Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Fazanten met jongen? Daar is het nu de tijd toch nie voor. Is die hen van slag geweest of zo?
Als ze straks groot zijn kun je er af en toe een uitpikken en lekker oppeuzellen.

Geplaatst

Jammer Tina; toch hier komen bij trek. Het heeft mij altijd goed geholpen; hier blijven
hangen tot de trek over is.

Hier alles ok; druk met man, werk en mezelf (in willekeurige volgorde). Ik heb het gevoel dat
ik een beetje achter mezelf aan loop te sukkelen. Wat ontevredenheid dat ik te weinig heb
gedaan aan bepaalde zaken de afgelopen jaren. Af en toe het gevoel dat ik nog steeds een kater
van me af moet schudden en dat na bijna 11 maanden. Toch proberen in het nu te blijven;
nu wel lekker bezig, dat positieve gevoel bij me zien te houden ;)

Het begint hier eindelijk wat kouder te worden; van het weekend en begin volgende week
waarschijnlijk sneeuw en dus wat winterwerk, hard nodig, reservepotje van de zomer laat
al een paar weken een bodem zien :wacko:

Geplaatst

Ik ga mn pecee vast uitzetten
De laatste paar uur is er niet veel meer uit mn handen gekomen. Met mezelf in de weg op de bank gehangen. Beetje raar geslapen, met moeite mandarijntjes pellen. Toch even naar buiten want de hond moet ook de nacht door kunnen, lang buiten gebleven zodat wel 20 plasjes en een drol gepleegd zijn.
Nu nog hapje eten en dan in bed tevee kijken. Oogjes open houden want het mag vannacht wel íets later dan 04.00 uur wakker. Uurtje of 8 vind ik vroeg zat.
Dag allemaal, keep it dry. Dat is vééééééél fijner :)
Fijne avond xxx

Geplaatst

Goedenavond allemaal,

Het is me toch gelukt om het was strijken en vouwen te finishen;)

En nu vroeg ik me eigenlijk af wat ik nog zou doen, nou niets meer ik ga mijn bed in. Want ik ben een partij slaperig dat wil je niet weten.

Dus bij deze meld ik me voor vandaag weer af

Fijne avond nog

of welterusten:lips:

Tina:heart: ik weet wel dat niemand ons kan tegen houden van drinken als we zelf willen, ga vooral door met tellen en niet opnieuw beginnen.

Dhendro:heart: voor jou hoop ik een Griekse koek en zopie ècht gaaf en het brengt zeker weer een gevulde geldkist inclusief reservepot

Geplaatst

Suusje,
Ik zit hier net een sms te sturen naar een vriendin omdat iedereen hier blijkbaar andere dingen te doen heeft!!!!

De kids slapen en ik wil iets doen!!!!

Geplaatst

Hi VM, kom gaan we samen naar de mac-D

Sorry maar ik heb het echt even zwaar nu op de 2e dag, heb ff het gevoel waar doe ik het voor, jaja voor de kids en man en mijzelf maar mijn gevoel en zucht zegt wat heel anders, en bij de winkel waren er alleen maar steeds mensen met wijn enz voor me in de rij grmmbl.

Geplaatst

Ken ik perfect Suusje,

Ik zit ,nu de kids slapen zijn en de man even uit huis is , mezelf gek te maken!!

Gelukkig wonen wij afgelegen en zou ik al terug mijn kleren moeten aandoen en de auto nemen!
Anders had ik al lang een fles wijn gaan halen!!

Geplaatst

Hmm Kebab is ook erg lekker maar leverd hij ook hier bij mij hahah, is een eindje rijden naar hier...

Ik ga ook ff oudste op bed gooien, nou ja leggen en dan naar de mac rijden ach is beter dan naar de gall en gall i quess?

En moet je nadenken dat ik vanaaf een pan spaghetti en 2 grote zalm salades zelf heb gemaakt he!!!! irri.

Geplaatst

K' weet nie? Dat gebeurd soms?? Mensn zijn met andere dingen bezig??

Suus ik zit hier ook te strijden!!!

Ben nu even alleen, wat niet altijd zo goed is???

Samen Kebab dan maar?

Geplaatst

VM sorry maar ik heb al 2 quarter pounders opgehaald, de mac zit hier 2 straten verder en geloof me het was glad, het sneeuwt hier vrij hard!!!

Maar ik deel er virtueel wel eentje met je..
Morgen de kebab maar doen dan,
Ja schat ik weet dat je ook aan het strijden bent, dat is het ook echt, een strijd. In je hoofd wil je het niet maar er is zo een ...verlangen die maar zegt hmm lekker.. Je bent echt in tweestrijd. Hier zijn er avondwinkels maar ik weiger om toe te geven maar ik ga van nerveus tot zenuwachtig tot ronduit benauwd en boos.'
Gaat dat ooit over.
X

Geplaatst

Nien en Suus, zoveel mogelijk praten met elkaar. Dat helpt enorm omdat jullie nu allebei erg moeilijk zitten. klaag, scheld, huil maar. Je weet wat die ander voelt, dat is delen.
En weet een ding, morgenvroeg staan jullie allebei trost op, zonder schuldgevoel, zonder het gevoel gefaald te hebben, maar met een trots gevoel dat je het toch gehaald hebt. Houd je daar aan vast meiden. Jullie kunnen het.
Suus als het goed is is die kwaadheid morgen om geslagen in trots. Trots dat je sterk bent geweest.

Geplaatst

Ja lief bolleke dat zullen we vast en zeker zijn morgen maar het is zo zwaar, ik dronk smorgens al bwv dus zo aan het eind van de dag ben je dan zo gestressed, moe van die twee kleine mannekes en alles wat je doen moet dat ik het s'avonds nog zwaarder vind. Vandaag de tuinen gedaan en weer mooi gemaakt, boodschappen, kids spelen, veel gekookt en nu zit ik ff op mn top en ga ook zeker wat rustgevends vragen aan de arts voor de eerste twee weken. Anders zit ik tegen de muren aan.
Nien en ik hebben idd veel overeenkomsten dus we kunnen veel aan elkaar hebben. Jammer dat er zoveel triggers zijn met alc.
Oook voor jou Bol :heart:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...