alaine Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Soothe,Misschien zijn verpleegkundigen zich meer bewust van hun gedrag en vasthoudender er mee te stoppen? Of ze ook echt vaker drinken dan andere sectoren...Ongetwijfeld speelt ook de druk een rol de perfecte moeder te 'moeten' zijn naast carrierevrouw (je hebt tenslotte niet voor niets gestudeerd).VM, baclofen is een spierontspanner, niet geregistreerd voor stoppen met A, wel voor bv M.S.:"Indicaties Spierspasmen van spinale of cerebrale oorsprong."De dosering van de cardioloog zijn ook vele malen hoger dan die bij geindiceerd gebruik, maar hoeveel bewijs daarvoor is is maar de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Man, man, kunnen jullie allemaal een stukje * hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Zo,Ja, ik blijf toch ook maar lekker hier.oud en vertrouwd.Ga nu in supermarkten briefjes ophangen dat ik werk in de huishouding zoek.Even mezelf goed verkopen.Want werk vinden zal ik !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ladytinne, wat weerhoud je wat zinnigs zeggen, steek van wal.Dit is geen *, maar een weerwoord geven.Ik heb het hier zo'n beetje gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Lady,Buiten Cathy en Isa antwoord er blijkbaar niemand op jou toch wel erntige vraag! Terwijl ik weet dat je heel erg je best doet!Acohol gerelateedr nogwel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Vlaamsmeisje ik begrijp uit haar posting dat de huisarts van Ladytinne haar dit middel heeft voorgeschreven. Ik neem toch aan dat er dan ook over gesproken is over wat en hoe het werkt. En een beetje googlen kan ook geen kwaad toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Rapilos, misschien is werken vanuit PGB een optie.ik doe je een pb.Ladytin..... succes met je zoektocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Soothe,Ik begrijp de Lady toch wel, ze is nieuw hier, wil iets doen aan haar probleem en zoekt info bij mensen ze "ervaringsdeskundigen" noemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Alaine, dat is't 'm juistis inderdaad een spierverslapper, maar hij is er mee beginnen experimenterenbvb: bij proefdieren gebruiken tegen hunkering en verslavingOk, heel wat aarde aan de grondmaar de man is wel danig van z'n "stevige' verslaving af...Ik ga nu beginnen aan het boek!!Blijkbaar weinig geinterreseerden hier op het forumTja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik heb haar gelezen. Alaine reageerde ook.Ik ken het middel niet, dus wat te zeggen.Inderdaad misschien wat Googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Net wikipedia es opengeslagen, blijkbaar toch wet potentieel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 zit te huilenvoel me slecht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Wat maakt dat je huilt Ladytinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Soothe, ik heb wel de indruk dat je alles nog eens extra aanwakkert.Niet doen joh. Sla gewoon op wat je ziet gebeuren en blijf bij jezelf. Om je heen slaan is niet zinvol.En een weerwoord vind ik het ook niet hoor. Je klinkt zo cynisch en dat is jammer in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Lady?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik wilde er eigenlijk niets over zeggen/schrijven maar doe het toch:D Al dat gehakketak over en weer v.w.b. het chatforum en dit ADB-forum. Laat iedereen lekker schrijven waar hij/zij wil. Zoveel mensen zoveel meningen c.q. smaken. Waarom moet er persé een keuze worden gemaakt, de ene keer vind ik gewone koekjes lekker en de andere keer wil ik een chocoladekoekje. Tuurlijk heb ik mijn voorkeur maar dat wil niet zeggen dat het andere niet goed is.. live and let live. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Caroline, je gaat aan de essentie voorbij.Veel dingen op de chat ben ik het ook niet mee eens,echter ik ga niet op dit forum mopperen over de uitspraken aldaar.Ik begrijp dat je niet modereert , dat is best.Dan vind ik het van de personen in kwestie niet zo kies.Ook omdat er geen weerwoord gegeven kan worden.Ik sta niet ingelogd en kan niets terugzeggen.Ja ik kan hier reageren, maar dan zou ik hetzelfde doen.Ik argumenteer met open vizier, dus mopper ik niet op het daar geschrevene.Dat bedoel ik.Dat jij dat niet kan helpen snap ik.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 ik moet even aan mijn huiswerk voor AdB, ben zo terug hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 LadyT,Ik heb een artikel over hem gelezen: die cardioloog heeft bij zichzelf een erg hoge dosering gebruikt (makkelijk als je het tevens jezelf kunt voorschrijven). Maar dat is een piepklein onderzoek (case-report) waaraan je weinig waard ekunt hechten. Dus is het nog niet duidelijk welke dosering je het best kunt voorschrijven aan mensen die met A willen stoppen.Prima dat je het gebruikt; de komende tijd zullen er meer publicaties over verschijnen waardoor er meer duidelijkheid komt.Caro,Ik ben je dankbaar voor je chatsite. Ik vind helemaal niet dat iemand moet kiezen; voor de dieper gaande gesprekken kom ik hier, voor een snel kletspraatje soms daar (en sommigen ongetwijfeld weer andersom). Trek je ajb niets aan van kritiek, dat is altijd gemakkelijk om te geven als je het zelf niet beter zou kunnen. Als iedereen er nu uithaalt wat-ie wil, en het verder in zijn waarde laat voor een ander...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Dus je ziet Lady,De mensen reageren best wel! Soms moet je een beetje geduld hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 dank je Cathy voor je weerwoordGewoon, wil zo hard m'n besje doenmaar is allemaal zo hardstikke moeilijkGaat ff al weer terug wat beternet met Nina gebeld, en da's zo'n schat!!Wij begrijpen mekaarMaar ik wil van al deze rotzooi af!!!!!Snap je?AUB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Soothe volgens mij verwar je mij nu met Cathy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Heb je ook het antwoord van Alaine gelezen Tin?En van Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 quote: Originally posted by: SootheHoren de uithalen naar dit forum daar ook bij Caroline.Ja, ik lees soms mee, dat doen jullie hier ook.Moet je eindeloos melden wat een uitkomst het is.Lekker alles zeggen. Geen gemodereer, wat een genot!Wing, die hier het antwoord schuldig blijft en daar gaat "mopperen"over dit forum.Ik vind dit niet kies. Blijf dan daar.Er zijn veel voorbeelden over het gemopper naar dit forum toe.Vaak ook omdat men de drank er niet onder krijgt.Dan kan men op jou forum, lekker z'n ei kwijt. Weinig tegengas.Een schopje onder den kont kan soms geen kwaad!En.. soms een aai over de bol.Wat ik zo lees is dat een nieuwe stopper daar geen meter vooruit komt.Maar ja het is chatten.Ik heb het hier meer naar m'n zin en blijf hier.Hier heb ik steun gehad en hier deel ik.Verder alle goedsAch soothe overal is er wel wat hooren jij mopperd nu toch ook op het andere forumer zijn ook mensen die alle twee forums serieus nemen hooren ze een hoop mensen waren maar al te blij dat het (andere) forum er was toen de ADB storing hadik zie niet in wat er mis mee isenne het andere is bedoeld voor mensen die ook eens willen fröbelen met de Pcook niks mis mee denk ik dan toch????????Lieve knuffel van me voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden