Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Lieve lieve Alf, ik en lezen. Dat vloekt. Ik moet hier al zo veel lezen. Heb in heel m'n leven nog nooit zoveel gelezen als de laatste tijd.
Ja je moet inderdaad alles opnieuw op bouwen, maar het voordeel is dat je het grotendeels naar je eigen behoeften kunt doen. Misschien, hoe moeilijk het is om zo te kijken, kun je je leven eindelijk gaan inrichten zoals je altijd graag gewilt had.
Opnieuw op bouwen hoeft niet altijd negatief te zijn. Maar misschien is dat nu nog moeilijk voor je om dit zo te zien.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nou Alfje de mannen komen er dan bekaait af zeg. Die worden maar een paar keer genoemd.
En w.b. veel dingen die bij vrouwen passen passen meer bij mijn kabouter, en de dingen die bij mannen passen kloppen meer bij mij.
Heb altijd wel gedacht dat er in onze relatie iets niet goed zat.:o
Nee hoor Alf hier mag ook wel eens gekeet worden. Het hoeft niet altijd serieus te zijn. Of er moet iemand moeilijk zitten, dan zijn we er weer voor die persoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Lieve lieve Alf, ik en lezen. Dat vloekt. Ik moet hier al zo veel lezen. Heb in heel m'n leven nog nooit zoveel gelezen als de laatste tijd.


Ja je moet inderdaad alles opnieuw op bouwen, maar het voordeel is dat je het grotendeels naar je eigen behoeften kunt doen. Misschien, hoe moeilijk het is om zo te kijken, kun je je leven eindelijk gaan inrichten zoals je altijd graag gewilt had.


Opnieuw op bouwen hoeft niet altijd negatief te zijn. Maar misschien is dat nu nog moeilijk voor je om dit zo te zien.
:heart:



---------------------
Bol
Voor mij hoef je die boeken niet te lezen hoor!
je weet toch wel wat er instaat denk ik..uit ervaring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Nou Alfje de mannen komen er dan bekaait af zeg. Die worden maar een paar keer genoemd.


En w.b. veel dingen die bij vrouwen passen passen meer bij mijn kabouter, en de dingen die bij mannen passen kloppen meer bij mij.


Heb altijd wel gedacht dat er in onze relatie iets niet goed zat.
:o

Nee hoor Alf hier mag ook wel eens gekeet worden. Het hoeft niet altijd serieus te zijn. Of er moet iemand moeilijk zitten, dan zijn we er weer voor die persoon.



------------------
Nu ik het zo lees
ben ik een vrouw
denk ik, haha
Een Alfa dus :D
En hier is M. ook
meer 'de man'
Bol, wat een grap zeg
je snapt hem wel denk ik;)
Over M..en M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol
Ik was even stil over je melding van St.H...
Je kwam zeker intelligent over
maar je ontkracht dat nu weer, jammer ;)
Toch knap dat je zn naam kent
Waarvan?
ik ken hem van tv, zo'n serie
ooit van de VPRO, van die avondvullende
programma's olv ene Keijzer geloof ik
met zo'n ooglapje
heel interessant..
B.v met Oliver Sachs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zn biografie leest dan word je wel even stil
wat een drama, zo intelligent en dan zo'n ziekte..
Ik ben altijd zeer geïnteresseerd geweest in
biografieën/levenslopen...en vooral de keuzes die mensen
maken nav allerlei gebeurtenissen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf de Kabouter en ik hebben in het verleden veel over deze dingen gesproken. bovendien mag ik de man erg graag horen. Jammer dat hij erg weinig op t.v. komt. Ik vind het de grootste geleerde die er nu leeft, en kan me verheugen als ik weet dat hij weer in een uitzending verschijnt.
Maar er zijn meer dingen waar de kabouter en ik het veel over gehad hebben vroeger. Voornamelijk over het paranormale, diepgaande gesprekken over de zin van het leven, het Boeddhisme enz. Dan zei de kabouter altijd waarom ben jij nu zo denklui.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het juist een geluk geweest, hoe stom dit klinkt, waardoor hij zijn hersens zo getraint heeft waardoor hij de grootste geleerde is die er bestaat. Hij heeft juist daardoor, de ruimte gekregen om dingen te overdenken, te analyseren, en tot een groot inzicht te komen over hoe het leven is ontstaan en hoe het universum zich ontwikkelt, waarom er zwarte gaten zijn en wat er gebeurd als je daar in terecht komt. Het is een genie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal samen....

Ja Alf, dat was een heel goede serie toen! Heb m ook gezien. Ze mogen zoiets voor mij wel gaan herhalen hoor! "van de schoonheid en de troost" heette het geloof ik? Maar de naam die zonet voorbijkwam zegt me niks.


Bolletje: je zegt ergens tegen VM dat teveel hooi op de vork nemen ook vluchtgedrag kan zijn!
Grappig: PATS, die kwam die bij me binnen!
Ik kan er ook wat van .... en ik raak veel sneller van de kook de laatste tijd. Ik denk door het minderen met drinken, dat ik veel sneller uit balans ben. Ik ging met teveel drank altijd maar oeverloos door en kon dat vervolgens verder wel dempen..... Steeds de lastige emoties proberen er onder te houden.
Die kom ik lately wel weer tegen hoor. Niet prettig. Wel leerzaam!
Vannacht droomde ik van alles door elkaar........ over het forum, allerlei berichtjes.... over een boek wat ik lees, over mijn werk en waar-het-heen-moet, en over bezoek wat a.s. weekend komt en een invaldienst van morgen.
Alsof alles in 1 x zal komen en ik het weer es perfect moet doen. O wat vermoeiend.

Ben al helemaal blij dat ik nu een vriend heb die zegt...'mens blijf nu toch es effe lekker zitten!
Ik sta altijd in de vliegstand..... (vluchtstand!)

Het valt me best tegen wat ik nu van mezelf onder ogen komen moet..... ik dacht namelijk dat ik het goed onder controle had.
Nou, mooi niet dus.
En ook valt het weinige drinken me best zwaar. Lukt niet steeds. Voel me daarna een dweil, en nee....
vluchten kan niet als dweil. Huhuhuuu

Nou dat moest ik even kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha AR
Nog even deze en dan gaat Alfa even naar zijn(haar) lievelingsquiz kijken
2vtwaalf
Tot zo


Waarom kan een vrouw veel beter liegen dan een man?

Aangezien vrouwen tijdens het communiceren meer letten op de lichaamstaal van de andere persoon kunnen vrouwen feilloos waarnemen dat de man staat te liegen. Dit komt ook doordar haar beide hersenhelften beter samenwerken waardoor ze sneller in staat is verbanden te leggen tussen het gesproken woord en de visuele informatie. Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen en de meeste mannen begrijpen dan ook niet waarom vrouwen ze altijd doorhebben. Daar staatspacer tegenover dat de vrouw in staat is om glashard in het gezicht van een man te liegen zonder dat hij iets in de gaten heeft. Mannen letten meer op de gesproken woorden zelf en veel minder op de lichaamstaal. Als mannen liegen kunnen ze dit beter via de telefoon, in het donker of met hun hoofd onder de dekens doen omdat hun lichaamstaal hen dan niet kan verraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Alf ik ben erg denklui. Ben liever met m'n handen bezig. Kaboute r heeft dat woord uit gevonden. Maar soms als ik die hersens laat kraken dan komt er wel wat uit hoor maar dan moet ik in de mood zijn.
Was zijn vrouw diegene die er altijd bij was om de dingen te verduidelijken?

Goeie avond Appie Romeo;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...