VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ik ga in alle geval es googlen want ik heb al eens gezocht in Belgie en dat leken me allemaal maar charlatans! Maar in UK zijn er wel een paar goeie, misschien ook in Nederland?spreekt me aan als het goed begeleidt is!Angst om jezelf onder ogen te zien zonder begeleiding!
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Gevaarlijk zelfs VMdus gewoon niet doen!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Dacht ik ook Jane, hoewel het concept me wel aanpreekt (mit goede begeleiding)!
Otje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 VM same here, maar dan paddo's en LSDVoor mij geen hallucinaties meer. Genoeg van gehad !
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Idd Woman!!Nik voor mij!!!Wat is dat toch met die ssssssssssssssssssssssssssssss??????????
Otje Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Lieve mensen ik ga afsluitenMorgen grote dag jippiedepippiehiephoihiephoidagdagdagSlaap lekker voor straks en laat de eerste staan dat doe ik ook xx
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Fijne dag morgen Woman,lekker genieten!
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Hallo iedereen, ben er weer.Heb mn sapjes in huis en lekkere maaltijd gehad.En nog steeds ben ik nuchter (op wat er nog in mn bloed zit van gister na dan)Interessante discussie over Iboga therapy.Zelf heb ik een periode regelmatig LSD gehad. Superspul, maar zorgt er niet echt voor dat je stevig met beide benen op de grond komt te staan. Sterker, de zekerheden die je hebt opgebouwd van waaruit je verder kan gaan, lijken ineens helemaal niet zo zeker.Ik zag dat VM en Bol me nog wat vroegen vlak nadat ik weg ging.Afgelopen drie weken dagelijks gedronken (sinds 3 weken zit ik zonder werk). Hoeveelheden werden steeds meer, ca 1,5 op een avond (in 1 uurtje tijd ofzo).Gister heel veel: ca 3 flessen wijn.In die 3 weken was ik te duf om veel met hobby's bezig te zijn.Die heb ik gelukkig wel: muziek/gitaar, natuur, wandelen, sporten (hoewel dat door de drank afgelopen 3 maanden tot een minimum is gedaald.Maar goed, ik stop vandaag en zit nu in mn detox-fase. Trillen en zwetende handen...
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Hoi jangematigd sporten en naar de saunahelpen je met respect voor je conditiesneller ontgiften.en yerba maté ook, en geeft goeie natuurlijke energie.
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Nu volhouden Jan, dat duurt maar even, een paar dagen en je voelt je als nieuw!!
lady jane Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ik ga eindelijk mijn uitgestelde huiswerk doenwelterusten allemaal
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Je moet maar denken dat al dat zweten en rillen je lichaam is dat zich ontdoet van giftige stoffen!Zo probeer ik het te zien althans!En zoals Jane al zei auna, massage, shi atsu???sterkte
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Lijkt me heerlijk om weer fris te worden!Jaren geleden heb ik wel eens met mate geëxperimenteerd.Ik kan me vaag herinneren dat het voelde als een soort koffie.
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Wing gaat zich moeien;)Maar Wing iss (ssssssssssssory ik heb S problemen!)
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Wing, allez nog een paar mmoie woorden voor het sslapen gaan!!!!Wat doe je aan een keyboard dat niet doet wat je zegt?? Afmaken?
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 VM wat een pittige toestanden die je eerder beschreef met je vriendin. Coma, 3 flessen wodka, geen plek in klinieken. Vreselijk!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Maar wat doe je der aan Erik???Haar vader wil zelfs een brief naar de pers schrijven!! Maar helpt dat???Hoe gaat het met jou nu? Voel je je een beetje oK?LiefN
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ah Tea staat me bij!!Zie jewel Wing, wij willen mooie woorden!!Anders gaan we staken en met borden op straat staan! Wij willen wing, wij willen mooie woorden!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Weet ik Tea!!We moeten echt neer moeite doen, voor onszelf maar ook voor de rest!!!!!!!!!!!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Zoals iedereen hier soms verschijnt, iedereen soms verdweint!Zoals Alf ooit zei dan worden het monologen!Ook niet erg!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Ah Tea, je bent er nog!Wat te doen aan een maatschapij, wereld waar er alleen plaats is voor IKKE EN DE REST KAN STIKKE,Doet me pijn, ik wil geen pijn!!!
VM1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Maar bedoel je dan ieder voor zich???
FrisseJan Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Geplaatst 6 februari 2010 Moest weer even wat eten, kan niet langdurig stil zitten op 1 plek.Waarschijnlijk de afkickverschijnselen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden