Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 Januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor Kate Guppie is er nog, en doet het erg goed. Vanavond is voor het eerst kwiep binnen gebleven en op m'n schoot komen zitten zonder angst. Dus de liefde onderling groeit gestadig.
Je kunt ff googlen om te kijken hoe een Bull Mastif er uit ziet. Kan wel een foto maken maar je kunt ook zoeken. Of je moet alleen hem willen zien.

Spud leuk je weer te lezen meid. Gaat alles nog goed bij het dierenasiel? Heb de buurman nog aan gesproken maar als hij echt had gewild had ik dat al gehoord. Dus weet ik het niet. Hij wil wel maar zij niet, denk ik.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihihi, Bolleke, het advies wat wij tegenwoordig geven als het vrouwtje niet wil, dan doe je toch je vrouw weg? :D

Het loopt hier storm met staffords op het moment, hebben er inmiddels 5 zitten. Lijkt het pitbull seizoen wel zo´n tig jaar geleden. :huh:

Het is dat ik je nu veel beter begrijp Albert. ;) Volgens mij werk jij ook met je :heart: En dan gaat het werk vanzelfsprekend mee naar huis. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:D:D Albert, klaagt je vrouwtje soms niet dat je zoveel met je werk bezig bent? ;)

Op dit moment ben ik ontzettend blij dat ik alleen ben, zou behoorlijk in conflict komen met mezelf als ik een partner had. M´n collega wil me koppelen aan iemand, maar ik heb gezegd dat ik nu geen tijd en ruimte heb om ook nog te investeren in een relatie. Al zou ik dit wat ik allemaal meemaak best intiem met iemand willen delen. ;)

Ach zolang als ik op het asiel werk, zal ik wel de eeuwige vrijgezel blijven, dieren blijven ten alle tijden op 1 staan en daarna ik. ;) Ik kies ook niet voor een 2de of 3de plaats, dus ik vind dat ik dat dan ook niet van een ander kan verwachten. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook afsluiten.
Heerlijk buikdansweekje voor de boeg
Tussen de tranen van de herdenking door
Morgen oefenen
Zondag workshop shimmy
Woensdag oefenen (nog niet zeker)
Donderdag herdenking en savond nog wel even naar dansles
Vrijdag oefenen
Zondag optreden

Slaap lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nog even welterusten zeggen tegen niemand in het algemeen... er is geen mens meer hier.

Wát een sneeuw hier! Jeggh, 5 kwartier geconcentreerd tegen sneeuwvlokken aan gekeken en later mist erbij. Ik ben blij dat ik thuis ben.
Gauw onder de wol maar!!

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ar, geertje en woman eaa hardstikke bedankt voor de ondersteunende woorden en belangstelling, doet me erg goed te weten, thanks.

Sorry dat ik niet terugkwam maar had het mega zwaar vandaag, ben ook in slaap gevallen met als gevolg dat ik nu wakker ben weer! Geeft niet, ik heb de moeilijke momenten doorgeslapen en heb 5 oxazepammetjes gehad van de arts maar voor mij is dat genoeg even voor het weekend! heb er net wel 1 genomen in de hoop weer de slaap terug te krijgen! Ik baal dat ik jullie vandaag niet tot steun kon zijn maar was redelijk in de put, daarom wou ik ook tijdelijk een paar oxazepammetjes om even over die megapiek heen te komen want had het gehad met alles.Nu een genomen net en ik hoop dat ik er morgen gewoon weer voor jullie ben en tot hulp kan zijn!
Buufvrouw die me eerst weer negeerde na weken van hulp had me ook inene weer nodig om iets te doen,jaja zo besta je niet na dagen eten brengen en te pas en te onpas haar problemen oplossen en dan ben je weer nodig om haar * op te lossen, hmm raar dat dat omgekeerd niet het geval is. Maar heb eens voet bij stuk gehouden en heb vriendelijk gezegd, sorry maar ik zit zelf ook niet lekker vandaag dus misschien morgen. Viel niet zo goed bij de buuf.

Mijn moeder heeft uit lief medeleven 3 schilderdoeken gekocht voor de ''ontspanning''. Erg lief en wordt gewaardeerd, zondag haal ik ze op bij het weekelijkse moeder bezoekje. maar gewoon dat ze mij in haar hoofd had bij die winkel vindt ik een opsteker! Zondag maar een mooie bos rozen meebrengen:heart: Verder hier mijn schouder redelijk overbelast weer dus alles daar doet zeer[komt van die gremlins eraf smijten
Mensen jullie zijn superkanjers en 'vrienden' en jullie zijn me dierbaar geworden! ik laat me niet kisten door een rotdag, zolang die rotdag alc, vrij was trek ik het wel. maar jullie steun is wat het hem doet dus een dikke :present: voor jullie allemaal. Ik ga nu maar ff gamen,lezen,Tv kijken enz want de slaap moet ff terugkomen weer. Leerzame dag geweest ondanks de moeilijkheidsgraad ervan maar ben blij dat ik in jullie gedachten was.
Slaap lekker[dat doen jullie al] en hopelijk gewoon tot morgen mensen.
Suusje:heart:
">http://www.youtube.com/watch?v=c1ea6TvRBkg

De youtube link is het lieje dat me nu het meest steun geeft en waardoor ik het nut inziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...