sjaak Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goedemorgen allemaal. Ik heb lekker geslapen en ga zo even met de hond naar buiten. Zometeen weer werken. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goedemorgen allemaal,Heerlijk positief wakker geworden vandaag !!!Heb er zin in...om lekker veel te doen in mijn huisje vandaag !!!Ook wel nodig na al die tijd doelloos op mijn bank zitten !!! (herken het, hele dagen thuis en er komt nix uit mijn handen... draadje van gisteren)Gisteravond een heerlijke peptalk gekregen van mijn lieve zusje... Fijn om te horen dat ze echt supertrots is op hetgeen ik inmiddels al bereikt heb...al ben ik er nog lang niet, het blijft oppassen !!! Afijn, zo naar de tandarts, blijft pijnlijk die ontsteking...Hoop dat ik er met een kuurtje vanaf kom, maar vrees het ergste !!! Fijne dag nog allemaal, Log laters op de dag nog wel effe in... nu eerst potten en pannen breken !!! De strijk dus.... BAH !!! Blondie6173PS. Tip van wijze zus : Plan iedere dag iets in wat je niet leuk vind, maar zet daar tegenover iets wat je wel leuk vind !!! Ik ga dat maar eens ten uitvoer brengen vandaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 ook goedemorgen iedereen,ja stillekes he....en kzit aan de koffie op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 goeiemorgen vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 met mij alles goed hoor, Dar.met slechtste dag nu is nog altijd vele malen beter dan mijn beste dag toen ik dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 ik moet ook weer weg DarIk wens jullie allemaal een fijne dag toe!Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goeiemorgen allemaal,Koffie, sigaretje en even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Thnx Dar, kijk er ook echt naar uit om naar de tandarts te gaan...En ook nog niet begonnen met mn strijk !!! Zit hier echt excuses te verzinnen om er maar niet aan te beginnen...;)" Zo naar de tandarts, is iets wat nu ook niet echt leuk is, dus het mn niet leuke taakje al in de planning staan " Wie hou ik hier nu voor de gek !!! GRRRRRRRRRRRRRRRRR............ Ga nu echt strijken !!! Of doe ik nog een bakkie koffie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goedemorgen iedereen!Ik mag ook zo weer werkendank weer voor de link van de engelenkaartjes Dar, ik trok het volgende kaartje:Een beekje bruist vandaag door je gevoelens heen, alle angst en negatieve gevoelens worden uit je lichaam en geest gespoeld. Je voelt je energiek!ben benieuwd!! kan het wel gebruiken!Okee, nu met de hond uit en dan ook even tutten voor ik de deur uit moetAri ga je wat leuks doen? of is het voor je werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Zo te laat wakker, snel naar school geraced,kijk uit is glad!!! ben net voor een auto tot stilstand gekomen brr doodeng, Ga nu even een brood halen en dan lekker thuisblijven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 sie daar es, tasseke.buenos dias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Suusje,slaap je alweer beter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goeiemorgen allemaal,ben de hele dag wegdus log vanavond weer in,fijne dag allemaalen Blondie en Suusje en Sjaak, net als wij: die eerste laten we staan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goedenmorgen allhet heeft hier heerlijk gesneeuwd en dus ga ik een uurtje langlaufen i.p.v. joggenTasseke ook weer in house leuk hoor alles goed verder?????Jane?????jij ook een Fijne dag off verder wens ik iedereen een fijne dag en voor degene die het nodig hebbenheel veel sterkte toe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Nee hoor, Ari, die heeft hier gisterochtend nog meegeschreven.De gladheid valt hier gelukkig behoorlijk mee trouwens!de sneeuw is inmiddels wel weg helaasMeiske, Langlaufen, wat heerlijk!!veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 ik heb ruzie met mijn koffiepot!!!zie nu pas dat