Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 januari 2010

Otje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sopje laten staan en na het eten direct in sopje laten weken.
Ik was ook nooit direct na het eten af, maar juist als ik iets te eten maak of koffie zet. Als ik dan even moet wachten tot het water kookt of de eieren klaar zijn doe ik snel even de afwas.
Nog een tip van de eeuw, deze is echt geweldig, leg aluminium folie op je gasfornuis, wel je gaspitten uitsparen natuurlijk, en je hoeft nooit meer je gasfornuis schoon te maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Woman, die alufolie wordt dan toch ook vettig?
Ik vind er niks mis mee om eens lekker te gaan schoonmaken.
Met de boender en de borstel, hup van frisse hollandse meiden.
Het wordt aantrekkelijker als je schoonmaakmiddelen gebruikt die je zelf erg lekker vind ruiken. Dat je even later je kamer binnenkomt en zo lekker die schone lucht opsnuift... hmmmm!
Wat ik nu ondertussen dus aan het doen ben, tussen het broodbakken door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen,

Kids zijn even buiten spelen!
Alles goed Bollie?:present:

Suus ik ken je niet maar herken veel van mezelf in je!

Alf, Vie, W. bij het bijlezen van ook gisteren en vandaag heb ik hier in mijn eentje zitten lacchen tot ik tranen in m'n ogen had!!! Jullie zijn geweldig!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

`Zo eindelijk iets actiefs gedaan, lekker de kindjes in bad gestopt, nee tegen mezelf gezet toen ik een speurtocht naar drank in kasten wou beginnen.
Toen heel gezellig met de kindjes gekletst en nu ff eitje bakken met ham, thanks voor het idee haha.

Wat me dus opvalt is dat nu ik aan de 2e dag niet drinken ben begonnen mijn honger terugkomt terwijl ik met drank zo een week niet at zelf soms:$

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me wel zwaarder valt dan ik dacht en aan de andere kant wil ik gewoon dat het me nu lukt. Ik ben wel erg snel geirriteerd moet ik zeggen.

Gewoon de knop omzetten werkt voor mij nl. niet.

wE SHALL SEE.

Alf goedemorgen, je kent mij nog niet maar ben hier al eerder op het forum geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM wat toevallig die van mij zijn dus ook bijna 4[maart] en bijna 8!!! Grappig eigenlijk wel. enne erg goed en sterk van je. Misschien vaar ik wel mee.

Isa ja idd erg vet en erg zoet eten en veel ook, mag ook wel weeg 44 kilo maar ben ook maar 1,60 dus.

Zo eitjes gebakken. wat een drukte hier thuis en dan is man nog aan het werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus waarschijnlijk heb je net als ik, een sterk gestel. Toen ik 33 was merkte ik amper wat van die drank. Dacht ik. Pas toen ik 45 werd begon ik me iets te realiseren en ik ben er pas echt iets aan gaan doen toen een heel goede vriend van me overleed aan de gevolgen van zeer regelmatig teveel drankgebruik.
En ik hou niet van dramaverhalen, maar pas op. Wat je nu nog niet meteen voelt als schadelijk, hoopt zich stiekem op in je systeem en als je de klap krijgt.... dan heb je spijt.
Dus ik zou zeggen, geef jezelf nu de kans om je leven helder en nuchter aan te gaan.

Lianne, alweer uitgelogd maar toch :heart:

Isa, een lekker fris begin van de dag heb jij gehad. Mijn sportschool opent op zaterdag pas om twaalf uur, dus straks ga ik er nog wel heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Nieneke. Hier alles goed hoor, behalve dat ik m'n band te hard op gepompt heb, dus...... je raad het al lekke band. moet hem dadelijk gfaan plakken. 't Is de achterband dus vervelend. Van schilderen komt weer niets. Uitstelgedrag zullen we maar zeggen.
Jij gaat lekker hé meid? xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Vie. Dadelijk weer sporten? Heerlijk joh.

Suus je bent al vanaf 4-09 lid van het frum. Betekent dat dat je al eerder een poging gedaan hebt, te stoppen? Is dat toen gelukt?
Hopelijk kom je gauw wat aan met eten. Lekker veel slagroom eten en veel volle melk drinken. Veel tussendoortjes, altijd goed. Je komt vanzelf aan hoor, geef het de tijd.
Verplicht jezelf om, om het uur iets te eten maakt niet uit wat, alles wat je lekker vind, je mag nu jezelf gaan verwennen, want je verdient het.;)

Nien ja zeker hoor, heb al vaak banden geplakt dus weet hoe ik het moet doen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM haha die van mij D. wordt op 2 maart 4 en de oudste J 18 mei dus ook dezelfde maanden. Weird. Ja''pakt een peddel'' ik vaar mee.

Isa ik heb maat 34 idd maar heb ook geen aanleg ondanks dat mijn hele familie zwaar is. maar ik zie er niet extreem mager uit hoor. Hoor wel vaak door mijn kleinheid en smalheid dat ze denken dat ik 20 ben, soms leuk soms ook niet hoor.

Vie, ja mijn huisarts zegt ook vaak dat ik een sterk gestel heb en dat ik ook makkelijk van mezelf af delegeer, ik zorg voor iedereen alleen mezelf sla ik graag over. raar maar waar.
Ja ik weet het ik heb een oom die alcoholist is nou die wil je niet zien bw. zo slecht ziet die eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bolletje, nee toen is het niet gelukt, ik hield mezelf voor de gek. Ik was toch geen alci enzz. Daarna weer op volle kracht verder, nu ben ik er echt zat van om iedereen te kwetsen en wil er zijn voor mijn gezin en weer een mooi leven opbouwen maar het valt me wel zwaar moet ik zeggen.
Aankomen hoef ik niet zoveel hoor want het is redelijk in verhouding bij mij. Ik ben geen gratenpakhuis haha gewoon slank. Ik ben wel tevreden met mijn maatje 34 maar 36 mag ook. Het hoort bij mij. Maar ik heb gisteren zuurstokken gekocht:huh: dat is dus niks voor mij maar ik heb er trek in. De vorige keer dat ik stopte ging ik elke dag om half negen aan de zoute haringen, ik geloof dat Dar dat toen erg vies vond hahaha.
Zo ik ga een emmertje sop maken, niet omdat ik wil maar omdat ik vind dat ik gewoon wat moet gaan doen nu en niet moet gaan nadenken.

Ik lees en schrijf wel mee hoor zo.

Dikke knufvoor allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...