Spring naar bijdragen

dinsdag 2 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
woman

ik hou het droog vandaag


verder heb ik hier vrij weinig meer te zoeken


fijne dag en vanavond meld ik me weer braaf droog



He, Woman, hou nou op, ik ben het eens met Alf.
Laat je toch niet wegjagen door de kwetteraars.

Je bouwt 'n ECHT eigen leven op, zonder verslaving. Dat kan menigeen tot voorbeeld zijn.
En daar hebben velen wat aan, lijkt me.
Dat er dan zijn die de hele dag in de virtuele wereld aan de compu vertoeven en jou onbetrokkenheid verwijten, let it go. Zij etaleren heel graag hun virtuele betrokkenheid.

Doet mij overigens zeer goed dat de belangstelling voor de advertentie-site wat taant.

Hou 't zo droog als je wilt, kransgenoten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe mensen ik ben weer terug. Mijn kaboutertje was lief. Pakte een paar keer m'n hand vast. Dat voelde goed aan. Ja een kinderhand is gauw gevult maar het voelt gewoon heel lief aan.
Verder weer flink bezig geweest voor hem Wat een geklooi met die luchtvochtigheid zeg, ze beloven te komen maar je ziet niemand.
Verder eens flink van leer getrokken bij staeS and safoS. Zijn ze nu helemaal bedonderd, we zijn vanaf nov. bezig met een salontafel. Hadden we hem eindelijk, was die de verkeerde kleur. Nu moeten we weer weken tot maanden wachten.
Nou goed, verder voel ik me goed, ga ff boodschappen uit pakken en mijn Guppie een mergpijpje geven.
Wat is het een heerlijke hond mensen. Zo lief, en goed op het huis letten hé? Er komt niemand binnen.
En als er iemand binnen komt is hij ook nog eens een keertje erg lief. Hij begroet iedereen als zijn grote vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe komt het Nien dat je slecht geslapen hebt? Maak je je zorgen? Loslaten hé meis, iedereen draagt zelf verantwoording voor z'n eigen leven hoor;)
Ja dit weer is ook niet mijn beste vriend maar de dagen gaan lengen dus we hebben nog wat te goed meis. O ja, je zou mij nog een p.b.tje sturen. Alleen als je daar tijd voor hebt hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ben vanmiddag eens gaan lezen op het forum van de Jellinek. Was ff wennen want de opbpuw is anders als die van ons maar was gewoon benieuwd hoe het er daar aan toe gaat. Tot mijn grote verbazing waren daar allemaal mensen met dezelfde problemen en probleempjes. Leek meer op familie dus hahaha. Alle onderwerpen staan apart waar men op kan reageren. Wel zo handig omdat daar ook drugs en gok verslaafden zijn. Ik las dus de alco-items en even herkenbaar als hier. Daarna de andere verslavingen gelezen en vond het leerzaam te lezen hoe drugs en gokverslaafden met hun problemen om gaan maar behalve een grotere geldproblematiek is het stoppen en gestopt blijven bijna eenzelfde probeem.

Nu weer terug op m'n eigen honk dus ook hier weer eerst lezen. Hier is alles kee behalve verrekte glad en nat buiten. Laters. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Drup. Ja ik denk dat in grote lijnen iedere verslaafde, of dat nu hier op het frum is of ergens anders, last heeft van dezelfde gevoelens en moeilijkheden. Wist trouwens niet dat de Jellinek ook een frum had. Wat leuk.
Hoe is het met jouw beesten boel? Hoe is het met de kat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolleke dat wist ik wel maar niet dat ze ook een geloten forum hadden. Ja verslaving is verslaving maar die herkenning dat een andere groep met dezelfde problemen kampt als wij vond ik ff vreemd want hier komen ze uit alle windstreken maar daar ook hahaha.

Banjootje is kee hoor en ligt heerlijk te maffen in haar warme mandje. De kat is ff stil voor de storm. Meis ik kan je niet vertellen hoe knetter ik van haar word met dat gebleer de hele dag. Ze schijnt niets te mankeren als dat ze aan het dementeren is maar daarom hoeft ze toch niet zo te schreeuwen, beter gezegd lijkt het meer op gillen. Raak hier erg van in de war want van al mijn katten die ik mijn hele leven heb gehad was zij de liefste en nu weet ik het niet meer zo zeker, erger ze irriteerd me steeds meer en daar schaam ik me voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja drup dat krijg je met oudere dieren. Die taal verstaan we niet, maar je hoort het wel vaker hoor, het is toch een vraag om aandacht en misschien is ze erg bang om alleen te zijn. Loopt ze je ook veel achter na? Dan kun je de donder er op zeggen dat ze toch bang is. Veel aanhalen is de engiste oplossing maar dat zul je zeker wel doen.;):heart:
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Je ergert je omdat je het niet begrijpt denk ik, maar je bent ook maar een mens hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik ff. Ik ben op het momrnt heel erg depri. Alleen al het niet drinken maakt me zwak. Maar ook het feit dat ik de laatse dagen heel erg bezig ben met mijn zusje. 4 jaar geleden borstkanker 2 jaar geleden een long uitgenomen en en na haar operatie voor een pacemaker omdat haar hartslag maar 40 was, 2x een klaplong, nu ook nog strottehoofd en klier kanker. Ze is pas 53 jaar. nu 3 chemo's en 30 bestralingen
Wat kan eens mens aan? t is ff niet voor mij meer te bevatten. Ikzelf probeer stand te houden maar t is zooooo moeilijk nu.
Helpen jullie me aub. Voel me zo zwak.

Liefs Desi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi
Een mens kan héél veel aan. Er is een soort ongelooflijk sterke oerkracht die dan aangeroepen wordt. Geloof me, ik kan het weten.
Volgens mij gaat het bij jou nu ook om het gevoel van machteloosheid ?? Je zou wel een stukje van haar ellende over willen nemen om haar te verlichten, zoiets.....je staat erbij en je kijkt er naar.
Neem toch je momenten van ontspanning, af en toe even op de bank met een dekje, en goed eten. Dan blijf je sterk en kan je er zijn voor haar.
Ik geef je wat kracht: ((((()))))))
Sterkte !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...