lady jane Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Goeiemorgen allen,goeiemorgen Alf;)fijn dat ik gemist werdleuk om te lezenzei de ego:Dhier gaat alles op en neerik heb veel aan de MFen houd de boel meer in het hier en numaar op la moment supreme totaal niet dusen het oefenen doet geweld aan mijn uitstelgedragen gebrek aan disciplinedus ik las gisteracond nog ff bijen wat een gezellige draad, ik heb me rot gelachenen ga het onderschrift van exie maar eens even opschrijvendie past goed bij een die ik uit een buurtkarntje hier had:Stel uit tot morgenwat je vandaag had kunnen doenwant de wereld gaat aan vlijtten onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ha goeie morgen Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 ach alf,zolang je het niet opschrijft in je notitieboek..............ben je het vooruitzicht morgen vergeten het is ook veel te gezellig hier, misschien blijf ik wel problemen verzinnen om legitiem hier te mogen verblijven.hoidieboi jane!!!en is niknok nu echt naar bed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ha Tas, meisnou je hoeft geen problemen te verzinnen hierzo ook van harte welkomen er blijven genoeg problemen om te lezen hierdie kunnen jezelf behoeden, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Hoi Bolik zie een nieuw onderschrift,vind deze meer bij jou passen hoor!Ik ga ook maar eens iets nieuws zoekenvrijdag 1/2 jaartijd voor iets fleurigs:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 helemaal gelijk jane!laat ik eerst maar even de oude zooi oplossen en opruimen voordat ik aan nieuwe problemen begin doet me denken aan mijn reclasseringafspraak!!!\ik ga jullie weer verlaten deze ochtend.doe allemaal rustig aan, dan breekt het lijntje niet en doe vooral géén dingen die ik ook niet zou doen!!!laters allemaal weer en geniet van deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ik heb waarschijnlijk door het niet slapen een dipje! Maar niemand reageerd dus ik neem een dagje vrij van allesdikke kusSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Goeiemorgen frummers,tas, en doe je die dingen wel, geniet ervan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Goh Jane en Grote vriend Alf, wat zijn jullie al ver zeg. Alf 3.5 mnd, Jane 1/2 jaar. wat ben ik nog een groentje zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Suusje ik heb wel gereageerd hoor meis. 9.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Nou ja, heb je het over de:devil:Morge JaneZie dat ik een pb hebhad je er net ook één gestuurdtegelijk misschien?Zo ff lezenBoljij een groentje??en idd een andere handtekeningziet er goed uit Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Hoi lieve mensen.Jeetje, wat hebben jullie alweer veel geschreven.Niet alles gelezen.Maar..Yes....Ik heb werk.Geweldig, ik ga op mijn 2 vrije dagen extra werken.Ben gisteren aangenomen in de thuiszorg.Dus, als ik een eigen huisje krijg, kan ik tenminste mezelf bedruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Tijd is niks Bolwijsheid heb je zat, heel erg geconcentreerddus past in weinig tijdvergelijken moesten we maar afschaffenvind je niet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 rapilos,Super ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Jane;)Rapilos wat fijn voor je meid. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Mogge,heb de draad van gisteravond gelezen. Geweldig, ik moest zo lachen om al die moppen. En daarnaast de mooie dingen die geschreven zijn.Suusje, proficiat met dag 13. En je hebt je niet op laten naaien(is dit netjes?) a job well done!Voor alle andere mijlpalers ook gefeliciteerd. Rapilos, gefeliciteerd met je werk.Thee, leuk je ook zo te lezen. En die methode van je om je ziel af te wassen:DHier is het guur en koud, moest net ff naar buiten, brrrrrrr. Ga straks mn lijstje afwerken met mn taakjes. Loop al achter op schema, hoe kan dat nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Freddy,Ja, super he.Theemuts,Nee, ik ga geen 40 uur, maar ong. 50 uur per week werken, soms wat meer, soms wat minder.Dat heb je met een eigen zaak ernaast he.Maar dat kan me niets schelen, zolang ik straks maar m'n eigen vrijheid en eigen huisje heb.Ze hebben net gebeld van de thuiszorg en gaan me inplannen vanaf volgende week dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Wow Rapi, gefeliciteerden wat snel meis:present:Jij bent er echt eentje van aanpakken zeg,kan ik nog wat van leren(zei die oen die niet meer wil vergelijken!)maar wat heerlijk voor je, een kopzorg minderenne wel rustig aan he, niet te hard van stapel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Oh ja, ben een leuk boekje an het lezen. Had Fran gekocht. Het heet; Maak van een mug geen olifant. geschreven door Richard Carlson. 100 praktische tips om te voorkomen dat bijzaken hoofdzaken worden. Lees lekker weg. Sloeg het boek zomaar ergens open gister; onderwerp was; Gun uzelf elke dag een paar minuten stilte:huh: Hahah. Ik met mn geblaat over mediteren. Maar ok, het is me al drie dagen gelukt, gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Hee BamWat, loop je achter op je schema?Moest je vandaag niet ehh...iets doenHad iets met vingers te maken..Je hebt ze nog want je kunt er nog een boek mee omslaanRapilosGefeliciteerd!Dat zijn heel wat uren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Alf:devil:Jaja, ik loop weer es achter.....op schema. Maar ik mag pas zagen als ik andere taakjes af heb. En het is me nu ook veuls te koud...BrrrrWilde boek op boekendraadje zetten maar vond d eouwe niet meer? Zag dat jane er ook eentje gemaakt heeft, zet ik um daar wel bij. Maar waar is die andere dan gebleven, stonden ook al veel mooie boeken op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Ik ga ook eens iets doenVanmiddag iemand door de mangel halenen daarna naar de psychDie ook maar eens aan de tand voelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Doe je best, das goed genoeg. Ga maar lekker tegen iemand anders aanzagen, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Alf ben jij tandarts? Heel veel sterkte vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2010 Rappie je bent inderdaad erg rap met werk zeg. In de thuiszorg nog wel. Zwaar werk hoor, ik hoop dat je mensen krijgt die je moet verzorgen die ook dankbaar zijn. Dat werkt een stuk fijner voor je. Het is je gegunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden