sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Klopt Bolletje. Word momenteel ook gedaan met honden. Is wel erg arbeids intensief. En zo gauw je weg bent zijn ze weer terug. De ervaring is dat als je ze verjaagd met afschot dat het veel langer duurd voor ze terug zijn. En je wilt niet weten hoe lekker gerookte ganzenborst is. Zowel warm als koud.Af en toe denk ik wel eens dat drank bij mij al het nodige stuk heeft gemaakt. Vooral mijn geheugen. Ik hoop echt dat dit nog ooit goed komt.
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Nien nou is het gebeurd. Echt waar ik ben boos op je. JE GAAT OVER DE KNIE ALS JE HIER KOMT. En als de kids dat zien zal ik zeggen "Kijk dat doet Bol als mamma de draak met mij steekt:devil:
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Accoord met Isa!!!!!Met Ma is het ook zo!!
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Ik ben er weer vantussen. Ik ga even hout halen voor de kachel, dan kunnen we er vanavond wel weer tegen, daarna douchen en eten. Dan kom ik vanavond als mijn maat er nog niet is nog even terug.Bolletje, sterkte met kabouter.
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 "Lieve Isa vervelend dat je mee denkt? Nee natuurlijk niet meis. Heel graag, maar mijn kabouter is heel moeilijk. Wil niet naar buiten. Kan niet zitten, is te moe, dus allemaal smoezen om maar niets te hoeven. Hij zit de hele dag en gaat vaak naar bed. Hij denkt en denkt maar en zit maar vooruit te staren. Ik heb een hekel aan lopen maar zou graag eens een blokje met hem in de rolstoel gaan rijden, maar ook daar heeft hij geen zin in. Het eten smaakt hem niet, alleen als ik het klaar maak. Hij schelt op veel mensen omdat ze hun eigen zin doen. Dat moet ook want anders gaat hij lopen comanderen en dat wil men niet meer. t'Is gewoon moeilijk en als hij niets wil, kan ik hem met geen mogelijkheid toch dwingen.
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Veel plezier Sjaak en houd je sterk hé?
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Dar. lief knuffie voor jou hoor.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Zo net terug van t verpleegtehuisDaar wil ik toch echt niet terecht komen laterDAn mogen ze me toch echt eerst afschieten of een Border Collie op me af sturen...of Sjaak...
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Of onze lieve BollieLaat alvast een baard staan..nu nog een muts zoeken..en kabouter 2 is geboren..Maar heb dan nog mn eigen Bolliehoop ik, M dus;)
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Bloemkool Ies?Hier wordt de broccoligesnedenEn voor mijeen gebakken scharretje!De anderen eten een een cordon bleu..raar woord eigenlijkcordon sanitaire, ken je wel VM?Of Gordon bleuis een Nl zanger die te veel heeft gedronken...Anyway, schar is een ondergewaardeerde vissoortniet duur en zeer smakelijkvind ik..
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Heb ik weerschrijf ik watis er niemand2e keer vandaag:wacko:
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Dan ga ik maar effe online pokeren...tegelijk
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Alf, Majong spelen met jezelf en twee geinventeerde vrienden, zodat je met z'n vieren bent!Smakelijk!!!
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 fantasievriendje= niet bestaand vriendjeof vriendje die men graag wenst..
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 quote: Originally posted by: isaEcht ik zou wel eens met die man willen gaan babbelen... grrr... kan me er zo kwaad om maken... Isje ik zou zeggen ga je gang meis maar je bent binnen 5 min. weer buiten hoor, dat garandeer ik je.Hij is verbaal zo sterk. Maar maak je niet druk lieverd, ik ben al afstand aan het nemen, wil hij niet nou dan maar niet. Vroeger zou ik door drammen maar ik geef hem zijn eigen verantwoording terug. Hij verwacht van mij dat ik de huisarts bel, maar ik heb hem gezegd dat hij dait makkelijk zelf kan, dus vertik ik het. Maar over naar de orde van de dag.Wat ga je eten meis?
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Idd Alf, kan je tenminste zelf kiezen!Bollie, ma is ook weer heel moeilijk de laatste tijd (tijd van het jaar????)
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Alfie twee M etjes kunnen geen kwaad;) Ja en dan een puntmuts op. Wat zal dat genieten zijn voor de twee MM 's.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Bolhttp://altijdeenmening.web-log...kabouter_15_kopie.jpghttp://upload.wikimedia.org/wi.../400px-Metro-M.svg.png
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Nientje, Ouders kunnen proberen om kinderen afhankelijk te houden maar hebben niet in de gate dat ze zelf heel afhankelijk zijn. Ze willen je niet kwijt. Denken vaak dat ze heel hun leven voor jou gezorgd hebben en nu ben jij verplicht dat voor hun te doen. Erg vervelend hoor. Verzinnen allemaal smoezen om jou bij zich te houden.De lucht in de flat van de kabouter was te droog. Ik drie van die dingen gekocht die je aan de radiator moet hangen. Helpt niets volgens hem. Zal de buitendeur maar eens tien min. open zetten, kijken of dat helpt.
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Leuk, leuk Alf. Van Rien poortvliet hé?
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Vroeger als de kleinkinderen er waren en ik Jos kabouter noemde, keken ze me raar aan. Ik zei dan altijd" Ja opa is eigenlijk een kabouter hoor, want hij is al heel oud 254 jaar. Een echte kabouter herken je aan z'n krultenen"Dan moest jos z'n schoenen uit doen en hij heeft inderdaad z'n tenen omhoog staan. Je zag de kids kijken, zo van "Moet ik die rare nu geloven of niet"Ze bleven twijfelen. Toen hoorde ik van de kinderen dat de kleinkinderen op school gingen vertellen dat hun opa een kabouter was.Heb nooit verteld dat hij snachts ging op ruiimen want dan had ik gelogen.
Alf Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Geplaatst 23 januari 2010 Haha Bol prachtighoe reageerden zeop school?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden