Emmaroos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Goed Jane, het gaat met de Refusal erg goed.Nu de gedachten nog af en toe maar oh wat ben ik er blj mee.Ben ook weer aan het werk en dat is zo vermoeiend maar heerlijk.Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Voor mezelf goed, maar met zoon in zwaar weerdus toch lastig weermaar das niet voor hier hoorkomen we wel uiten gelukkig geen echte trigger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mona Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Nog geen berichte van Suusje? Of lees ik er totaal overheen? Voor wie nog blijft zitten: een fijne avond verder. Voor wie straks net als ik onder de wol kruipt: Maak er wat van vannacht . Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Wing,Een leven met drank!Wat bedoel je Wing?In mijn forum periode is er in ruime mate gesproken over hetgeen drank doet.Lees de taloze verhalen bij wie is wie b.vWe lezen over schuld -schaamte- verloedering- het niet aan afspraken houdenhet naar de flessenbak sluipen- snel de winkel in en uit.Met een kater naar de rustige kassa, om niet te hoeven wachten.Relaties die verstoord raken. Het gestel wat ondermijnd wordt.Wat nog meer, moet er vermeld worden?Aangezien we hier het drankgebruik willen aanpakken is het belangrijker, hoe er vanaf te geraken.Drinken en drinkverhalen kennen we allen, dat heeft weinig toegevoegde waarde.Er zijn legio verhalen te bedenken en veel verhalen worden in alle kleurschakeringen gebracht.Hier is het doel stoppen en daar wordt over gesproken.Groet Soothe.P.S, mocht ik je verkeerd begrijpen, dan even een toelichting gaarne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 En..drinken doet ook iets met ons, ook dat wordt veel vermeld!De rust en ontspanning in de roes.Het minder geremd zijn.Minder piekeren en tobben!Al deze zaken heb ik voorbij zien trekken!Degenen die drinken hebben dit alles al gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 welterusten voor wie nog leest,slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Dag JaneRust lekker uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Oké, mijn veiligheid is niet in het geding, maar het is goed. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Goeienavond!Ik vind het een fijne discussie en merk ook dat na Wing zijn verhaal en de eigen woorden van Alf, mij de woorden van Dendhro ook als heel prettig binnenkomen. Van de laatste denk ik dat dat de manier is om het gemis tegemoet te treden. Door te zijn. Geheeld te zijn? Jezelf als heel te zien? Nou dat is toch prachtig? Maar het bestaat natuurlijk beiden.En ik vind het fijn om het daar over te kunnen hebben.Soothe wat stoort jou hieraan? Heb ik iets gemist? Niemand promoot het gebruik van A. Sommigen willen en moeten nog wat ontrafelen.Anderen zetten ons aan het denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Rapilos, afgezien van de toestanden.Hoe voelt het, zo'n mooi getal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Cathy, mij stoort niets, Ik vroeg enige verduidelijking.Dat is alles.Ben niet zo snel verstoord.Ook zeg ik niet dat iemand alcohol promoot.Zie dat nergens terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Lieve schatten van mensen,Veel dank voor al jullie felicitaties.Zoon is net weg, rare verjaardag geweest, zo op een ander adres zonder man.Nou ja, hij kwam wel langs met een grote bos rode rozen, wat me weer bezwaard deed voelen.Hij zou alleen een mailtje sturen omdat het anders allemaal te emotioneel zou worden.Het werden 2 mails, 1 keer een sms, persoonlijk langskomen met een uitnodiging om ergens koffie te gaan drinken wat ik geweigerd heb.Zo moeilijk allemaal, soms denk ik, laat me nu even met rust, dan kan ik het wat beter laten bezinken allemaal.Hij drinkt nu al 12 dagen geen druppel meer.Net zolang als ik weg ben dus.Tja, dat dat nu ineens kan he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Soothe,Afgezien van de toestanden, voelt 55 als een heel mooi getal, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Rapilos, was ik nog maar zo jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Wingchun, jammer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Soothe,Gisteren kon ik het getal nog omdraaien, was ik nog jonger:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Onomkeerbaar.Veel sterkte met het gedoe (Adam)Het is allemaal niet niets.Hopenlijk een beter jaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Tja, een beter jaar, dat hoop ik ook, maar heb geen idee hoe dit jaar gaat aflopen.Wil nu eindelijk is voor mezelf kiezen, dat dacht ik ook op oudejaarsavond; 2010 wordt mijn jaar.Als ik nu niet voor mezelf kies, gebeurt het nooit meer.Maar het is nog veel minder eenvoudig als ik al dacht.Zelf loslaten zou nog wel lukken, maar als je niet losgelaten word, wordt het toch wel heel erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 hallo allemaal. ik log nog even in na mijn uitbarsting van vanmiddag, ik heb niet gedronken, zou ik een beetje zwak van mezelf vinden na meer dan een maand, wel geslapen tot net, ik lees nog even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Wing, lief van je. Je bent heel waardevol. Je weet dat.Blijf jouw mooie woorden verspreiden! Ze doen mij en ook anderen goed!en nu ga ik mijn bedje opzoeken.Welterusten allemaal..... en Suus, kom je nog melden hoe het was vandaag?Voor iedereen waar ik niet op kon reageren vandaag...... alle liefs en slaap lekker.xxxCathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Goed van je Jacc, niet gedronken!En ik weet dat dat echt niet meevalt op zulke momenten, en ach, slaap geeft ook wat rust he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Ha Rapilos, ik ben helemaal vergeten in mijn kwaadheid om je te feliciteren meis,van harte!!! Gaat het het beetje met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Lieve mensen,Ik ga toch maar proberen te slapen, erg onrustige nachten de laatse tijd.Maar goed, ga het gewoon weer proberen.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 dag cathy, welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Nog even voor Jacc,Dank voor je felicitatie.Hoop voor je dat je je weer wat rustiger voelt.Slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden