen tegelijk bezig. Ja en ik ben heel stom geweest, heb al in geen 15 jaar een tenanusprik gehad en m´n wijsvinger heb ik een bult op zo groot als een erwt. Dus maandag ga ik naar de dokter, ookal ben ik niet verzekerd. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hé Buuf! Alles goed daar?Ben nu een beetje veel druk, om iets af te spreken. Maar misschien dat Bolleke, jij en ik iets kunnen afspreken in de toekomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hé Tactive ik ben nog gewoon wakker hoor, dus m´n lampje mag ook gewoon aanblijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik ben er weg van, heb spring in het veld wel genoeg gezien. Fijne aaf allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Jammer Tina; toch hier komen bij trek. Het heeft mij altijd goed geholpen; hier blijven hangen tot de trek over is.Hier alles ok; druk met man, werk en mezelf (in willekeurige volgorde). Ik heb het gevoel dat ik een beetje achter mezelf aan loop te sukkelen. Wat ontevredenheid dat ik te weinig heb gedaan aan bepaalde zaken de afgelopen jaren. Af en toe het gevoel dat ik nog steeds een kater van me af moet schudden en dat na bijna 11 maanden. Toch proberen in het nu te blijven; nu wel lekker bezig, dat positieve gevoel bij me zien te houden Het begint hier eindelijk wat kouder te worden; van het weekend en begin volgende week waarschijnlijk sneeuw en dus wat winterwerk, hard nodig, reservepotje van de zomer laat al een paar weken een bodem zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik ga mn pecee vast uitzettenDe laatste paar uur is er niet veel meer uit mn handen gekomen. Met mezelf in de weg op de bank gehangen. Beetje raar geslapen, met moeite mandarijntjes pellen. Toch even naar buiten want de hond moet ook de nacht door kunnen, lang buiten gebleven zodat wel 20 plasjes en een drol gepleegd zijn. Nu nog hapje eten en dan in bed tevee kijken. Oogjes open houden want het mag vannacht wel Ãets later dan 04.00 uur wakker. Uurtje of 8 vind ik vroeg zat. Dag allemaal, keep it dry. Dat is vééééééél fijner Fijne avond xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Goedenavond allemaal,Het is me toch gelukt om het was strijken en vouwen te finishen;)En nu vroeg ik me eigenlijk af wat ik nog zou doen, nou niets meer ik ga mijn bed in. Want ik ben een partij slaperig dat wil je niet weten.Dus bij deze meld ik me voor vandaag weer afFijne avond nogof welterusten:lips:Tina:heart: ik weet wel dat niemand ons kan tegen houden van drinken als we zelf willen, ga vooral door met tellen en niet opnieuw beginnen.Dhendro:heart: voor jou hoop ik een Griekse koek en zopie ècht gaaf en het brengt zeker weer een gevulde geldkist inclusief reservepot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Yes Buuf,Ik hou niet van dit grijze weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Spudtie leuk als je mee komt als Nien ook wil komen. Je bent van harte welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hoi,Sorry even geen reacties hier, gaat echt moeilijk maar zet wel door hoor. Maar voel me nu even neerslachtig, boring en onrustig en sjaggy.Heb zin in mc Donalds.Fijne avondx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden