rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hoi Jan,(ik zal het doedel maar even weglaten he)Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goeie middag JanD. Net ff je berichtje bij wie is wie gelezen en dacht meteen, al die kleine beetjes waar je in het verleden al aan gewerkt hebt hebben toch een stukje groei aan jezelf gegeven.Ja joh, wonderpilletjes bestaan niet maar je zal zeker wel van Refu. of Antabus gehoord hebben. Die zijn er wel.Ik hoop dat je hier op het forum weer een stuk verder komt in je leven en dat we je mee kunnen helpen om deze wens te laten vervullen. Welkom bij het A.D.B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Nou Bol, JanD is alweer weg.Jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik ben er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hoi dan maar weer Jan,Nog een keer;Hoe gaat het met je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hallo Bol en rapilos.Vandaag is de grote dag. Ik ben nu aan t stoppen. Gisteren voor t laatst gedronken. Veel.En de trilverschijnselen beginnen aardig te komen. Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan,Lekker blijven kletsen hier.Gooi het maar van je af.Probeer veel water, thee en sap te drinken, om de ontgifting sneller te laten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Goed idee, ik moet nog even kijken hoe het precies werkt met dit forum.Ik moet nl telkens deze discussie helemaal verlaten en opnieuw openen om nieuwe berichtjes te kunnen zien. Hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan,Om nieuwe berichtjes te kunnen zien, moet je op de knop VERNIEUWEN drukken, onderaan de bladzijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Aha thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik weet niet precies hoe ik t moet hebben nu.Alleen in huis, vriendin weekend bij ouders.Ze gaan zeer zeker over mn probleem praten.En ze overweegt bij me weg te gaan.Ik mis haar nu al.Ben erg beweeglijk, onrustig, trillerig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 JanD je kunt ook proberen om op F5 te drukken. Had je gisteren dan erg veel gedronken? Vaak wachten mensen met veranderen tot het bijna te laat is. Hopelijk geld dat voor jou niet.Ja dat trillen en die onrust kennen we allemaal daarom is het inderdaad goed om veel water te drinken, en wat Rap. zegt, veel te schrijven. Soms duurt het ff voor je bericht krijgt maar er wordt bijna altijd gereageerd. Zo niet moet je het nog een keertje vragen.Wanneer komt je vriendin weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik slik daar wat oxazepam voor, werkt prima voor mij. Maarja het is wel erg verslavend, dus niet te lang gebruiken.Misschien vroeger naar bed gaan Jan?Ik wens je alvast veel kracht toe. Want dat het een strijd wordt staat vast. Een gevecht tegen de drank die vooral tussen de oren zit dat heb ik zelf wel gemerkt. het er maar steeds over denken dat is het moeilijkst, dan kan ik me soms echt boos maken, dat helpt me.Vriendelijke groeten,Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan,Logisch, dat je onrustig en trillerig bent.Het zijn niet alleen de ontwenningsverschijnselen, maar ook de angst om je vriendin kwijt te raken.Drank kan er voor zorgen, dat je op het laatst alles kwijt raakt,Er zit maar 1 ding op STOP!Blijf hier vanavond, en wij slepen je er wel doorheen.Stop ook vooral voor jezelf, voor een veel beter leven zonder drank!Kom op, je kan het echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Hee bol,ja gister veel gedronken.Omgerekend ca. 3 flessen wijn tussen 20.00 en 05.00.Eigenlijk wilde ik morgen stoppen en vanavond voor de allerlaatste keer doorzakken, maar Cathy heeft me een spiegel voorgehouden.Ik stop nu dus.Morgen komt ze weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Bedankt voor jullie steun!!Ik ben inderdaad bang om haar te verliezen.Mn baan ben ik sinds 3 weken ook al kwijt.En nu als laatste mijn grootste vriend en vijand de drank.Het wordt wel echt een nieuwe start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Welkom Jan!Moeilijk gaat ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Een ommekeer in je leven JanD.,Het is nooit te laat he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Ik hoop dat ik een blijvende ommekeer kan bewerkstelligen.Tot nu toe is dat niet gelukt.Die strijd tussen de oren, wat Francois zei, dat vrees ik het meest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan das inderdaad veel joh 3 fl. wijn. Je zal zeker wel op de hoogte zijn hoelang die troep in je lichaam blijft zitten en de ontwenningsverschijnselen hé? Ja het worden spannende tijden voor je maar houdt moed en je zal zien dat de wonderen nog niet de wereld uit zijn.Wat zou het fijn zijn als je tegen je vriendin zou kunnen zeggen dat je het droog gehouden hebt. En als ze ziet dat je echt wilt.Denk je zelf dat het nog goed komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Waar zit suuje,,,,,,,,,,,,,,Bollie, wacht op tel. van pa Lady. Ze wa met koolstof uit coma, maar heel bang en veward. Du waarchijnlijk nu drietal dagen baxter enz. Voorlopig niet aanpreekbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Jan,Zie al die andere stoppogingen als leerscholen.Je bent er nu klaar mee.Je bent nu ook klaar om de strijd aan te gaan!Een andere tactiek is het ongemak gewoon over je heen te laten komen en je nare tijd gewoon uit te zitten.Want ooit gaat deze ellende over.Afleiding zoeken;Ga in bad of neem een douche,Ga een fiks eind wandelen en haal diep adem.Of..blijf gewoon hier hangen.Nou, meer tips heb ik even niet meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Bol, ik weet eigenlijk niet hoe lang die troep in t lichaam blijft. Ze zeggen toch ca 2 uur per consumptie?3 flessen zijn dan ca 15 consumpties, dus 30 uur.Ik ben gister rond 20.00 begonnen.Zou betekenen na vannacht 2.00 uur is alles afgebroken.Jeemig, zo heb ik het nog nooit eerder uitgerekend.Ik weet nu echt niet of het goed komt.Haar ouders weten het al meer dan een jaar en zijn destijds erg boos geworden.Ze hebben al slechte ervaring met alcoholische familieleden.Waaronder een neef van mn vriendin die op zn 30e door alcohol lichamelijk helemaal kapot was en daardoor stierf.Ik ben bang dat haar ouders enige invloed uitoefenen opdat mn vriendin echt voor zichzelf kiest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Bedankt rapilos.Ik ga nu even naar de supermarkt voor gezonde drankjes en wat eten.Ik kom later terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Dar, ik ga het proberen!Stap voor stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden