albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Alf,dat is geen fijne bezigheid,zeer deprimerend een verpleeghuis.Vooral voor diegene die er moetverblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Isa,je hoeft niet te antwoorden als je niet wil, maar hoeveel jaar ben jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Albertina, je was dus ziek, maar wat ging er nog meer aan vooraf dan....ls je het niet wil vertellen ok natuurlijk, bij mijzelf werkt het om te weten hoe dat nou precies ging, om het een volgende keer te voorkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 En heb je echt héél erg veel gedronken ??? Was het een mega uitschuiver van een paar flessen of een paar glaasjes teveel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nog steeds niets gelezen. Ik heb net de paardjes verzorgd. Nu ga ik mijn moeder even wegbrengen naar een verjaardagsfeest, Ik heb nog wel een vraagje. Het is net als ik nu drink dat ik vrij vlot een stuk van de film mis. Vroeger was dat nooit het geval, ook al had ik nog zoveel gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hela Sjaak!!!Ik ben gisteren met ma uit geweesr!Dat dit grijze weer maar snel stopt! Dan moet ik niet meer in de ochtendse duisternis gaan drinkbakken ontdooien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ok Isa,La jeunesse!! Ik ben der 43!En toch hou ik nog steeds van muizen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Nee zeg, geen paar flessen,gelukkig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik vind het vaak lastig om alleen te zijn,dat is bij mij de grootste valkuil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Dat is nog piepjong isa,ik wordt 53. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Kleintje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja Isa, inderdaad las ik dat de gemiddeldeleeftijd van de forummers 47 si. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Het sneeuwt hier.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 En hey Tina,Zo als we op z'n Vlaamsch zouden zeggen, "ene uitschuiver bepaalt niet de toekomst"!!!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM,allez, ik ga er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik ook!!Bonne courage tina!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik ben d'r ook weer.Ik voel mezelf moe, hoe het komt weet ik niet. Vanavond komt mijn kameraad, dan gaan we samen wat pachtgronden op een kaart intekenen. Ik heb al tegen hem gezegd: "Gij kunt doen wage wild, mar ik drink nie!" Hij zegt: "Dan ik ok nie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja Isa, En we hebben samen toch regelmatig een fles Jagermaister en de nodige flessen bier weggetutterd. Maar hij is niet verslaafd. En ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hoi, Sjakie,Hoe staan de weilanden en de jacht ervoor daar?Hier in de Vlaamse weiden triest!! Kan niet wachten tot maart!! Dat er weer es war kan gebeuren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ha Nina, De jacht is nog gesloten vanwege het weer. Maar het wordt tijd dat hij weer open gaat, want het is triest als je ziet hoeveel ganzen er op de percelen wintertarwe zitten. De boeren blijven aan het bellen, maar ik mag nog niets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Fazanten!!! Maar idd mag nog niet!! Jonge duifjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ja Isa, je hebt gelijk. Morgen dan ben ik trots. Ik ben nu ongeveer drie weken bezig, maar daarvoor kan ik me niet meer herineren dat ik zondagsmorgens fit was. En nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hoi Dar, jagermeister vind ik wel lekker. Maar ook met drankjes die ik niet lekker vind lukte het vroeger goed. Want mijn ervaring is / was dat als je doorzet ieder drankje vanzelf lekker wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Isa,Een jong, gebraden duifje met dille en laurier!!Een beetje laten stoven achteraf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 De borstjes van jonge duifjes kun je ook heerlijk bakken als biefstuk. Overheerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden