lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nina,als lady 3 flessen per dag dronk, dan is dat verschrikkelijk veel geld verzopen.San kan ze toch beter dat geld in haar herstel stoppen?Uiteindelijk is ze danveel goedkoper uit en haar gezondheid is onbetaalbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Oh dank Alflees niet goedOf tochIs bij ouders staat erAnyways, niet ergens alleenAls ik dat zo zie gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tja Marjo maar met wachtlijten van weken!Dat zijn ook oude mensen! Ik weet niet of die dat zolang volhouden. En zij ook niet, in een boerendorp!Ze sprak al van morgen terug naar haar appartementje te gaan (met de nachtwinkel naast de deur!)Je weet het vervolg van dit verhaal dan ook wel!Laatst, toen ik haar vader had gebeld omdat het echt meer ging, zei ze" Ik wil me vertoppen in de vodkakoelkat van de nachtwinkel"Wat kan ik daar nog op zeggen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ach dat meen je niet Nien, dat kan toch niet waar zijn hé? Iemand die in coma gelegen heeft nu al weer buiten zetten zeg. Wat vreselijk voor haar en haar ouders. Is er nu helemaal niets waar ze terecht kan?Kan ze geen overplaatsing vragen in nederland? B.v. ik de Roderheide in St. Oederode? Of bij de Jelinek?Daar nemen ze toch ook mensen op die niet uit nederland komen? Wat is dat nu zeg. Ja nu zal ze er niet terecht kunnen maar dadelijk als ze weer wat beter is, zou ze toch kunnen proberen om daar te kunnen komen of zeg ik nu iets stoms. Nee hier kan ik met mijn verstand niet bij. Dat ze zo maar iemand aan z'n lot over laten. Bah wat is de maatschappij hard en stom:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Tea, wat zit er in zo',n fles 75 cl???? Maar zij kocht er dan 6 van die kleintjes, makkelijker te verstoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Dan valt er niet zoveel meer te zeggen VMKan de behandelend artsgeen spoedopname regelenBij mij deed HA haar bestKon terecht na een week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Marjo,spoed is crisis hier, en crisis is delerium, coma, na een dag bijkomen op straat!Ook omdat ze natuurlijk al een paar keer is buiren gesmeten uit een aantal opname's.Maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden om iemand in haar toestand naar huis te sturen!!!Bollie, ik zeker haar vader bellen om eens in nederland te informeren!! Dat zou misschien nog een goed idee zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jane ik heb al veel gehoord over ibogaine, maar omdat het omstreden is heb ik er altijd een beetje schrik van gehad!Het spreekt me enorm aan, heb jij persoonlijke ervaring daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Een halucinogeen middelTsja, ik weet het nietZou kunnen...Informeer eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ja Tea,Een echte detox! Ik doe mee!!P echt in de zin van lichaamlijk en geestelijk ontgiften! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 En is dat dan niet eng Jane?Ik heb ooit vroeger wel een mescaline enzo genomen. Ik weet niet of ik dat nu nog zou aankunnen???Met goede begeleiding????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Zonder goede deskundige begeleiding is alles eng VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik ga in alle geval es googlen want ik heb al eens gezocht in Belgie en dat leken me allemaal maar charlatans! Maar in UK zijn er wel een paar goeie, misschien ook in Nederland?spreekt me aan als het goed begeleidt is!Angst om jezelf onder ogen te zien zonder begeleiding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Gevaarlijk zelfs VMdus gewoon niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Dacht ik ook Jane, hoewel het concept me wel aanpreekt (mit goede begeleiding)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 VM same here, maar dan paddo's en LSDVoor mij geen hallucinaties meer. Genoeg van gehad ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Idd Woman!!Nik voor mij!!!Wat is dat toch met die ssssssssssssssssssssssssssssss?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Lieve mensen ik ga afsluitenMorgen grote dag jippiedepippiehiephoihiephoidagdagdagSlaap lekker voor straks en laat de eerste staan dat doe ik ook xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Bessst doen morgen Woman!laap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Fijne dag morgen Woman,lekker genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hallo iedereen, ben er weer.Heb mn sapjes in huis en lekkere maaltijd gehad.En nog steeds ben ik nuchter (op wat er nog in mn bloed zit van gister na dan)Interessante discussie over Iboga therapy.Zelf heb ik een periode regelmatig LSD gehad. Superspul, maar zorgt er niet echt voor dat je stevig met beide benen op de grond komt te staan. Sterker, de zekerheden die je hebt opgebouwd van waaruit je verder kan gaan, lijken ineens helemaal niet zo zeker.Ik zag dat VM en Bol me nog wat vroegen vlak nadat ik weg ging.Afgelopen drie weken dagelijks gedronken (sinds 3 weken zit ik zonder werk). Hoeveelheden werden steeds meer, ca 1,5 op een avond (in 1 uurtje tijd ofzo).Gister heel veel: ca 3 flessen wijn.In die 3 weken was ik te duf om veel met hobby's bezig te zijn.Die heb ik gelukkig wel: muziek/gitaar, natuur, wandelen, sporten (hoewel dat door de drank afgelopen 3 maanden tot een minimum is gedaald.Maar goed, ik stop vandaag en zit nu in mn detox-fase. Trillen en zwetende handen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hoi jangematigd sporten en naar de saunahelpen je met respect voor je conditiesneller ontgiften.en yerba maté ook, en geeft goeie natuurlijke energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nu volhouden Jan, dat duurt maar even, een paar dagen en je voelt je als nieuw!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden