Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Beetje gegeten, en nu gluurt er een dutje achter mn ogen....Maar even doen dan. Kort. Beter nu dan straks. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 quote: Originally posted by: womanAlberto !! Piesveuk !! Haha Woman, `t is wel realiteit hoor, Will zegt ook altijd je eet toch ook was het dan ook af. pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Isa, vind je dat niet griezelig in het donker, of is het dan al licht ?Zat vanmorgen ook te denken aan het park maar oei, nee toch maar even niet gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Jeetje Isa wat een drukke ochtend, ik wist niet dat ham-sterweken met ham te maken had;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Sopje laten staan en na het eten direct in sopje laten weken. Ik was ook nooit direct na het eten af, maar juist als ik iets te eten maak of koffie zet. Als ik dan even moet wachten tot het water kookt of de eieren klaar zijn doe ik snel even de afwas. Nog een tip van de eeuw, deze is echt geweldig, leg aluminium folie op je gasfornuis, wel je gaspitten uitsparen natuurlijk, en je hoeft nooit meer je gasfornuis schoon te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hé Woman dat vind ik ècht de tip van de eeuw, dank je ga daar vanaf vandaag meteen gebruik van makenEn nu ga ik mezelf maar even activerentot later vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Maar Woman, die alufolie wordt dan toch ook vettig?Ik vind er niks mis mee om eens lekker te gaan schoonmaken.Met de boender en de borstel, hup van frisse hollandse meiden.Het wordt aantrekkelijker als je schoonmaakmiddelen gebruikt die je zelf erg lekker vind ruiken. Dat je even later je kamer binnenkomt en zo lekker die schone lucht opsnuift... hmmmm!Wat ik nu ondertussen dus aan het doen ben, tussen het broodbakken door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Vie, dat is heel goed wat jij tegen suus zegt..ze denkt dat ze nooit een kater had omdat ze het wellicht gewend is..suus: houd je ons op de hoogte?isa, doe jij dr frank, doe je dat online oid?heb er goede dingen over gehoord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Spudtie p.b.tje terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Middag allen,Kids zijn even buiten spelen!Alles goed Bollie?Suus ik ken je niet maar herken veel van mezelf in je!Alf, Vie, W. bij het bijlezen van ook gisteren en vandaag heb ik hier in mijn eentje zitten lacchen tot ik tranen in m'n ogen had!!! Jullie zijn geweldig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 `Zo eindelijk iets actiefs gedaan, lekker de kindjes in bad gestopt, nee tegen mezelf gezet toen ik een speurtocht naar drank in kasten wou beginnen.Toen heel gezellig met de kindjes gekletst en nu ff eitje bakken met ham, thanks voor het idee haha.Wat me dus opvalt is dat nu ik aan de 2e dag niet drinken ben begonnen mijn honger terugkomt terwijl ik met drank zo een week niet at zelf soms:$Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me wel zwaarder valt dan ik dacht en aan de andere kant wil ik gewoon dat het me nu lukt. Ik ben wel erg snel geirriteerd moet ik zeggen.Gewoon de knop omzetten werkt voor mij nl. niet.wE SHALL SEE.Alf goedemorgen, je kent mij nog niet maar ben hier al eerder op het forum geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM ook goedemorgen. Je kan me denk ik wel vinden bij wieiswie op de 2e pagina.Wat herken je dan als ik vragen mag? Misschien kan ik er iets mee nl.Lianne ik ga proberen om actief mee te schrijven weer.Nu eerst een eitje bakken en even de zenuwen afschudden, figuurlijk dan hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus, Mijn jongens zijn 3(bijna 4) en 8.Ik struggle ook dagelijks nog. Vaak gaat het goed maar soms ook niet!Doe je best meid!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM wat toevallig die van mij zijn dus ook bijna 4[maart] en bijna 8!!! Grappig eigenlijk wel. enne erg goed en sterk van je. Misschien vaar ik wel mee.Isa ja idd erg vet en erg zoet eten en veel ook, mag ook wel weeg 44 kilo maar ben ook maar 1,60 dus.Zo eitjes gebakken. wat een drukte hier thuis en dan is man nog aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Alluminiumfolie doe ik dus ook al jaren op het fornuis, helpt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus waarschijnlijk heb je net als ik, een sterk gestel. Toen ik 33 was merkte ik amper wat van die drank. Dacht ik. Pas toen ik 45 werd begon ik me iets te realiseren en ik ben er pas echt iets aan gaan doen toen een heel goede vriend van me overleed aan de gevolgen van zeer regelmatig teveel drankgebruik. En ik hou niet van dramaverhalen, maar pas op. Wat je nu nog niet meteen voelt als schadelijk, hoopt zich stiekem op in je systeem en als je de klap krijgt.... dan heb je spijt.Dus ik zou zeggen, geef jezelf nu de kans om je leven helder en nuchter aan te gaan.Lianne, alweer uitgelogd maar toch Isa, een lekker fris begin van de dag heb jij gehad. Mijn sportschool opent op zaterdag pas om twaalf uur, dus straks ga ik er nog wel heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus die van mij wordt 13 maart 4 en de andere 3 mei 9!!!Welkom in de boot!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Goeie morgen Nieneke. Hier alles goed hoor, behalve dat ik m'n band te hard op gepompt heb, dus...... je raad het al lekke band. moet hem dadelijk gfaan plakken. 't Is de achterband dus vervelend. Van schilderen komt weer niets. Uitstelgedrag zullen we maar zeggen.Jij gaat lekker hé meid? xxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Ik doe m'n best he Bollie!!!Heb jij zo'n bandenplak setje? En een badje om te zien waar ie stuk is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hey die Vie. Dadelijk weer sporten? Heerlijk joh.Suus je bent al vanaf 4-09 lid van het frum. Betekent dat dat je al eerder een poging gedaan hebt, te stoppen? Is dat toen gelukt?Hopelijk kom je gauw wat aan met eten. Lekker veel slagroom eten en veel volle melk drinken. Veel tussendoortjes, altijd goed. Je komt vanzelf aan hoor, geef het de tijd.Verplicht jezelf om, om het uur iets te eten maakt niet uit wat, alles wat je lekker vind, je mag nu jezelf gaan verwennen, want je verdient het.Nien ja zeker hoor, heb al vaak banden geplakt dus weet hoe ik het moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 VM haha die van mij D. wordt op 2 maart 4 en de oudste J 18 mei dus ook dezelfde maanden. Weird. Ja''pakt een peddel'' ik vaar mee.Isa ik heb maat 34 idd maar heb ook geen aanleg ondanks dat mijn hele familie zwaar is. maar ik zie er niet extreem mager uit hoor. Hoor wel vaak door mijn kleinheid en smalheid dat ze denken dat ik 20 ben, soms leuk soms ook niet hoor.Vie, ja mijn huisarts zegt ook vaak dat ik een sterk gestel heb en dat ik ook makkelijk van mezelf af delegeer, ik zorg voor iedereen alleen mezelf sla ik graag over. raar maar waar.Ja ik weet het ik heb een oom die alcoholist is nou die wil je niet zien bw. zo slecht ziet die eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Suus de tijd dat ik dronk, at ik ook niet. Rede, als je niet drinkt, heb je gauwer effect van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suus!Bollie zie dat je het juiste gaatje plakt!Ik ben nu even verplicht om naar wicky the viking op tv te kijken! Maar ik vind de muizen van Warner bros leuker, of Barbapapa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hi Bolletje, nee toen is het niet gelukt, ik hield mezelf voor de gek. Ik was toch geen alci enzz. Daarna weer op volle kracht verder, nu ben ik er echt zat van om iedereen te kwetsen en wil er zijn voor mijn gezin en weer een mooi leven opbouwen maar het valt me wel zwaar moet ik zeggen.Aankomen hoef ik niet zoveel hoor want het is redelijk in verhouding bij mij. Ik ben geen gratenpakhuis haha gewoon slank. Ik ben wel tevreden met mijn maatje 34 maar 36 mag ook. Het hoort bij mij. Maar ik heb gisteren zuurstokken gekocht:huh: dat is dus niks voor mij maar ik heb er trek in. De vorige keer dat ik stopte ging ik elke dag om half negen aan de zoute haringen, ik geloof dat Dar dat toen erg vies vond hahaha.Zo ik ga een emmertje sop maken, niet omdat ik wil maar omdat ik vind dat ik gewoon wat moet gaan doen nu en niet moet gaan nadenken.Ik lees en schrijf wel mee hoor zo.Dikke knufvoor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Idd Isa!!Warme douche of als je 'm in huis hebt sauna helpt!!Afleiding zoeken! Ook al is naar muizen op tv kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden