Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sjaak, dat je hele stukken kwijt raakt kan misschien te maken hebben met toch afstand nemen van de alcohol. en omdat je minder drinkt, heb je misschien eerder een black out.
Die ganzen daar kun je toch honden voor gebruiken? Ze richten speciale honden af. Hoe heten die eng. honden ook al weer die de schapen bij elkaar drijven? Die gebruiken ze daar ook voor. Kan ff niet op de naam komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest net hals over kop naar mijn kabouter. Hij zag het helemaal niet meer zitten. Heb hem weer wat op gebeurd en lekkere sultana gekocht. Hij eet alleen maar wat soep en vla per dag. Was van de week op de grond gevallen en is duizelig. Geen wonder als je zo weinig eet en dan nog een stoma hebt.
Dus moet hij meer gaan eten.
Wil eigenlijk weer terug naar het verpleegtehuis. pppppfffffttt. Hebben we net een nieuwe flat, helemaal mooi gemaakt en alles over gehuisd, nu wil hij daar weer weg.
We moeten maar wachten tot hij wat beter kan eten en het zonnetje een beetje gaat schijnen, misschien knapt hij dan wel wat op.
Nou mensen ik ga ff hangen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Bolletje. Word momenteel ook gedaan met honden. Is wel erg arbeids intensief. En zo gauw je weg bent zijn ze weer terug. De ervaring is dat als je ze verjaagd met afschot dat het veel langer duurd voor ze terug zijn. En je wilt niet weten hoe lekker gerookte ganzenborst is. Zowel warm als koud.
Af en toe denk ik wel eens dat drank bij mij al het nodige stuk heeft gemaakt. Vooral mijn geheugen. Ik hoop echt dat dit nog ooit goed komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Lieve Isa vervelend dat je mee denkt? Nee natuurlijk niet meis. Heel graag, maar mijn kabouter is heel moeilijk. Wil niet naar buiten. Kan niet zitten, is te moe, dus allemaal smoezen om maar niets te hoeven. Hij zit de hele dag en gaat vaak naar bed. Hij denkt en denkt maar en zit maar vooruit te staren.
Ik heb een hekel aan lopen maar zou graag eens een blokje met hem in de rolstoel gaan rijden, maar ook daar heeft hij geen zin in. Het eten smaakt hem niet, alleen als ik het klaar maak. Hij schelt op veel mensen omdat ze hun eigen zin doen. Dat moet ook want anders gaat hij lopen comanderen en dat wil men niet meer. t'Is gewoon moeilijk en als hij niets wil, kan ik hem met geen mogelijkheid toch dwingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloemkool Ies?
Hier wordt de broccoli
gesneden
En voor mij
een gebakken scharretje!
De anderen eten een
een cordon bleu..
raar woord eigenlijk
cordon sanitaire, ken je wel VM?
Of Gordon bleu
is een Nl zanger die te veel
heeft gedronken...
Anyway, schar is een
ondergewaardeerde vissoort
niet duur en zeer smakelijk
vind ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...