AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goede morgen allemaal,Ik ga weer werken in een ogenschijnlijk hele natte dag hier in Hilversum;)Fijne dag en hou het maar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goedemorgen,oeps wat een ernstige dagopening Albert.Meestal staat deze tekst op een rouwkaart,maar goed, ik zal het maar anders lezen..Werk ze vandaag,ik ga ook aan mijn dag beginnen.Aan iedereen een goede dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goedemorgen allemaal,Gisteren heb ik geen tijd meer gehad om te posten na ik bij het CAD nogmaals ben geweest.De arts en cardioloog hebben het goed gekeurd dat ik Antabus ga gebuiken. Nu moet ik vandaag en ma t/m vrijdag iedere dag gaan blazen en kan dan vrijdag beginnen. Voel me daar heel goed bij. Dus vanaf vandaag is het definitief dag 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goeiemorgen allemaal,Desi dag 1: make it your day:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goeiemorgen allemaalkregen we dat program maar AR, dat zou t allemaal een stuk makkelijker maken, maar ook wel weer voorspelbaar en dat zou dan wel weer heel saai zijn, denk je niet???Goed bericht dus voor jou Desi.Ik wens je er veel succes mee!Ik ga te werk.Fijne vrijdag allemaal.Nog een paar uur en dan lekker weekend !!!Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goedemorgen allemaal,Ik ben al vanaf 6;00 wakker met de jongste, de oudste ligt heerlijk te slapen, die heeft studiedagen dus is 5 dagen vrij van school tot woensdag[oegh].Ik ben gisterenniet terug gekomen, ik was zo moe van al die dagen mijn best doen en al die confrontaties aangaan dat ik om 19;00 op de bank in slaap viel en daarna door manneke om 23;00 werd geattendeerd om naar bed te gaan, ook gedaan trouwens en geslapen tot 6;00 dus dus zou uitgerust moeten zijn, hmm ben het niet maar ik maak er het beste van vandaag, 8 dagen ADB! Voor jullie misschien een schijntje voor mij een mijlpaal, zolang heb ik het nooit gered in al die jaren. Gisteren jeugdzorg aan de telefoon, ze gaan na onderzoek het dossier sluiten want ik heb laten zien dat ik ondanks alles prima voor mijn kids zorg, was zo blij dat ze dat erkennen en dat is ook nooit anders geweest hoor!Nu vandaag heb ik een beetje de kriebels, heb de hele nacht over Alc. gedroomd en werdt er dus ook mee wakker helaas en die trekmomenten worden dan ook meer dus ben al aan het broeien wat kan ik daar vandaag aan gaan doen, nieuwe hobby oid.Women ik heb je gisteren nog gelezen, geweldig dat het lekker ging, ik zei het toch, ga voor je passie niet voor de vragen, die lossen zich soms vanzelf op! Je hebt het keigoed gedaan wijffie, ben erg trots op je want ongemerkt heb je weer een hels karwei geklaard, zelf@dansen.Isa, meisje, kom terug, ik denk dat je meeleest, zo niet zit ik fout hoor, maar als het zo is dan hoop ik dat je alle lieve berichten gelezen hebt hier en besluit om terug te komen, zo niet dan pm me maar als je daar de behoefte aan hebt want alleen is ook maar alleen en er zijn zoveel mensen die je willen bijstaan en steunen.Ik ga zo even teruglezen en reageren nu even een sigaretje, aj ik weet het bah bah bah maar ik heb besloten een ding tegelijk aan te pakken en niet meteen alles tegelijk.Zo nu eerst een warme choco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 AR, goedemorgen enne bedankt voor je slinger en feli's, doet me erg goed en stimuleerd me erg, Werkse evt, en een fijn e droge dag.Witte bedankt ook voor weer je lieve woorden, ik ben er hoor en als je me ooit nodig hebt waarvoor dan ook hee ik ben er. Geniet van je dag he wijffie.Jane ga er wat moois van maken vandaag, je bent het waard!Dees hoop dat de antabus je gaat helpen, maar hoe moet ik het blazen voorstellen?Albertina goedemorgen, wat ga jij doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Enne AR je zit hier wel heel dichtbij hoor met Hilversum, ik zit een kwartiertje van je vandaan maar, richting Almere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Moghuuuuu kanjers.Ap werk ze. Ja ik kan niet zeggen vandaag weer de laatste dag voor het weekend maar misschien vinde je dat niet erg.Tina jij ook een fijne dag toe gewenst.Jippie Desi. geweldig meid. Je dag met Antabus. Ga er voor meisie, je kunt het. Zeker weten. Ik vind het zo fijn voor je. Heb je zelf ook het gevoel opnieuw te beginnnen met echt te leven?Moghu lieve Jane. Wat heb jij vandaag in de planning? Ga je nog iets leuk doen?Witte ook aan het werk? Nou hele