albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dar,ik mag geen rufusal meer gebruiken,er zit een stofje in waar ik niet tegen kan.Ook kreeg ik uitslag allemaalrode bultjes.Dus helaas voor mij niet weggelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Yes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 ----------------------------------------------------Dan was je flink in de bonen Bol:DJa lieve Alf dat heb ik gemerkt toen ik in bed lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Bollie,Gebraden , jonge, wilde duive borstjes??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sjaak, dat je hele stukken kwijt raakt kan misschien te maken hebben met toch afstand nemen van de alcohol. en omdat je minder drinkt, heb je misschien eerder een black out.Die ganzen daar kun je toch honden voor gebruiken? Ze richten speciale honden af. Hoe heten die eng. honden ook al weer die de schapen bij elkaar drijven? Die gebruiken ze daar ook voor. Kan ff niet op de naam komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Schapendoes ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik moest net hals over kop naar mijn kabouter. Hij zag het helemaal niet meer zitten. Heb hem weer wat op gebeurd en lekkere sultana gekocht. Hij eet alleen maar wat soep en vla per dag. Was van de week op de grond gevallen en is duizelig. Geen wonder als je zo weinig eet en dan nog een stoma hebt.Dus moet hij meer gaan eten. Wil eigenlijk weer terug naar het verpleegtehuis. pppppfffffttt. Hebben we net een nieuwe flat, helemaal mooi gemaakt en alles over gehuisd, nu wil hij daar weer weg.We moeten maar wachten tot hij wat beter kan eten en het zonnetje een beetje gaat schijnen, misschien knapt hij dan wel wat op.Nou mensen ik ga ff hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sorry Bollie, kan het niet laten, en nee ik vandaag niet gedronken!Korsakov???? :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Jaaaaa Isje wat ben je goed zeg. Border Collie. Die gebruiken ze ook om ganzen te verjagen Sjaak. Dat zit er van nature in en hoef je niet te leren. Alleen dat ze moeten terug komen als je ze roept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Klopt Bolletje. Word momenteel ook gedaan met honden. Is wel erg arbeids intensief. En zo gauw je weg bent zijn ze weer terug. De ervaring is dat als je ze verjaagd met afschot dat het veel langer duurd voor ze terug zijn. En je wilt niet weten hoe lekker gerookte ganzenborst is. Zowel warm als koud.Af en toe denk ik wel eens dat drank bij mij al het nodige stuk heeft gemaakt. Vooral mijn geheugen. Ik hoop echt dat dit nog ooit goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nien nou is het gebeurd. Echt waar ik ben boos op je. JE GAAT OVER DE KNIE ALS JE HIER KOMT. En als de kids dat zien zal ik zeggen "Kijk dat doet Bol als mamma de draak met mij steekt:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik zal maar niks meer zeggen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Love you Bollie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Accoord met Isa!!!!!Met Ma is het ook zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik ben er weer vantussen. Ik ga even hout halen voor de kachel, dan kunnen we er vanavond wel weer tegen, daarna douchen en eten. Dan kom ik vanavond als mijn maat er nog niet is nog even terug.Bolletje, sterkte met kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 "Lieve Isa vervelend dat je mee denkt? Nee natuurlijk niet meis. Heel graag, maar mijn kabouter is heel moeilijk. Wil niet naar buiten. Kan niet zitten, is te moe, dus allemaal smoezen om maar niets te hoeven. Hij zit de hele dag en gaat vaak naar bed. Hij denkt en denkt maar en zit maar vooruit te staren. Ik heb een hekel aan lopen maar zou graag eens een blokje met hem in de rolstoel gaan rijden, maar ook daar heeft hij geen zin in. Het eten smaakt hem niet, alleen als ik het klaar maak. Hij schelt op veel mensen omdat ze hun eigen zin doen. Dat moet ook want anders gaat hij lopen comanderen en dat wil men niet meer. t'Is gewoon moeilijk en als hij niets wil, kan ik hem met geen mogelijkheid toch dwingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Veel plezier Sjaak en houd je sterk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dar. lief knuffie voor jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Zo net terug van t verpleegtehuisDaar wil ik toch echt niet terecht komen laterDAn mogen ze me toch echt eerst afschieten of een Border Collie op me af sturen...of Sjaak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Of onze lieve BollieLaat alvast een baard staan..nu nog een muts zoeken..en kabouter 2 is geboren..Maar heb dan nog mn eigen Bolliehoop ik, M dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Bloemkool Ies?Hier wordt de broccoligesnedenEn voor mijeen gebakken scharretje!De anderen eten een een cordon bleu..raar woord eigenlijkcordon sanitaire, ken je wel VM?Of Gordon bleuis een Nl zanger die te veel heeft gedronken...Anyway, schar is een ondergewaardeerde vissoortniet duur en zeer smakelijkvind ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Heb ik weerschrijf ik watis er niemand2e keer vandaag:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dan ga ik maar effe online pokeren...tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Alf, Majong spelen met jezelf en twee geinventeerde vrienden, zodat je met z'n vieren bent!Smakelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Geinventeerde = fantasievriendjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden