Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 januari 2010

alaine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen

Jane
wat was je laat gisteravond...

Vm
Er bestaat een programma Spoorloos,
maar dat is niet voor zwembroeken
dacht ik
Gisteren overigens nog gezien
was weer hemelschreiend..
wat doen mensen elkaar toch aan..
Die kebab....
Had je gewaarschuwd VM!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb hier vanochtend poep moeten rapen. Het waren flinke jongens hoor. Dus moet ik dat anders doen. Ja Hij moet aankomen dus wat doe je dan. Je zet een hele bak van allemaal lekkers neer zodat hij de hele tijd kan eten. Nou dat heb ik geweten hoor.
Verder vandaag weer naar Peter toe. Zal me benieuwen als ik terug kom. Hij lag vanochtend op de bank. Zal mij benieuwen of m'n bank het houdt. Nou ja het is leer. Goed mensen ik ga wat doen.
Later allemaal:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ies
Jazeker.
Hoewel....
heb vrijdag een bijeenkomst bij mijn zus
man is in het voorjaar overleden aan kanker
Ze heeft nu de steungroep uitgenodigd voor een
etentje en gezellig samenzijn
Allemaal hele leuke mensen..
Die ook flink van wijn e.d. houden
Maar ben er op voorbereid
Gaat lukken
anders moet ik weer opnieuw
gaan tellen
tot de 100...
En bovendien
bij de 100 staat me een verrassing te wachten
van M. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos van harte :present::moon::present:

Ben gisterenavond nog even langsgekomen om jullie voor de felicitaties te bedanken en daarna met een plof in bed gevallen.
Staat nogal wat om mijn to(o) do lijstje de laatste tijd. Help mijn zus en zwager met verhuizen...de boel verven etc. en vooral veel sjouwwerk. Best wel lekker hoor die lichamelijke inspanningen; want het wordt als resultaat erg sfeervol in en rondom hun nieuwe 'stulpje' midden in de bossen, maar het vergt nogal wat van me.
Diverse burn-outs in mijn leven achter de rug en dat speelt toch altijd weer op na lange dagen.

Heb zondag met familie en vrienden mijn verjaardag gevierd en het was erg gezellig. De eerste verjaardag samen met mijn nieuwe vriendin (we hebben een relatie vanaf mei vorig jaar) én de vrouw waarmee ik 22 jaar lang een lat-relatie heb gehad was er ook bij....bijzonder, omdat ze nog steeds diepe gevoelens voor mij heeft. Ze is werkelijk onvoorwaardelijk in de liefde want ze gunt het mij dat ik zeer gelukkig ben met N. en wil de vriendschap die we nog hebben evenzo onvoorwaardelijk laten doorgaan zonder zich buiten te sluiten...ik ook uiteraard. De 2 vrouwen kunnen het overigens goed met elkaar vinden; er zit geen addertje onder het gras wat A. betreft.

Mijn God, wat heeft A. haar trouw en geduld bewezen gedurende de periode dat ik als bezonken halve zool door het leven ging....heeft toch 16 van de 22 jaar een belangrijke stempel op onze relatie gedrukt.
Kan het kortom zeer waarderen dat ze er bij was.

Ik had 3 flessen wijn in huis gehaald die met 8 mensen (dus) met mate zijn geledigd. Men respecteert (ik hoef er nog niet eens om te vragen) dat ik geen beschonken toestanden in huis wil en dat maakt het voor mij goed handelbaar.
Origineel....we hebben de Tango in polonaisevorm door het portiek gedanst :D

Op het persoonlijke vlak: géén problemen met onthouding en ik ben gestopt met het uitproberen van diverse AD medicatie. Viel niet goed....ben er in totaal een klein half jaar mee bezig geweest, vond het welletjes, na overleg met mijn psych uiteraard.
Handhaaf de rust in mijzelf door te mediteren en alles met mate te doen; neem nog wel afentoe een pammetje als ik daar behoefte aan heb.
N. is een grote steun die mij er vriendelijk op attent maakt een tandje lager te schakelen als ik weer eens teveel hooi op de vork neem....wat dat betreft is zij gedisciplineerder dan ik B)
Heb van haar een 'reading' als verjaardagscadeau gekregen die ik na de verhuizing wil ondergaan; vanuit rust. De verbinding met 'wat meer is' vind ik nog steeds waardevol....ben stabieler zodat ik dat met de voetjes op de grond kan benaderen.

De Boei is nog steeds de plek waar ik als deelnemer en vrijwilliger graag kom..
Zo, dit is het voor nu....heb jullie weer op de hoogte gebracht. Ik vind het spijtig niet op de hoogte te zijn hoe het jullie vergaat maar zoals eerder gezegd, heb eenvoudig niet de tijd om bij te lezen.
Wens jullie een droge dag en een alcovrij leven toe....het is zó waardevol om werkelijk jezelf te kunnen zijn :light:
Tot 1 volgende keer :)

Lieve groet,
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke hoe gaat het met je huiskalf? Heeft hij een beetje kunnen slapen?

Wilde even naar de dierenzaak maar auto onder de vorst dus ff flink met antivries gespoten op de ruiten. Jawel hoor snuffel de snuffel, mjammie mijn auto werd spontaan een gremlin zo rook dat spul naar alco. Ben maar ff naar binnen gegaan want kreeg de neiging om te blijven snuiven, net zoiets als stoppen met roken en de lucht ervan willen inademen. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mezelf even opgepimped, ben een beetje somber ivm ha bezoek vanmiddag, help me herrinneren dat ik in het vervolg s'morgens zulke afspraken plan dan ben ik er van af en zit ik niet uren te piekeren, kortom een ware rotdag hier en moet me echt overal toezetten maar raar maar waar ik heb wel in mijn hoofd zitten dat ik geen alc. wil vandaag. Ik heb zin om met een mooi boek vanavond in mijn nieuwe kamer te zitten en gewoon weg te dromen bij een verhaal,niet van de wijn. Hmm rare stemming.

Ik zal zo even teruglezen en evt reageren.

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Druppie
Ja met het kalf gaat het goed hoor. Alleen hij drinkt heel erg veel, das minder. Wijst soms op een nieraandoening. Hij vind het water uit de vijver die ik onder de trap heb, het lekkers. Verder is het lo'n lobbes, heerlijk gewoon, Hoe is het met jouw diertjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke kan ook suiker zijn maar omdat hij zo mager is heeft hij miss ook gewoon gebrek aan vocht. Mijn beestje zij kee, liggen heerlijk te maffen in hun warme mandjes. Opvangegeltje zit heerlijk te smullen van wat kattenvoer en vertikt het om verder te gaan met zijn winterslaap ondanks al het hout wat er ligt. Vanmorgen een klein mager konijntje gezien in het park maar kreeg hem niet gevangen om te kijken of er iets mee aan de hand is. Vanmiddag weer terug met de scoot want die is sneller als ik hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog even over de vraag van Wing
nagedacht: het worstelen met een gat..

Dat gat is er altijd geweest
het is ergens ontstaan in de opvoeding
en symboliseert een gebrek, een gemis
een leegte, door iets wat je niet hebt gehad..
of niet goed is afgebouwd.
Dat gat heb je altijd geprobeerd op te vullen
met van alles en nog wat
krampachtig, want je wilde dat gat niet zien,
niet ervaren, niet over nadenken..
Op een gegeven moment heb je
ontdekt dat drank goed helpt om dat gat
te vullen, je irriteerde je er niet meer aan
het leek er niet meer te zijn en in een jolige
bui tekende je zelfs iets leuks om dat gat heen,
je stak er de draak mee.
Maar het gat bleef.
Dan besluit je om niet meer te drinken
en weer ga je dat gat uit alle macht opvullen:
je drinkt meer koffie, zit uren op het forum
zoekt psy-hulp, hebt eetbuien, gaat veel sporten etc.
Je trekt zoals W. het zo treffend zegt
nu aan de andere kant van dat gat.
Het een nog het ander lijkt tot een oplossing te leiden
Wat dan te doen?
Ik denk dat je niet meer moet trekken of
krampachtig blijven opvullen wat niet
(meer) te vullen is...
Stop met trekken en vullen en kijk eens
naar dat gat, wat doet het met je?Is het wel een gat...?
Ja, dan kun je depressief worden
en verdrietig want je ziet in eerste
instantie alleen de leegte en het gemis
En wanhopig, want moet je nou zo verder?
Maar dan kún je ook verder, ok, er is een gat
ik krijg het nooit gevuld, dat is dan maar zo
maar ik kan er wel iets voorhangen, iets anders van maken,
zodat ik het niet meer zie, nee geen ontkenning
ik weet dat er een gat achter zit, maar ik hoef
er niet steeds naar te kijken.
Hang er iets moois voor, iets wat inspireert
waar je vrolijk van wordt en energie van krijgt
Een mooi borduursel van Woman
of een schilderij van Bol of Caro
of een mooie gedachte van Wing
of een pianostuk van Soothe
Een grap van Suus
een motto van Witte
Een foto van de hond van Tapas, de kat van..
Een portret van je kinderen, je partner...
Of, en vooral, iets moois wat je in jezelf hebt gevonden
omdat je gestopt bent met verdoven
en dan valt er nog zoveel te ontdekken
met of zonder hulp
dat kost alleen tijd
maar gun jezelf de ontdekking!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patatteke, nee ik mocht hem niet houden maar wel kopen en dat heb ik dus gedaan maar toen begonnen de problemen pas want kon geen verzekering vinden die me accepteerden. Had 9 offertes aangevraagd maar struikelden allemaal over het feit dat 3 jaar geleden mijn rijbewijs was ingetrokken voor een jaar, ze kijken nl over de afgelopen 8 jaar. De auto stond dus onverzekerd voor mijn deur en ik zweette peentjes want wist niet wat ik moest doen en strafbaar was. Na 3 dagen bellen vond ik er gelukkig een die erg duur is maar ben in elk geval verzekerd. Maar goed ik heb nu mijn eigen auto die helemaal op mijn mindervaliditeit is aangepast, niets aan mankeerd en weinig heeft gereden dus hoop dat ik in maart door de keuring kom anders mag ik er weer niet in rijden hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ik bof maar weer
Ze zijn weer begonnen met hijen
of heien wt is het
inmens kabaal dus
Misschien duurt het maar eventjes
Zal straks met de hond uit uitzoeken waar het vandaan komt
Dat is niet tof wakker worden namelijk
Kabang kabang kabang
terwijl het nu zo heerlijk was om zonder kater smorgens vroeg uit mezelf soezelend wakker te worden.... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...