fijne dag gewenst.Suus proficiat dat je zo goed voor de kids zorgt. Daaruit blijkt dat, wat er ook gebeurd, je kindjes boven alles gaan.Ja rot zijn die dromen over alcohol hé. Je bent zelfs in je slaap bezig met de alcohol te zien als een heel slecht genotsmiddel. Op zich prima. Heb je ook hobby's? Wat doe je graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goeie morguuh Bol, Jij gaat werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goeiemorgen frummers,Suusje, 1 ding tegelijk is meer dan genoeg.8 dagen is geen schijntje, juist top !Wanneer heb je voor het laatst 8 dagen niet gedronken ? Best een prestatie dus.Werk eraan, en je ziet dat het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Suus ik ga vandaag voor de verandering weer eens schilderen. M'n bedstrede moeten weer eens onderhanden genomen worden.Hebben jullie het nieuws gezien. Er is een man op de bon gegaan omdat hij in een file, zijn neus snoot. t'Moet niet gekker worden zeg. Waar zijn we mee bezig. Moet je dan met een druipende snotter achter het stuur zitten? Dat leidt toch veel meer af? Bovendien stond hij in de file.Nou ik ga m'n diertjes maar eens voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Bol, ik doe in principe alles graag, sta graag voor een uitdaging hoe saai/leuk ze ook zijn. Schilderen,lezen, huis veranderen, koken, knutselen, tuin doen noem maar op ik sta altijd overal voor open maar door de Alc, komt het nooit ergens van! Ik kan en weet veel, wat ik niet kan is het benutten!!!Maar jij lekker werken vandaag, geniet ervan meis ik spreek je later op de dag weer.Ik zit even met een dilemma, ik heb door het dromen zo een alc. gevoel, hoe kom je daarvan af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goeie morgen Fredje. Hahaha zo noemt een vriendin van mij haar zoon. Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Freddy dank je weer een nieuwe uitdaging aan mezelf, 1 ding tegelijk. Maar hoe gaat het met Freddy? Wat ga je doen vandaag? Bol lekker schilderen, geeft vast genoegdoening toch? Ik ben gewoon op zoek naar de ultieme afleid hobby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goedemorgen.Sussje, ik herken die moeheid. Vergeet niet dat het veel energie kost al dat drinken. Daarnaast zit er in alcohol veel suiker, dus toen was ik ook al moe maar herkende ik meestal die signalen niet. Het helpt door goed voor jezelf te zorgen. Veel fruit, frisse lucht en vooral: Kalm aan. Als je moe bent ff rusten. Lees dat je een gezin hebt dus dat zal vast niet altijd simpel zijn maar luister naar je lijf!Een kleine wandeling is mms wel te doen? Hoeft allemaal niet zo lang. Ik vind het geweldig dat je op dag 8 zit. Raak niet ontmoedigd, het loont om niet meer te drinken. Het wordt er mms niet allemaal meteen gemakkelijker van en er zullen nog dingen op je pad komen die je moeilijk zult vinden. Probeer je voor te houden dat door te stoppen met drinken jij jezelf de kans geeft te groeien. In vele opzichten. Het helpt mij door het per dag te nemen. Is niet altijd gemakkelijk, geef ik eerlijk toe en ik sta al wat langer droog dan jij. Maar het werkt wel. Als ik te onrustig word, teveel dingen op de bult gooi helpt het om me te herinneren dat ik alleen vandaag hoef te leven. Morgen is pas morgen.One day at a time! Take is easy meid, je doet het goed.Fijne dag allemaal. Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Moge Bolletje,Zo naar de kaper, boodschappen. Op bezoek bij moeder die net uit ziekenhuis is, na en nieuwe heupoperatie. Dan nog een beetje in huis ruimen.Mijn kinderen komen dit weekend.Zo ongeveer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Suus, dat benutten komt, heus. Maar kalm aan. Als je een tijd hebt gedronken heeft je lijf tijd nodig zich te herstellen maar ook je geest. Door zaken anders aan te pakken verandert er wel degelijk wat. Maar wil vooral niet teveel en de 'verloren' tijd in willen halen in een week ofzo(overdrijf beetje maar je snapt vast wat ik bedoel te zeggen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Lieve BamBam,Dank je voor al je goede adviezen, ik heb het moeilijkal wil ik dat niet snel toegeven Ik ga liever voor de hulp die ik kan bieden en zet mezelf heel makkelijk op een tweede plaats haha dat soort mensen zijn er ook!Maar ik snap je intenties en snap ook wat je er mee bedoelt hoor! Nee ik ga weer positief de dag in en ga het gewoon aftasten en proberen!Grmm hondje[nou ja hond] en kindje hebben weer ruzie] wat een stress, ik merk dat ik niet zo goed tegen al dat geluid kan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Suus kun je proberen om met de nieuwe start, ook een hobby weer op te pikken? Dat leid af. Verder zullen die trekmomenten ook af nemen maar in het begin is dat nog moeilijk. Bovendien heb je vanacht rotdromen gehad, die je anders weg zou drinken, nu moet je leren om er op een andere manier mee om te gaan. Das effe uit vogelen wat voor jou het prettigst is. Als je voor de alcohol iets in de plaats zet is het misschien wat makkelijker voor je.Als je wat advies nodig hebt over schilderen beeldhouwen of boetseren mag je me rustig p.b.en hoor.Ik help je er graag bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Goedemorgen allemaal,Wat een dag heb ik gister meegemaakt, na 2 dagen van de alcohol af te blijven-wat me redelijk makkelijk afging- had ik gister een dag waarbij ik letterlijk tegen de klippen sloeg !!! Letterlijk mezelf door de dag heengeworsteld, maar gelukkig niet toegegeven aan mijn drang om op te geven !!!En wat een verschil met vandaag !!! Voel me na een nacht eindelijk eens goed geslapen te hebben (wel mbv melatonine en valdispert) weer sterk genoeg om de volgende ADB-dag eraan vast te plakken...Gister ook een vrij openhartig gesprek gehad met mijn partner en eindelijk tot hem doorgedrongen dat dit een strijd is die ik niet alleen kan leveren en ik zijn hulp daarbij echt wel nodig heb...Ga zo met hernieuwd zelfvertrouwen naar mijn volgende sollicitatie en hoop snel weer aan het werk te gaan zodat ik de regelmaat van mijn leven weer lekker op kan gaan pakken !!! Suusje, bij deze gefeliciteerd met je 7 dgn ADB, Ga zo door !!! Ook superfijn om te horen dat Jeugdzorg het vertrouwen in je heeft teruggegeven dat je goed voor je kids zorgt...Is ook altijd mijn angst geweest mijn kinderen kwijt te raken door mijn alcoholmisbruik... Weet dat mijn ex iedere mogelijkheid zou aanpakken om de kids naar hem toe te halen ( en daarnmee naar zijn geboorteland Sri Lanka) vandaar dat ik ook zo gesterkt ben om het vol te houden zonder alcohol door het leven te gaan...Put daar ook je kracht uit, ondanks je moeilijke momenten nu na een onrustige nacht...Je kunt het !!!Desi, helemaal super voor je dat je mag beginnen met Antabus, Ga ervoor !!! Verder voor iedereen, een hele fijne "droge" dag toegewenst, al doet het weer buiten wat anders vermoeden !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Hee lieve Bol,J ik heb idd afleiding nodig, ik vindt schilderen helemaal geweldig en eigenlijk alles wat je zelf maakt en lezen , ik kan zo een boek van 400 pagina's in een avond uitlezen, Ik maak me meer zorgen over hoe ik het ga klaar spelen maar dat komt miz door de dromen die ik heb betreffende alc.Het is een klus maar elke klus wacht om geklaard te worden toch?Ik struggle de dag wel door.Dikke hug -x- Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Blondie, het kan en hoe moeilijk ook we gaan het waarmaken vandaag weer. Moeilijk oke, maar hoeveel mensen hebben het niet 'moeilijk'. Wees tros op wat je tot dusver hebt behaald en wat de dag van vandaag brengt zien we wel meis. We gaan er weer voor. Als we zolang ons hebben ingezet voor de Alc. dan kunnen we het ook voor een goed doel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Laat ik dat nou ook herkennen Suusje, dat anderen willen helpen. Is voor mij een grote valkuil. Ik voel me namelijk erg goed als ik hulp kan bieden. En daardoor laat ik de zaken die IK moet dingen vaak slingeren of stel het uit. Ik merk dat ik moeilijk nee kan zeggen. Heb al snel het gevoel dat ik dat niet mag, anderen niet teleur kan stellen, en ach, hoeveel moeite is het nou enzovoort enzovoort. Maar daardoor raak ik vaak in de knel en dat doet mij, en op langere termijn, anderen ook geen goed.Maar ook dat komt heus. Doe het vooral kalm aan, vergeet niet dat je bezig bent een verslaving aan te pakken en dat kost tijd. En daar mag je ook veel tijd voor nemen.Nog 1 tip. Er is een boekje, heet "nuchter leven", kun je bestellen via de AA site. Is leuk geschreven met veel praktische tips. Doe jezelf een plezier en bestel het en lees het. Dat is hulp via papier en is mms gemakkelijker voor je om aan te nemen. Het is niet superduur, kost vlgs mij 8 euro nog wat. Wordt toegestuurd in neutrale enveloppe dus de postbode weet niet wat je besteld:-)Zie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2010 Blondie,Succes met je sollicitatie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden