Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Alf voor zover ik jou ken, weliswaar alleen via het forum, lijk je mij geen type om niet te gaan. Het zou je misschien toch een gevoel geven dat je zwak bent. Het is toch een uitdaging die je aan wil gaan. En je bent de laatste maanden zo sterk geworden, dat dat moet lukken.
En natuurlijk kan ik me die onrust goed voorstellen, je stapt toch in een wereld die je nu op een andere manier zal ervaren dan vroeger. Ik ben erg benieuwd hoe die ervaring zal zijn. M. zal er toch ook bij zijn?
Ze zal je zeker steunen. Misschien zijn er ook mensen die ook niet drinken, dan kun je daar bij gaan zitten. Ik hoop voor je dat je kunt genieten van de avond:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je schat het goed in Bol. Ik ga, ook omdat
het een herdenkingsbijeenkomst is
en er kan dus nog wel een traantje vloeien
mogelijk, het is ook om mn zus te steunen
hoewel die het heel goed doet.
Misschien zit daar nog wat onrust
want toen mn zwager overleed
zat ik ook in een alc.loze periode, dus
alles helder meegemaakt.
En sterker ben ik alleen in mn overtuiging
geworden dat drank geen optie meer is of kan zijn
Verder moet ik alles van de grond weer opbouwen
en dat valt niet mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Nien het kan nog zo snel gaan maar zolang wij niet sneller kunnen reizen dan het licht, komen we er niet hoor. Althans niet op Venus. Ja of je moet de tijd om kunnen buigen. Daar is ook een of andere theorie over. Volgens de grote man op dat gebied Stephen Hawking moet dat kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor de duidelijkheid:
De verschillen op een rijtje.

* Vrouwen kunnen zich beter emotioneel uitdrukken (zowel mondeling als schriftelijk) omdat hun hersenhelften beter samenwerken en hun limbisch systeem groter is.
* Vrouwen ruiken beter dan mannen, omdat dit vermogen in het limbisch systeem ligt.
* Vrouwen zijn beter met woorden en kunnen reeksen onsamenhangende woorden beter onthouden.
* Vrouwen zijn beter in het gebruik van een routebeschrijving waar veel herkenbare punten op staan omdat ze hun goede visuele geheugen hiervoor gebruiken, mannen kunnen door hun goede ruimtelijke inzicht beter kaarten lezen.
* Vrouwen zijn in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren omdat hun hersenhelften beter samenwerken.
* Vrouwen zijn beter in het herkennen van gezichten.
* Vrouwen kunnen sneller zien of twee afbeeldingen hetzelfde zijn.
* Vrouwen hebben meestal een betere fijne motoriek.
* Vrouwen gebruiken hun hersenen efficienter dan mannen, mannen compenseren dit met grotere hersenen.
* Vrouwen hebben een breder blikveld terwijl mannen een verder blikveld hebben, ook kunnen mannen zich beter op één doel concentreren.
* Vrouwen kunnenspacer beter onsamenhangende informatie opslaan terwijl mannen beter zijn in het opslaan van geordend informatie.
* Mannen zijn minder gevoelig voor depressies omdat ze zich minder bewust van hun emoties zijn.
* Mannen hebben een beter ruimtelijk inzicht en kunnen objecten beter visualiseren.
* Mannen kunnen beter complexe technische problemen oplossen.
* Mannen zijn bij problemen meer op actie gericht terwijl vrouwen meer op communicatie gericht zijn.
* Mannen hebben meer verbindingen tussen de hersencellen dan vrouwen waardoor de informatie overdracht tussen de cellen sneller verloopt waardoor ze beter complexere problemen kunnen oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...