er een scheurtje inzitennuuu tas zonder koffie is als een auto zonder benzineik pruttel dus nog even en zit te twijfelen of ik mijn huisje uitmoet voor een neue?eerst maar ouderwets kliederen met opgietenB)ik zit me af te vragen wat hier eigenlijk is gebeurd? wat is het stil en rustigkomt dat echt alleen door dt chatforum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 meiske,jij bent en blijft ook een positivieling hoor!!iedereen is de sneeuw zat en jij maakt er weer iets leuks van!!hier alles met ups en downs maar mag nog steeds niet klagen, kan niet zeggen dat het super gaat maar tja ook weer niet slecht.bij jou ook alles naar wens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goeie morgen Kanjers.Dar. ons aan manen om ons bed uit te komen en dan zelf er weer in duiken? Ben lekker blijven liggen, heb je wel gehoord hoor.Blondie succes bij de tantarts EEEEKKKK.Sjaak werk ze joh.Moghu tapas.Ari prettige dagen gewenst. Hoop dat je ondanks dat het voor het werk is, lekker kunt genieten.Goeie morgen Fredje. Fijne dag Jane.Meis, langlaufen? Ik zou zo op m'n bekkie vallen zeg.Tas ruzie met de koffiepot? En heeft ie je uit gescholden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Nee freddy het blijft bij ongeveer 2 uurtjes slaap, ben ook kapot nu! De oudste zo om half 12 ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Suusje,das wel heel kort. Persoonlijk ging het bij mij na een weekje weer goed met slapen.mss toch wat nemen om een beetje te kunnen pitten ?Lukt het verder allemaal ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Zo Bol zelf. Ik heb heel goed geslapen maar raar gedroomd. Net of die droom niet bij mij hoort. Kan ook niet zeggen waar ik precies over gedroomd heb, het zijn flarden.Voel me niet je van het. Ik had ook niet zo veel zin om op te staan. Dat ken ik wel van mezelf. Dit komt vaker voor in het voorjaar. Misschien een dipje op komst, tenminste het voelt zo wel aan, dus ben ik maar weer gestart met de lamp. Raar want het wordt juist langer licht. Maar goed, het kan geen kwaad.Nou ff de kippeltje verzorgen ewn dan weer aan de schilder. Vandaag moet het klaar zijn.Tenminste het witte gedeelte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Suus 2 uur slapen? Kun je niet kijken of je bij de h.a. daar wat voor kan krijgen? Al is het maar voor een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goedemorgen!Een waterig zonnetje boven een laagje sneeuw. Het blijft mooi.Het volgende stukje kwam ik tegen in De Kleine Prins van Antoine De Saint-Exupery.Dat vind ik zo'n ontroerend sprookje.-----------------------------De volgende planeet werd bewoond door een dronkaard. Dit werd een kort bezoekje maar het stemde de kleine prins heel bedroefd.- Wat doe je daar? zei hij tot de dronkaard, die hij stil in een hoekje zag zitten bij een verzameling lege flessen en een verzameling volle flessen.- Ik drink, antwoordde de dronkaard met een somber gezicht- Waarom drink je? vroeg het prinsje.- Om te vergeten, antwoordde de dronkaard- Om te vergeten? vroeg het prinsje weer, dat al medelijden kreeg.- Om te vergeten dat ik me schaam, gaf de dronkaard met gebogen hoofd toe.- En waarover schaam je je dan? iinformeerde de kleine prins, die hem wilde helpen.- Ik schaam me dat ik drink, besloot de dronkaard en zei verder niets meer.En verslagen ging de kleine prins verder." Grote mensen zijn toch wel heel, heel wonderlijk" zei hij tegen zichzelf, onder de reis.-------------------------------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Goeie morgen Kate, mooi verhaal over de prins en de dronkaard. Heb je gisteren ook de uitzending gezien op Belgie? Over het effect van alkohol op de hersenen? Best boeiend. Een psych. had een pil uitgevonden die een beetje het zelfde effect had als alko. maar niet verslavend zou zijn. Kan me dat toch zo moeilijk voorstellen. Je bent toch verslaafd aan het gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden