Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 Februari 2010


sjaak

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Marjo maar met wachtlijten van weken!

Dat zijn ook oude mensen! Ik weet niet of die dat zolang volhouden. En zij ook niet, in een boerendorp!
Ze sprak al van morgen terug naar haar appartementje te gaan (met de nachtwinkel naast de deur!)

Je weet het vervolg van dit verhaal dan ook wel!

Laatst, toen ik haar vader had gebeld omdat het echt meer ging, zei ze" Ik wil me vertoppen in de vodkakoelkat van de nachtwinkel"

Wat kan ik daar nog op zeggen?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach dat meen je niet Nien, dat kan toch niet waar zijn hé? Iemand die in coma gelegen heeft nu al weer buiten zetten zeg. Wat vreselijk voor haar en haar ouders. Is er nu helemaal niets waar ze terecht kan?
Kan ze geen overplaatsing vragen in nederland? B.v. ik de Roderheide in St. Oederode? Of bij de Jelinek?
Daar nemen ze toch ook mensen op die niet uit nederland komen? Wat is dat nu zeg. Ja nu zal ze er niet terecht kunnen maar dadelijk als ze weer wat beter is, zou ze toch kunnen proberen om daar te kunnen komen of zeg ik nu iets stoms. Nee hier kan ik met mijn verstand niet bij. Dat ze zo maar iemand aan z'n lot over laten. Bah wat is de maatschappij hard en stom:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

spoed is crisis hier, en crisis is delerium, coma, na een dag bijkomen op straat!

Ook omdat ze natuurlijk al een paar keer is buiren gesmeten uit een aantal opname's.
Maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden om iemand in haar toestand naar huis te sturen!!!

Bollie, ik zeker haar vader bellen om eens in nederland te informeren!! Dat zou misschien nog een goed idee zijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in alle geval es googlen want ik heb al eens gezocht in Belgie en dat leken me allemaal maar charlatans! Maar in UK zijn er wel een paar goeie, misschien ook in Nederland?

spreekt me aan als het goed begeleidt is!
Angst om jezelf onder ogen te zien zonder begeleiding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, ben er weer.
Heb mn sapjes in huis en lekkere maaltijd gehad.
En nog steeds ben ik nuchter (op wat er nog in mn bloed zit van gister na dan)

Interessante discussie over Iboga therapy.
Zelf heb ik een periode regelmatig LSD gehad. Superspul, maar zorgt er niet echt voor dat je stevig met beide benen op de grond komt te staan. Sterker, de zekerheden die je hebt opgebouwd van waaruit je verder kan gaan, lijken ineens helemaal niet zo zeker.

Ik zag dat VM en Bol me nog wat vroegen vlak nadat ik weg ging.
Afgelopen drie weken dagelijks gedronken (sinds 3 weken zit ik zonder werk). Hoeveelheden werden steeds meer, ca 1,5 op een avond (in 1 uurtje tijd ofzo).
Gister heel veel: ca 3 flessen wijn.
In die 3 weken was ik te duf om veel met hobby's bezig te zijn.
Die heb ik gelukkig wel: muziek/gitaar, natuur, wandelen, sporten (hoewel dat door de drank afgelopen 3 maanden tot een minimum is gedaald.

Maar goed, ik stop vandaag en zit nu in mn detox-fase. Trillen en zwetende handen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...